AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Skrevet 21. juni 2024 Sikkert et dumt spørsmål men Jeg skal til sydlige strøk. Jeg regner med at klærne trenger vask i løpet av tiden. Hva er deres beste tips? Bør jeg ta med vaskemiddel hjemmefra? Bruke vasken eller ta med sammenleggbar bøtte? Anonymkode: 7d251...d23
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #2 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sikkert et dumt spørsmål men Jeg skal til sydlige strøk. Jeg regner med at klærne trenger vask i løpet av tiden. Hva er deres beste tips? Bør jeg ta med vaskemiddel hjemmefra? Bruke vasken eller ta med sammenleggbar bøtte? Anonymkode: 7d251...d23 Jeg bruker vasken. Kjøper vaskemiddel på et supermarked,hvis jeg ikke bruker det opp setter jeg det igjen. Anonymkode: dbcc3...168 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #3 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker vasken. Kjøper vaskemiddel på et supermarked,hvis jeg ikke bruker det opp setter jeg det igjen. Anonymkode: dbcc3...168 Hvor mye vaskemiddel bruker du? Anonymkode: 7d251...d23
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4 Skrevet 21. juni 2024 Bruker biotex, beregnet for handvask. Bruker normalt badekar, ellers blir det mye søl når man skal skylle og vri. Har alltid med rikelig med undertøy, det tar lite plass, og veldig uhgyienisk å vaske på denne måten. Så er treningstøy og t-skjorter og slik som får seg en runde med handvask i løpet av ferien. Anonymkode: 74c9e...926 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå