Gå til innhold

Hvorfor vil du ikke ta din mann med strapon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har ikke noe i mot åføke meg dominant/"mandig". Domanans er ikke kjønnet i mitt univers. 

Men jeg har noe mot bæsj/tvilsomme lukter. Det er voldsomt usexy. Derfor er det uaktuelt for meg.

Anonymkode: c99b8...707

Det er en veldig forståelig grunn, ikke alle liker den tanken 

Men når avvisning er pga fordommer som at mannen egentlig liker pikk og er homo er grunner som er vanskeligere å ha forståelse for 

Selv ønsker jeg ikke pegging, men om det var noe jeg var nysgjerrig på, og kjæresten reagerte veldig negativt på at jeg delte den fantasien, så tror jeg at jeg ville vurdert om forholdet er verdt å satse på.

Å ha forståelse for, og å kunne snakke om fantasier uten å bli dømt er veldig viktig, for meg. Fordomsfull er ikke akkurat et trekk jeg synes er attraktivt for kvinner

Anonymkode: 1e05e...474

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er en veldig forståelig grunn, ikke alle liker den tanken 

Men når avvisning er pga fordommer som at mannen egentlig liker pikk og er homo er grunner som er vanskeligere å ha forståelse for 

Selv ønsker jeg ikke pegging, men om det var noe jeg var nysgjerrig på, og kjæresten reagerte veldig negativt på at jeg delte den fantasien, så tror jeg at jeg ville vurdert om forholdet er verdt å satse på.

Å ha forståelse for, og å kunne snakke om fantasier uten å bli dømt er veldig viktig, for meg. Fordomsfull er ikke akkurat et trekk jeg synes er attraktivt for kvinner

Anonymkode: 1e05e...474

Ikke noe rart det er mange skilsmisser når menn vurderer å skilles fordi kona ikke vil pule dem i ræva. Det er sikkert mye du ikke ønsker å gjøre, for eksempel scat og hard BDSM. Men vi er kvinner, og må visst strekke oss langt for mannens nytelse, og samtidig akseptere uten å mukke at mannen ikke liker å gi oralsex. 

Anonymkode: 765e2...466

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan svare for meg selv;

ja, det gjør jeg.

Han løfter og slenger meg her og der, lugger meg og holder meg fast. Og jeg elsker det! 

Anonymkode: ee444...7d2

OK.

Jeg synes som sagt det er rart at så mange kvinner er redde for å være maskuline/dominante. Jeg visst som sagt at en del menn er redde for å være feminine. Men trodde ikke det stod så ille til hos kvinner :P 

Kan jo bare snakke for meg selv (kvinne), men jeg tenker ikke sånn i det hele tatt. Kan være både det som ville blitt kategorisert som dominant og submissiv, alt etter hva som passer. Det viktigste er vel at en selv og partner har det bra? Ikke hvilken "rolle" man spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kunne godt gjort dette på min mann. 

Anonymkode: 16938...606

Jeg har gjort det med mannen min mange ganger og han får de sykeste orgasmer av det❤️

Anonymkode: a5ac1...1f1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei :) 

Jeg var i samme situasjon, det kom veldig brått på for min del. At han ønsker dette, vi hadde anal av og til med meg. Noe jeg liker veldig godt av og til...kanskje 1 gang pr mnd. Hadde aldri sett for meg at jeg skulle ta han, men hadde jo brukt fingre på han(med kondom på). Vi er renslige såklart!

Etter en stund så prøvd i strap-on der han var på rygg, god øyekontakt og kommunikasjon. Dette fungerte utrolig bra :) Så den stillingen er jeg komfortabel med nå. Så holder meg til den, å se han nyte det er også magisk :) Nå kommer han bare av det uten å onanere samtidig.

Anonymkode: b1ce7...2f9

Får han veldig sterke orgasmer av det?

Anonymkode: a5ac1...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg ser masse trist lesning om at det at en heterofil mann ønsker en prostata stimuli skal bli sett på som homofili eller at han er mindre mann. Alle menn har prostata om det er homo, hetero eller hva de måtte ønske og identifisere seg som og den kan gi dem en stimuli med orgasme. Vi må legge bak oss at dette er enn mann+mann ting. Jeg tro om noen få år vil dette være mer vanlig som generasjoner blir byttet ut. 
Analsex er ikke for alle, men ikke se ned på andre for at de ønsker andre ting, dette skaper tabu eller engstelse for å prøve nye ting.

tilbake til tema, jeg har fått dette ønsket fra min fuck friend. Og har lovet og innfri dette ønsket for ham, for jeg ønsker at han skal få den nytelsen han selv ønsker, på samme måte han strever etter å gi meg ønsket nytelse! Jeg liker å prøve nye ting og tenke litt utenfor boksen når det kommer til sex. Gleder meg til Mandag morgen når dette skal testes ut 😁

Kvinne 38

Anonymkode: b30ff...c8e

Mannen min får de mest magiske orgasmer av analstimuli og gjør det så ofte vi kan. Det beste er at han får mange orgasmer hver omgang, det var null sjanse før jeg tok han analt😊

Anonymkode: a5ac1...1f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, veldig sterke orgasmer, både med og uten stimuli av penis. 

Han sier jo ingenting om at han ønsker å bli dominert? Strapon eller pegging er ikke ensbetydende med dominanse… det er så mye uvitenhet.

 

Anonymkode: 53636...9cf

Herlig, det høres så sjukt deilig ut, gjør det og på mannen min og jeg misunner han orgasmene jeg gir og han blir helt vill❤️

Anonymkode: a5ac1...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jane78 skrev (5 timer siden):

Vi har forskjellige fetisher... Greit nok at hun ikke vil, men jeg er enig i at hun kunne forklart hvorfor og om det er en årsak det går ann å gjøre noe med. 

Personlig syntes jeg det bare er moro. Du får tilfredsstilt en mann på en helt unik måte med pegging. Du har aldri sett en mann sprute og stønne så mye som når du treffer "punktet". 

Ingenting med homofili å gjøre. Mannen har prostata der, blir den stimulert får mannen en orgasme som føles anderledes ut og som ofte er kraftigere. Om Gud ikke ville at vi skulle drive med rumpelek hadde han ikke gjort det så digg 

Helt sant, har begynt å utforske på typen min også. Første gangen hylte han høyt og veldig lenge da jeg ga han prostata stimuli😅❤️

Anonymkode: a5ac1...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne fint gjort det, men ingen menn jeg har vært sammen med har tent på slikt. Forsøkte å fingre et par, men de ville ikke gå videre med det (dessverre).

Anonymkode: 1fed8...db9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, folk er forskjellige. Jeg ville gitt det et forsøk. Så lenge det ikke skader noen, er jeg villig til å prøve det meste for å glede mannen min.

Anonymkode: e4f61...7ee

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest en del av svarene her, så blir jeg litt trist på vegne av en del par der ute. Nå skal selvfølgelig alltid utgangspunktet være at begge skal ha lyst til noe, for at man skal prøve noe. Men mange av tingene som blir nevnt er jo noe stigmatiserende, som igjen setter en premiss for hvor lyst man har til å prøve det, og dermed blir det til en viss grad selvforsterkende å være negativ og lukket. 

For det første, nei man trenger ikke å være dominant for å bruke strapon på en mann. Jeg der mann som selv er dominant, maskulin og sterk. Det er min personlighet. At jeg har et punkt på kroppen min som jeg liker blir stimulert endrer selvfølgelig ingenting ved det. I de 20+ årene jeg har lekt med strapon med forskjellige partnere, så har jeg aldri hørt fra noen av de at de oppfatter meg på den måten. Selvfølgelig kan man være submissive i en slik setting, men det er ingen automatikk i det. Litt som at noen kan være submissive som jente, så betyr det ikke at alle er det. 

Så lurer jeg litt på hvilket klima man setter for det å dele seksuelle fantasier i samlivet, en sak som både forsterker sexlivet og nærheten i forholdet, om man er kategorisk avvisende til enkelte ting. Igjen; selvfølgelig skal man ikke gjøre noe mot sin egen overbevisning. Men kanskje skal man tenke litt igjennom hvorfor man ikke ønsker å oppfylle partnerens behov, og om det er et tankegods man skal være bekjent med, eller ikke. For eksempel ser jeg at enkelte tenker han kan "bli homo" av det, i så fall på akkurat samme måte som at en jente kan bli lesbisk av at en mann slikker henne. Det er en ganske urasjonell tanke å tenke, og er det slike grunner som gjør at man ikke ønsker å glede partneren sin seksuelt, så syntes jeg man skal gå en runde med seg selv. Også håper jeg for guds skyld at damene som svarer her inne ikke er i nærheten av å formulere seg på samme måte til partneren sin. Det vil jo bare skyve partneren lengre unna, at du ikke vil realisere fantasien hans kan jo være en ærlig sak, men det er jo ikke slik at fantasien dør av den grunn. Og da tenker jeg ikke man skal begynne å være bekymra for utroskap, men kanskje kan det være noe som gjør en person ulykkelig. Seksuell tilfredsstillelse er jo en viktig faktor for at vi skal kunne være lykkelige. 

Og en ting som jeg tenker mye på er; hva gjør svarene her inne med kulturen vi har i seksualforholdene her i landet? Selvfølgelig skal dere få lov til å være ærlige, men igjen; tenk litt over hvorfor dere har de holdningene dere har, og om det er et tankegods dere vil være bekjent av. Jeg tipper det er ganske mange menn med anale fantasier som vil vegre seg mer om å fortelle dette til partneren sin etter å ha lest slikt som dette. De ser jo at partneren kan ende opp med å tenke at han er feminin, ekkel og uattraktiv som følge av det. Det dere først og fremst bør tenke er jo for en gave det er om dere har en partner som har så stor tillit til deg, at han tør fortelle deg om et stigmatiserende tema. Vi har kommer en lang vei om hvordan vi stigmatiserer mørkhudede, andre religioner, homofile, handicappede etc - bør vi ikke da klare å også ha et avslappet forhold til noe så ufarlig som prostata da? Man skulle jo tro det var mulig. 

Anonymkode: 6bddd...bbe

  • Liker 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Etter å ha lest en del av svarene her, så blir jeg litt trist på vegne av en del par der ute. Nå skal selvfølgelig alltid utgangspunktet være at begge skal ha lyst til noe, for at man skal prøve noe. Men mange av tingene som blir nevnt er jo noe stigmatiserende, som igjen setter en premiss for hvor lyst man har til å prøve det, og dermed blir det til en viss grad selvforsterkende å være negativ og lukket. 

For det første, nei man trenger ikke å være dominant for å bruke strapon på en mann. Jeg der mann som selv er dominant, maskulin og sterk. Det er min personlighet. At jeg har et punkt på kroppen min som jeg liker blir stimulert endrer selvfølgelig ingenting ved det. I de 20+ årene jeg har lekt med strapon med forskjellige partnere, så har jeg aldri hørt fra noen av de at de oppfatter meg på den måten. Selvfølgelig kan man være submissive i en slik setting, men det er ingen automatikk i det. Litt som at noen kan være submissive som jente, så betyr det ikke at alle er det. 

Så lurer jeg litt på hvilket klima man setter for det å dele seksuelle fantasier i samlivet, en sak som både forsterker sexlivet og nærheten i forholdet, om man er kategorisk avvisende til enkelte ting. Igjen; selvfølgelig skal man ikke gjøre noe mot sin egen overbevisning. Men kanskje skal man tenke litt igjennom hvorfor man ikke ønsker å oppfylle partnerens behov, og om det er et tankegods man skal være bekjent med, eller ikke. For eksempel ser jeg at enkelte tenker han kan "bli homo" av det, i så fall på akkurat samme måte som at en jente kan bli lesbisk av at en mann slikker henne. Det er en ganske urasjonell tanke å tenke, og er det slike grunner som gjør at man ikke ønsker å glede partneren sin seksuelt, så syntes jeg man skal gå en runde med seg selv. Også håper jeg for guds skyld at damene som svarer her inne ikke er i nærheten av å formulere seg på samme måte til partneren sin. Det vil jo bare skyve partneren lengre unna, at du ikke vil realisere fantasien hans kan jo være en ærlig sak, men det er jo ikke slik at fantasien dør av den grunn. Og da tenker jeg ikke man skal begynne å være bekymra for utroskap, men kanskje kan det være noe som gjør en person ulykkelig. Seksuell tilfredsstillelse er jo en viktig faktor for at vi skal kunne være lykkelige. 

Og en ting som jeg tenker mye på er; hva gjør svarene her inne med kulturen vi har i seksualforholdene her i landet? Selvfølgelig skal dere få lov til å være ærlige, men igjen; tenk litt over hvorfor dere har de holdningene dere har, og om det er et tankegods dere vil være bekjent av. Jeg tipper det er ganske mange menn med anale fantasier som vil vegre seg mer om å fortelle dette til partneren sin etter å ha lest slikt som dette. De ser jo at partneren kan ende opp med å tenke at han er feminin, ekkel og uattraktiv som følge av det. Det dere først og fremst bør tenke er jo for en gave det er om dere har en partner som har så stor tillit til deg, at han tør fortelle deg om et stigmatiserende tema. Vi har kommer en lang vei om hvordan vi stigmatiserer mørkhudede, andre religioner, homofile, handicappede etc - bør vi ikke da klare å også ha et avslappet forhold til noe så ufarlig som prostata da? Man skulle jo tro det var mulig. 

Anonymkode: 6bddd...bbe

Vel, for min del tenner jeg ikke på mannlige rompehull. Det har ingenting med stigma eller fordommer å gjøre. På samme måte som jeg ikke tenner på å bli kalt hore i senga. Alle er forskjellige. 

Anonymkode: 765e2...466

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og munnen er laget for å spise, drikke og puste. Men du stapper 50 år gamle svette pølser inn dit alikevel 

Anonymkode: e3da6...fc5

Nei? Hverken svette eller i den alderen der.

 

til ts: det er nok at hun ikke vil, slutt å mas

Anonymkode: ee444...7d2

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor det blir tolket som at man er «redd for å være dominant», kun fordi man ikke ønsker å ta mannen sin med strapon. Det blir veldig tydelig at det ikke respekteres at man ikke har lyst. Det er ikke sånn at alt jeg ikke har lyst til er fordi jeg er redd. Jeg ønsker ikke å stjele, men det har ikke noe med at jeg er red å gjøre. Jeg vil ikke jobbe som sykepleier, men ikke fordi jeg er redd. Jeg vil ikke ha wetsex, ikke fordi jeg er redd. Jeg vil ikke bli spyttet på under sex, eller bli kalt for hore. Det har ingenting med redsel å gjøre. Jeg er altså ikke redd for å være dominant, jeg ønsker ikke være det. Det kan også godt hende noen tar mannen sin analt uten å føle seg dominant. Jeg ville følt det, og det må jo være lov? Jeg har ikke lyst, man burde egentlig ikke måtte komme med masse gode grunner for hvorfor, også skal motparten sable ned grunnene. Det må holde med nei. Det å feie bort andres meninger med «dere er redde» er så utrolig respektløst. 

Anonymkode: 8d1f9...1c5

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke hvorfor det blir tolket som at man er «redd for å være dominant», kun fordi man ikke ønsker å ta mannen sin med strapon. Det blir veldig tydelig at det ikke respekteres at man ikke har lyst. Det er ikke sånn at alt jeg ikke har lyst til er fordi jeg er redd. Jeg ønsker ikke å stjele, men det har ikke noe med at jeg er red å gjøre. Jeg vil ikke jobbe som sykepleier, men ikke fordi jeg er redd. Jeg vil ikke ha wetsex, ikke fordi jeg er redd. Jeg vil ikke bli spyttet på under sex, eller bli kalt for hore. Det har ingenting med redsel å gjøre. Jeg er altså ikke redd for å være dominant, jeg ønsker ikke være det. Det kan også godt hende noen tar mannen sin analt uten å føle seg dominant. Jeg ville følt det, og det må jo være lov? Jeg har ikke lyst, man burde egentlig ikke måtte komme med masse gode grunner for hvorfor, også skal motparten sable ned grunnene. Det må holde med nei. Det å feie bort andres meninger med «dere er redde» er så utrolig respektløst. 

Anonymkode: 8d1f9...1c5

Ikke sant? Men når mannen ikke vil slikke, ikke vil ha sex hele svangerskapet eller nekter sex fordi dama har lagt på seg 5 kilo, må dama respektere det, slutte å mase og ha tålmodighet. 

Anonymkode: 765e2...466

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen ikke vil slikke må jeg respektere det. Hvis jeg ikke vil ha analsex, verken på han eller meg, må mannen respektere det. Et nei er et nei og skal respekteres. Og blir det for vanskelig å leve uten får man vurdere om det er et forhold man vil være i. Så enkelt/vanskelig er det. Alle er ikke kompatible 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 55ed2...2fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endetarmen brukes til å bæsje med. Og jeg ønsker ikke å innta en maskulin rolle ovenfor mannen min.

Anonymkode: f0539...a44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke sant? Men når mannen ikke vil slikke, ikke vil ha sex hele svangerskapet eller nekter sex fordi dama har lagt på seg 5 kilo, må dama respektere det, slutte å mase og ha tålmodighet. 

Anonymkode: 765e2...466

Det du beskriver handler ikke om seksuelle preferanser, men om å ikke klare å forholde seg til en normal kvinnekropp gjennom livets ulike faser. Du kan ikke likestille det å ikke ønske å knulle mannen sin i endetarmen med det å ikke klare å ha sex med mannen fordi han har lagt på seg fra 80 til 85 kilo etter 20 års samliv.

Ingen ser ut som om de er 20 år livet gjennom, og dersom man får panikk av ett kilo eller en rynke, så bør man heller kjøpe seg en sexdukke som holder seg glatt og fin for alltid. 

Anonymkode: f0539...a44

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ikke noe rart det er mange skilsmisser når menn vurderer å skilles fordi kona ikke vil pule dem i ræva. Det er sikkert mye du ikke ønsker å gjøre, for eksempel scat og hard BDSM. Men vi er kvinner, og må visst strekke oss langt for mannens nytelse, og samtidig akseptere uten å mukke at mannen ikke liker å gi oralsex. 

Anonymkode: 765e2...466

Aldri sagt man skal akseptere å gjøre noe man ikke ønsker. Sier bare at begrunnelsen for et nei ofte er begrunnet av fordommer og uvitenhet 

Anonymkode: 1e05e...474

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes analsex er veldig usexy. For meg handler det om å stappe bæsj, og jeg greier ikke å få det ut av hodet mitt. Bæsj er naturlig, men jeg vil ikke ha det i sexlivet mitt.

Jeg kunne nok likevel prøvd det hvis mannen min virkelig vil det. Med strap-on. Men jeg vil ikke putte fingrene mine inn der, og jeg tviler egentlig på at det hadde blitt så bra for han heller fordi jeg tror min motvilje kunne ha lyst igjennom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...