Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på TUL på tirsdag som var. Der sa de til oss at det raskt gå litt tid før svar, men får man svar kjapt i vertfall på telefon så kan det være noe som ikke er bra.

Er det unormalt å få svar så kjapt? Andre som kan berolige meg og har Liknende erfaring?

Anonymkode: 91f99...1c9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var på TUL på tirsdag som var. Der sa de til oss at det raskt gå litt tid før svar, men får man svar kjapt i vertfall på telefon så kan det være noe som ikke er bra.

Er det unormalt å få svar så kjapt? Andre som kan berolige meg og har Liknende erfaring?

At det raskt kan gå litt tid skulle det stå.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ville trodd de ringte hvis det var noe galt, det jeg fkkk beskjed om hvertfall. 

Anonymkode: 9c17f...2ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svaret endres ikke av at du ikke åpner.

Anonymkode: 62133...7a2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det❤️?

Anonymkode: 55ac5...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke svaret kommer raskere om noe er galt, testene må fullføres før konklusjon både når noe påvises og ikke. Mer sannsynlig at du bare hadde flaks og at de raskt fikk sendt ut.

Anonymkode: 556ed...349

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tiden det tar før svaret kommer er ikke kortere om noe er galt eller ei. Åpne så får du svar. 

Anonymkode: 9bacf...8b2

AnonymBruker
Skrevet

3 dager er raskt

Anonymkode: 36f40...877

AnonymBruker
Skrevet

Oul på fredag og brev om lav risiko (altså det beste svaret man kan få) på tirsdag. Alt har med pågang på lab å gjøre.

Anonymkode: b70ad...b9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De ringer hvis noe er galt. Så om du bare har fått brev så er det nok positivt, selv etter kun tre dager. 

Anonymkode: f8e71...10d

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du kan åpne med god samvittighet og senke skuldrene i helgen :) 

Da vi hadde tatt prøven kunne det ta opptil 10 dager før man fikk svar. Da jeg fortsatt ikke hadde hørt noe kl 15 på dag 10 klarte jeg ikke annet enn å ringe og sjekke (tok prøven privat). Det var lav risiko og alt bra med perfekt frisk baby - bare kø på lab! 😊❤️

Anonymkode: f2ec4...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...