AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Skrevet 21. juni 2024 Må ha skjedd en produksjonsfeil eller noe? Kjøpte meg en parfyme i dag på Normal og den var inni en pappeske som igjen var pakka inn i plastikk. Helt uåpnet når jeg kjøpte den, drar hjem og åpner og skjønner absolutt ingenting når jeg løfter ut flasken, fordi jeg syns den kjentes så lett ut. Ser på flasken og rister den og tenker at den må være tom. Forsøker å spraye og ingenting kommer ut. Hadde ikke mulighet til å dra tilbake i dag, så håper de er greie og lar meg få bytte til en ny parfyme eller få igjen pengene når jeg drar dit i morgen og viser/forklarer de hva som skjedde. Har heldigvis kvitteringen som viser jeg kjøpte den i dag. Anonymkode: bf6e8...4c3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #2 Skrevet 21. juni 2024 Det ordner seg sikker, så lenge du har kvittering. Anonymkode: 7e591...271
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #3 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det ordner seg sikker, så lenge du har kvittering. Anonymkode: 7e591...271 Ja, håper det. Jeg har kvitteringen. Er bare redd de skal tro jeg lyver og at de tror jeg har puttet inni en tom flaske for å få en ny, men jeg har ærlig aldri eid en sånn parfyme før. Har bare hørt mye godt om den og tenkte å prøve den i dag når jeg fikk se den i butikken. 😔 Anonymkode: bf6e8...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå