AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Skrevet 21. juni 2024 Vet at ullundertøy er veldig bra å ha på barna når det er kaldt eller vått for det holder på varmen. Ser mange anbefaler bambusviskose som et alternativ, er det varmere og bedre enn bomull vinterstid? Synes det er rart da jeg leser at bambusviskose virker svalende/ man ikke blir så varm i varmen, mens på vinteren skal det liksom ha motsatt effekt? Anonymkode: fa2f6...b95
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #2 Skrevet 21. juni 2024 Det er temperaturregulerende , så derfor svalt på sommeren og varmere på vinteren Anonymkode: 94462...719
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #3 Skrevet 21. juni 2024 Nei viskose har ikke samme egenskap at det fortsatt holder på varmen når det blir vått slik ull gjør. Hvis man garantert aldri blir våt eller svett kan viskose fungere bra som varme-lag. Ikke ellers. Anonymkode: 19c9b...14d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4 Skrevet 21. juni 2024 Bare ull er ull. Men annet superundertøy er fortsatt bedre enn bomull. Anonymkode: 335a5...f13
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #5 Skrevet 21. juni 2024 mange barn tåler ikke eller liker ikke ull mot kroppen. Det går helt fint an å ha "superundertøy" (syntetisk materiale) eller bambus-viskose. Poenget er ikke bruke bomull. Bomull er slik at man blir for varm, svett, også kald. jeg er selv slik at jeg kan fint bruke ulltopper men takler ikke ullstillongs. Og jeg lever helt fint med å bruke syntetiske stillongs, på vinteren. Jeg blir ikke kald. Anonymkode: 6438c...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå