Gå til innhold

Kan ei kvinne egentlig dominere en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen aktuell tråd her inne. 

Kan ei kvinne egentlig dominere overfor en mann?

Anonymkode: eed01...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så klart.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, så lenge han er underdanig. 

Anonymkode: 0584b...cc6

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Hvorfor tenker du at det ikke går an?

Anonymkode: 8ba4b...342

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle ikke det være mulig?

Anonymkode: 8f733...6c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om noen skal dominere og hvem som da dominerer hvem har med individenes preferanser å gjøre, ikke kjønn. Så lenge alle er enige så er det fritt frem. 

Anonymkode: a9beb...fc7

• Liker 2
Gjest Medelsvensson
Skrevet

Det tror jeg absolutt de kan, men menn og kvinner dominerer på ulike måter.

AnonymBruker
Skrevet

Det er like sannsynlig som at sola står opp i vest og går ned i øst

Anonymkode: 0372c...8d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig. Hvorfor tenker du at det ikke går an?

Anonymkode: 8ba4b...342

Fordi at folk ikke skjønner hva en dom/sub-dynamikk innebærer. Dette gjelder både menn og kvinner. Finnes alt for mange som tror det går på å fysisk presse eller begrense et annet menneske eller at så lenge man er den aktive part er man dominerende. 

Så uvitenhet er årsaken til at ts tror det. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi at folk ikke skjønner hva en dom/sub-dynamikk innebærer. Dette gjelder både menn og kvinner. Finnes alt for mange som tror det går på å fysisk presse eller begrense et annet menneske eller at så lenge man er den aktive part er man dominerende. 

Så uvitenhet er årsaken til at ts tror det. 

Ts tror ikke det. Ts lagde denne tråden etter å lest tråd om pegging. Der var konsensus at kvinner ikke ville ta en mann med strap on pga. det hadde vært for mandig og dominerende. Ts lagde denne tråden til få i gang samtale, som gjerne fører til mindre uvitenhet. Det er merkelig hvor diskusjon om seksualitet på et forum dedikert til diskusjon rundt seksualitet er på lavt nivå — reff tråder der analsex er tema og liknende. 

Ts. 

Anonymkode: eed01...e40

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kan dominere svake menn.

Anonymkode: 67a92...067

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Yas. Jeg kan dominere min mann. Han er ikke underdanig, tvert om. Men. Hvis jeg vil, så får jeg lov🥰 null pegging tho. Har ingenting med dominans å gjør. 

• Hjerte 1
Skrevet

Om en mann samtykker til å bli dominert, kan han seff bli dominert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er det jeg den underdanige. Ikke noe problem med det. Jeg har alltid vært underdanig. Både når det gjelder rent sexuelt og også med at jeg blir pigget og tatt med strapon. Hos oss er det jeg som ligger å vrir meg i orgasme etter orgasme. Det er slik kjæresten min også vil ha det, hun liker å styre meg fult og helt helt til det hinsidige

Anonymkode: 51bca...984

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Dominans handler ikke om fysisk makt eller status. I forholdet vårt er jeg den sterkeste på alt annet enn fysikken, men jeg er akk så underdanig og avhengig av akkurat denne ene mannen som jeg ikke har vært før. Hans dominans har ingenting med fysisk styrke p gjøre, at han forsøker å kontrollere meg eller er hardhendt. Dominansen hans handler bare om at jeg følger ham. Aldri ved hans makt, kun via min frivillighet. Mitt ønske om å være hans og gjøre ham glad. Da er alt vi gjør godt, like godt for meg som for ham. Ingen makt involvert, men jeg spør ham like fremt når jeg skal få lov til å gjøre favoritt tingene hans for ham. Og det gjør meg vanvittig kåt. 

Dominans er ikke noe man tar. Aldri med makt. Makt som man gir fra seg frivillig er mye mer potent enn den som tas. Man er ikke en sann dominant før den andre kommer og ber om å bli pisket. (Eller andre ting den dominante liker). Og man er ikke en sann dominant før hun er våt når hun ber om det. Det handler ikke om fysikk eller styrke - jeg gir det fra meg. 

I en sub-dom relasjon er det uansett alltid til syvende og sist den underdanige som har makten. Den som er underdanig kan si stopp på alle gitt tidspunkt og den dominante må vike med sine ønsker.  Det er godtakende. Og frivilligheten fra den underdanige det handler om. Hvor sterkt vil den underdanige følge den dominante helt uten at han egentlig har bedt om noe som helst. 

Anonymkode: b10e7...7da

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det kan hun ikke. 

Men man kaller det for det i en dom/sub relasjon. Men rent faktisk er det en illusjon. Det er et psykologisk spill. Mannen lar kvinnen «dominere» han i dette spillet. I denne dom/sub relasjonen.

Men rent faktuelt, så dominerer ikke kvinnen mannen. Det er et spill.

Anonymkode: 29a6d...5ab

• Nyttig 1
Gjest Luksusbia
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei det kan hun ikke. 

Men man kaller det for det i en dom/sub relasjon. Men rent faktisk er det en illusjon. Det er et psykologisk spill. Mannen lar kvinnen «dominere» han i dette spillet. I denne dom/sub relasjonen.

Dette vet du er tull. Utrolig mange menn som blir dominert både frivillig og ufrivillig av sine koner

Skrevet

Selv om noen sier at en ting føles dominerende, betyr ikke det at de tenker at det er det samme som dom/sub eller whatever, og at man dermed ser på den andre som underdanig. Ihvertfall var min respons ment som en følelse jeg får av å tenke meg i den situasjonen.

Men når det er sagt er det veldig ofte nettopp derfor mange menn har villet bli pegget om det skulle bli et treff eller mer med meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men det er altså ikke «rent faktuelt» et spill når mannen dominerer kvinnen? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Luksusbia skrev (6 minutter siden):

Dette vet du er tull. Utrolig mange menn som blir dominert både frivillig og ufrivillig av sine koner

Det går ikke an å bli dominert frivillig. Men man kaller det å bli dominert når det er en del av dom/sub relasjon.
Det er et spill. Man «lar seg dominere». Det er ikke å dominere. Det er et spill. 

Det blir like meningsløst som at noen tvinges frivillig. Det går ikke an.

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...