Gjest milimia Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Det jeg lurer på, er om det jeg har trodd har vært kviser, faktisk er cyster?! Fikk det bare over meg, og håper noen kan hjelpe.. Saken er at jeg noen ganger får en kvise ved eggstokkene eller "på midten", det ligner i hvertfall veldig på en kvise og kan klemmes ut når den er moden. Men de er større enn andre kviser jeg får i fjeset (som oftes er små), og kanskje litt mer "utstikkende" Hva er dette, vanlige kviser eller noe mer alvorlig? Prøver å bli gravid i disse dager også, og vil gjerne at alt skal være ok..
Malama Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Ehhh.... eggstokkene dine er på innsiden av kroppen din. Har du cycter på dem, så er de også der inne, og dette kna du ikke selv se, det må en kikkullsoperasjon, ultralyd eller annen legeundersøkelse til for å oppdage dem.
Gjest 2324 Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 :klø: Tror ikke man kan få kviser på eggstokkene. Og hvordan ser du eggstokkene dine? Det vil jeg gjerne vite..
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 :klø: Tror ikke man kan få kviser på eggstokkene. Og hvordan ser du eggstokkene dine? Det vil jeg gjerne vite.. ← Jeg og! Og hvordan klarer hun å knipe kvisene på eggstokkene...?
Nita Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 hmm må jo være kjekt å ha dem på utsia da :klø: men dette er jo spennende første i verden og greier
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 hmm må jo være kjekt å ha dem på utsia da :klø: men dette er jo spennende første i verden og greier ← Vet ikke om det er så kjekt å ha eggstokkene på utsiden om de forsøker å få barn.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 Trådstarter her. Ser jeg formulerte meg veldig klossete. Mente selvsagt at jeg i blant fikk kviser utenpå huden, der eggstokkene ligger. er dere med? skjønner godt at dere ler, ble veldig klossete skrive. Men da antar jeg at kviser her ikke har noe med cyster å gjøre, og er glad for det.
Nita Skrevet 14. februar 2006 #8 Skrevet 14. februar 2006 Vet ikke om det er så kjekt å ha eggstokkene på utsiden om de forsøker å få barn. ← et liten alvorsdigresjon....jeg har vært gravid utenfor livmoren to ganger...første gang holdt jeg på å stryke med, da hadde det vært kjekt med eggstokker på utsia, var nemlig der egget festet seg og vokste...er helt sikker på at det hadde skapt en del medisinske muligheter som man ikke har i dag.....
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #9 Skrevet 14. februar 2006 Trådstarter her. Ser jeg formulerte meg veldig klossete. Mente selvsagt at jeg i blant fikk kviser utenpå huden, der eggstokkene ligger. er dere med? skjønner godt at dere ler, ble veldig klossete skrive. Men da antar jeg at kviser her ikke har noe med cyster å gjøre, og er glad for det. ← Du kan ha cyster på eggstokkene, men da sitter de altså fast på eggstokkene inne i kroppen din. Kviser er nok bare kviser/nupper/betennelser i huden og har ikke noe med cyster å gjøre (med mindre du har PCOS, men det har ikke noe med kviser på magen å gjøre). Men plager det deg, så få det sjekket med lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå