Gå til innhold

Hvorfor vil du ikke ta din mann med strapon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 3.46):

Noen bensinmotorer kan kjøres på etanol, noen kan kjøres utelukkende på bensin, noen på smult, noen på smør... 

Men det er sånn at noen har en ide om at sex er så relatert til følelser, at de glemmer de fysiske sidene ved å ha sex. Og når du nevner det å underkjenne andres seksualitet, så vil jeg mene at noe av det verre vil være å svare partneren sin som åpner opp om en seksuell fantasi med; æsj, er du homo eller nå er forholdet over - som virker å være modus for mange av de som svarer her. Mens det jeg mener er at man bør være fullstendig åpen for andres seksualitet, for tyngden av svarene her inne er stereotypiske og fordomsfulle oppfatninger om at en mann skal gå stimulert G-punktet sitt. 

Skal alle ha rett til å svare nei til et seksuelt forslag? Så klart. Men er det greit å si nei basert for homofobe holdninger? Nei, for selv om det er greit å si nei, så kommuniserer du likevel at du er et dårlig menneske som er homofob. Er det greit å si nei, fordi du vil kun gjøre de tingene du hadde bestemt deg for å gjøre i forkant av forholdet, fordi du kun forholder deg til egne ønsker? Skal du få lov til det? Så klart. Men det er jo likevel ikke greit, fordi det er ikke greit å skulle være en egosentrisk partner som er så rigid at man aldri vil utvide horisonten sin, selv om det skulle koste en selv veldig lite, og gi partneren veldig mye. Du skal få lov til det - men da syntes jeg ikke du kan kreve å stå igjen såret om partneren forlater deg. Man skal ta og gi i et forhold, også seksuelt. Så skal man selvfølgelig ikke ta og gi ut over hard limits - på samme måte som man kanskje må godta å flytte til en annen bydel i et forhold, men ikke nødvendigvis godta å flytte til Gaza på nåværende tidspunkt. 

Du moraliserer utrolig mye, men sitter på en høy hest fordi du hevder å holde individets interesser høyt. Men fungerende forhold er essensielt for både lykke og reproduksjon for de aller fleste menneskene, og sta, bitre og standhaftige feminister, mannlige som kvinnelige, har ikke alltid så sterk fokus på det. 

Men på en annen side - for alle som ikke lever i et forhold, og ikke har forpliktet seg til noen andre på noen måte, så skal ingen kunne ha noen forventninger til dem. Om man forplikter seg til en partner, og ønsker at den partneren skal være monogam, så har man en plikt til å forsøke å gjøre den partneren lykkelig seksuelt. Og dersom man ikke klarer det, så har begge parter et moralsk ansvar for å se på om forholdet skal avsluttes - ikke bare den som blir seksuelt frustrert. Om man er glad i andre parten da. Og er man ikke det, så bør man uansett avslutte. 

Men interessant å diskutere, men vi blir neppe enige. Jeg opplevde å bli tatt med strapon som mann for første gang for 23-24 år siden. Siden den gang har jeg vært i mange forhold, med damer som jeg har møtt under helt normale omstendigheter. Ingen har syntes det har vært æsj å bruke strapon. Og de fleste har tent skikkelig på det, og det at jeg har vært åpen om hva jeg liker, har gitt betaling i form av at de har turt å være åpne om hva de liker, og sexen har vært god i alle forholdene. Og hadde hun første sagt "æsj" - så hadde kanskje det ødelagt selvtilliten min helt på det området. 

Anonymkode: 6bddd...bbe

Jepp, jeg moraliserer kring det å ikke anerkjenne andres seksuelle autonomi. Det kommer jeg fortsette med. Dere som bruker manipulasjon til noe annet, liker ikke deres holdninger. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fremmed fugl skrev (3 minutter siden):

Jepp, jeg moraliserer kring det å ikke anerkjenne andres seksuelle autonomi. Det kommer jeg fortsette med. Dere som bruker manipulasjon til noe annet, liker ikke deres holdninger. 

Er kjempe glad for at du er så moralsk som du er 😊 Det er trygt.

Anonymkode: b8d27...0e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er kjempe glad for at du er så moralsk som du er 😊 Det er trygt.

Anonymkode: b8d27...0e7

Takk 😀 Det at folk skal få lov å eie sin egen seksuelitet er noe som jeg syns er viktig. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 3.46):

Noen bensinmotorer kan kjøres på etanol, noen kan kjøres utelukkende på bensin, noen på smult, noen på smør... 

Men det er sånn at noen har en ide om at sex er så relatert til følelser, at de glemmer de fysiske sidene ved å ha sex. Og når du nevner det å underkjenne andres seksualitet, så vil jeg mene at noe av det verre vil være å svare partneren sin som åpner opp om en seksuell fantasi med; æsj, er du homo eller nå er forholdet over - som virker å være modus for mange av de som svarer her. Mens det jeg mener er at man bør være fullstendig åpen for andres seksualitet, for tyngden av svarene her inne er stereotypiske og fordomsfulle oppfatninger om at en mann skal gå stimulert G-punktet sitt. 

Skal alle ha rett til å svare nei til et seksuelt forslag? Så klart. Men er det greit å si nei basert for homofobe holdninger? Nei, for selv om det er greit å si nei, så kommuniserer du likevel at du er et dårlig menneske som er homofob. Er det greit å si nei, fordi du vil kun gjøre de tingene du hadde bestemt deg for å gjøre i forkant av forholdet, fordi du kun forholder deg til egne ønsker? Skal du få lov til det? Så klart. Men det er jo likevel ikke greit, fordi det er ikke greit å skulle være en egosentrisk partner som er så rigid at man aldri vil utvide horisonten sin, selv om det skulle koste en selv veldig lite, og gi partneren veldig mye. Du skal få lov til det - men da syntes jeg ikke du kan kreve å stå igjen såret om partneren forlater deg. Man skal ta og gi i et forhold, også seksuelt. Så skal man selvfølgelig ikke ta og gi ut over hard limits - på samme måte som man kanskje må godta å flytte til en annen bydel i et forhold, men ikke nødvendigvis godta å flytte til Gaza på nåværende tidspunkt. 

Du moraliserer utrolig mye, men sitter på en høy hest fordi du hevder å holde individets interesser høyt. Men fungerende forhold er essensielt for både lykke og reproduksjon for de aller fleste menneskene, og sta, bitre og standhaftige feminister, mannlige som kvinnelige, har ikke alltid så sterk fokus på det. 

Men på en annen side - for alle som ikke lever i et forhold, og ikke har forpliktet seg til noen andre på noen måte, så skal ingen kunne ha noen forventninger til dem. Om man forplikter seg til en partner, og ønsker at den partneren skal være monogam, så har man en plikt til å forsøke å gjøre den partneren lykkelig seksuelt. Og dersom man ikke klarer det, så har begge parter et moralsk ansvar for å se på om forholdet skal avsluttes - ikke bare den som blir seksuelt frustrert. Om man er glad i andre parten da. Og er man ikke det, så bør man uansett avslutte. 

Men interessant å diskutere, men vi blir neppe enige. Jeg opplevde å bli tatt med strapon som mann for første gang for 23-24 år siden. Siden den gang har jeg vært i mange forhold, med damer som jeg har møtt under helt normale omstendigheter. Ingen har syntes det har vært æsj å bruke strapon. Og de fleste har tent skikkelig på det, og det at jeg har vært åpen om hva jeg liker, har gitt betaling i form av at de har turt å være åpne om hva de liker, og sexen har vært god i alle forholdene. Og hadde hun første sagt "æsj" - så hadde kanskje det ødelagt selvtilliten min helt på det området. 

Anonymkode: 6bddd...bbe

Heldigvis har jeg en partner som elsker og respekterer meg. Så er null bekymret at hun vil forlate meg fordi jeg har grenser for hva jeg føler er greit seksuelt. 

Har gått igjennom tråden, og ser ikke homfobe holdninger. Du maler på med din manipulasjon, som uheldigvis ikke er uvanlig på KG. Der folk shames fordi dem har den seksualitet som dem har. Voks opp og ikke vær så egoistisk. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 16.15):

Er det ikke litt trist, at det viktigste for deg er å ha en fornøyd mann? Du gjør alt han vil, uten å tenke på egen nytelse, for at han ikke skal være utro? 
Jeg kunne aldri tenkt meg å leve i et slikt samliv, hvor jeg ikke våget å si nei, i frykt for at han fant en annen. 

Anonymkode: 8d1f9...1c5

Men han tenker jo det samme tilbake! 

Mannen min er helt fantastisk, og gir meg utrolig mye glede og nytelse, og vi har et svært spennende og innholdsrikt sexliv etter så mange år sammen.  Jeg har ikke fått lov å ta han med strapon enda, men vet at den dagen kommer! Kanskje allerede i år! :) 

Anonymkode: bab12...550

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (3 timer siden):

Heldigvis har jeg en partner som elsker og respekterer meg. Så er null bekymret at hun vil forlate meg fordi jeg har grenser for hva jeg føler er greit seksuelt. 

Har gått igjennom tråden, og ser ikke homfobe holdninger. Du maler på med din manipulasjon, som uheldigvis ikke er uvanlig på KG. Der folk shames fordi dem har den seksualitet som dem har. Voks opp og ikke vær så egoistisk. 

Du strør om deg med begrepet seksuell manipulasjon som en hersketeknikk for å begrense hva som skal være en akseptabel mening i en debatt. At det gir deg meningsløse sosiale poeng i et nettsamfunn hvor de fleste attpåtil er anonyme, vel det er vel kanskje det som gir deg bensin på din motor. Når menn ønsker å få prostata stimulert, og partneren viser en holdning hvor de trekker inn negative tanker rundt det om at de tenker han da kan være homofil, det er nedsettende til partneren og det er en negativ karakteristikk av homofile. 

Med dine 5700 kommentarer så slår du meg ikke som en type som noen gang blir ferdig med å strø om deg med uttrykket seksuell manipulasjon i denne tråden. Det å være en del av et samfunn er både frihet og forventninger. Har man tenkt til å være noen som kun fokuserer på egne seksuelle preferanser, og ikke ønsker å komme partner i møte, så er det dårlig gjort å ha en partner. Og i motsetning til deg så har jeg både i nåværende og tidligere forhold møtt damer som blir smittet av min åpenhet, og det du ville kalt seksuell manipulasjon, det kaller de seksuell inspirasjon. At jeg er en åpen person har ført til at de også tør snakke om sine fantasier. Det gir positive ringvirkninger i form at at begge deler, blir nære og trygge, noe som ikke hadde skjedd dersom man hadde møtt opp med hver sin checkliste på hva man ønsker å gjøre seksuelt. For det å utforske, og det å komme andre i møte, gå utenfor komfortsonen sin - det er det som fører oss videre som mennesker. 

Så be fruen ta på seg en strapon, og gi deg en pegging, mens du ligger på alle fire med rompa opp. For man vet ikke før man har prøvd. Og om det gjelder sex, mat, reise, musikk eller noe annet - de fleste at oss har opplevd å like noe vi trodde vi ikke ville like. Og det kommer ved å prøve ting man i utgangspunktet kanskje ikke var veldig positivt innstilt til. Som historien også viser her - det er også de kvinnene som tenkte det ikke skulle bli til noe positivt, men så ble det sånn likevell. 

Men besteborgerlige besserwissere som sanker sosiale poeng. Der har du hard limit. 

Anonymkode: 6bddd...bbe

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men han tenker jo det samme tilbake! 

Mannen min er helt fantastisk, og gir meg utrolig mye glede og nytelse, og vi har et svært spennende og innholdsrikt sexliv etter så mange år sammen.  Jeg har ikke fått lov å ta han med strapon enda, men vet at den dagen kommer! Kanskje allerede i år! :) 

Anonymkode: bab12...550

Men hva er det som tenner deg med det?

Anonymkode: 15bcf...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hva er det som tenner deg med det?

Anonymkode: 15bcf...004

Gleden over hva han opplever. Elsker å høre han stønne og se han vri seg. Det tenner meg Villt! 

Anonymkode: bab12...550

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (3 minutter siden):

Mange kjedelige kvinner her a, kona min vil det, jeg vil ikke. Men hun er veldig sikker på seg selv.

Jeg er også sikker på meg selv, men å ta mannen min med en strap on byr meg faktisk i mot

Anonymkode: 15bcf...004

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blåmonster said:

Mange kjedelige kvinner her a, kona min vil det, jeg vil ikke. Men hun er veldig sikker på seg selv.

Ah, så du vil heller ikke utforske? Da er du jo nøyaktig like kjedelig selv 🤣

Anonymkode: 8c623...550

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ah, så du vil heller ikke utforske? Da er du jo nøyaktig like kjedelig selv 🤣

Anonymkode: 8c623...550

Hm… har jo testet i det små, kjørte en finger opp, føler som en bæsj som kom i retur. Så ja har jo testet da. Ler vært gang kona forslår det.. jeg dominere 90% av tiden og variere litt kan være gøy, hun får nøye seg med å slå meg litt med pisk🤪.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg er også sikker på meg selv, men å ta mannen min med en strap on byr meg faktisk i mot

Anonymkode: 15bcf...004

Det er du sikkert… , men føler selvsikre kvinner behov for å uttrykke  at  dem er selvsikker😅?

 

litt som hun ene jeg jobber meg som sier hun ikke bryr seg, men samtidig prater om teama 24/7… jeg tenker bare ikke sant 😂😂

Anonymkode: 22236...758

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/21/2024 at 2:19 PM, AnonymBruker said:

Fordi han er en av dem som har for såre slimhinner til å kunne nyte anal stimulering, uansett lyst, tid og tålmodighet. Det finnes ikke noe tennende ved å påføre ham smerter, så jeg vil ikke lenger prøve på dette. Jeg blir bare ubekvem og nervøs for å gjøre ham vondt. 

Det er forøvrig en felles enighet om å bare utelukke slikt fra vårt sexliv, siden hans kropp ikke er egnet for dette. 

Anonymkode: 2c599...74d

Fist-it glidemiddel for anal sex med bedøvende middel gjør underverker 😘, bare ett tips, i tilfelle dere begge egentlig har lyst til å prøve.  Anal sex krever alltid glidemiddel. De færreste (ingen??) har slimhinner analt som gir nok naturlig smøring for anal sex uten glidemiddel. 

Mannen og jeg nyter begge når jeg bruker dildo og vibrator på han analt. Men det hadde aldri funket uten glidemiddel. 

Nå har jeg bestilt en 27cm dildo som jeg gleder meg til å prøve på han 🤭

 

K43

Anonymkode: fb074...e1b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...