Gå til innhold

Beste øyekrem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 6/23/2024 at 7:56 PM, AnonymBruker said:

Denne? image.png.aadb67b348dc0db40a14be83f9177009.png

Anonymkode: 31095...2c8

Denne bruker jeg også! Syns den fungerer veldig, veldig bra 🙂 Har sett effekten etter ett par uker. 

Anonymkode: f5d24...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Takk for alle tips! Jeg har bestilt Ole Henriksen sin, den hadde jeg kikket på før også. Liker godt andre produkter jeg har i truth-serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (På 27.6.2024 den 8.23):

Min favoritt er Elementrè Firming Eye Serum, opplever at hele øyepartiet ser friskere og mer opplagt ut når jeg bruker den, synes også den reduserer "kreppet" på øvre øyelokk. Akkurat nå bruker jeg Dermalogica Awaken Peptide Eye Gel, og den har så langt ikke imponert. Dyr er den også. 

Hvilken øyekrem bruker du etter Elementreserumet?

Anonymkode: 34350...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken øyekrem bruker du etter Elementreserumet?

Anonymkode: 34350...04b

Enten samme fuktighetskrem som jeg bruker i resten av ansiktet, eller øyekremen fra CeraVe. Trenger bare et produkt som gir godt med fukt, ettersom det er aktive ingredienser i serumet🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 23.30):

Jeg spør oppriktig, hvorfor du mener øyekrem er tull. Huden rundt øynene er tynnere og mer sensitiv enn resten av ansiktet, er det ikke da naturlig at denne kan ha behov for noe annet?

De fremste eksperter (hudleger) mener at det er bortkastet. For at en øyekrem skal fungere, må den ha effektive ingredienser. Når huden etterhvert tåler tretinoin godt, kan du også ta ørlite av det rundt og under øynene. Trenger ikke mer produkter enn det. Gjør det enkelt.

Anonymkode: 7e0cc...82c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (På 30.6.2024 den 9.31):

Enten samme fuktighetskrem som jeg bruker i resten av ansiktet, eller øyekremen fra CeraVe. Trenger bare et produkt som gir godt med fukt, ettersom det er aktive ingredienser i serumet🙂

Har bestilt det øyeserumet nå. Er i midten av tredveårene og har fått litt linjer under øynene (og concealere legger seg i linjene😭)

Har også kjøpt Génifique Eye Cream fra Lancome (Kicks.no),  ikke åpnet enda, men lurer på om den er verdt prisen? Hva tenker du?:)

Har også denne øyekremen fra IT cosmetics (Kicks), ikke brukt den så mange ganger, men er den bra mtp innholdet?

Anonymkode: 21189...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har bestilt det øyeserumet nå. Er i midten av tredveårene og har fått litt linjer under øynene (og concealere legger seg i linjene😭)

Har også kjøpt Génifique Eye Cream fra Lancome (Kicks.no),  ikke åpnet enda, men lurer på om den er verdt prisen? Hva tenker du?:)

Har også denne øyekremen fra IT cosmetics (Kicks), ikke brukt den så mange ganger, men er den bra mtp innholdet?

Anonymkode: 21189...aaf

Begge kremene inneholder mange gode ingredienser, så om de er verd prisen er i grunnen opp til deg. Genfique inneholder bl.a. probiotika som styrker hudbarrieren og øker fuktnivåene i huden, mens den fra IT Cosmetic gir masse fukt og inneholder peptider. Hvis du ser etter en krem å kombinere med øyeserumet, holder jeg en knapp på den fra IT Cosmetics, bl.a. fordi den ikke inneholder parfyme og alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...