AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Del Skrevet 21. juni Hvilken øyekrem anbefaler du? Har litt trett hud under øynene. Litt tørr, men ikke så veldig puffy eller mørke ringer. Anonymkode: 31095...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #2 Del Skrevet 21. juni Liker ole Henrik sin, den oransje og den svarte fra lancome Anonymkode: 95872...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Del Skrevet 23. juni Er ikke øyekrem bare tull? Anonymkode: e6f77...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Del Skrevet 23. juni 1 hour ago, AnonymBruker said: Er ikke øyekrem bare tull? Anonymkode: e6f77...3fc Nei. Anonymkode: 0498e...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Anonymkode: 0498e...126 Hvorfor ikke? Anonymkode: e6f77...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er ikke øyekrem bare tull? Anonymkode: e6f77...3fc Hvorfor tenker du det er tull? Anonymkode: 31095...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 19.38): Liker ole Henrik sin, den oransje og den svarte fra lancome Anonymkode: 95872...8fa Denne? Anonymkode: 31095...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor tenker du det er tull? Anonymkode: 31095...2c8 Hva gjør en øyekrem som en fuktighetskrem ikke kan? Anonymkode: e6f77...3fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Del Skrevet 24. juni 13 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør en øyekrem som en fuktighetskrem ikke kan? Anonymkode: e6f77...3fc Det kommer an på hva kremen inneholder. Anonymkode: 0498e...126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juni #10 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 19.38): Liker ole Henrik sin, den oransje og den svarte fra lancome Anonymkode: 95872...8fa Den fra Lancome er fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Del Skrevet 24. juni Filorga 5xp time-filler, er ny favoritt her. Synes jeg ser freshere og strammere ut med denne. Anonymkode: 55462...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #12 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva gjør en øyekrem som en fuktighetskrem ikke kan? Anonymkode: e6f77...3fc Jeg spør oppriktig, hvorfor du mener øyekrem er tull. Huden rundt øynene er tynnere og mer sensitiv enn resten av ansiktet, er det ikke da naturlig at denne kan ha behov for noe annet? Anonymkode: 31095...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #13 Del Skrevet 24. juni MarianneE skrev (4 timer siden): Den fra Lancome er fantastisk Har du en link til den? Anonymkode: 31095...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juni #14 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du en link til den? Anonymkode: 31095...2c8 Google is your friend... https://fredrikoglouisa.no/produkt/lancome-advanced-genifique-yeux-oyekrem-15ml/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsuSzBhCLARIsAIcdLm6aq1J8OkplLg0Jzieu6EK3R_BF7StW8OCQ0pACFddCtA9AQK6P5tgaAgbzEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #15 Del Skrevet 25. juni MarianneE skrev (På 24.6.2024 den 23.33): Google is your friend... https://fredrikoglouisa.no/produkt/lancome-advanced-genifique-yeux-oyekrem-15ml/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsuSzBhCLARIsAIcdLm6aq1J8OkplLg0Jzieu6EK3R_BF7StW8OCQ0pACFddCtA9AQK6P5tgaAgbzEALw_wcB Tusen takk! Aldri brukt et produkt fra Lancome før, og for alt jeg vet kan det finnes 4 forskjellige svarte til øyne. Anonymkode: 31095...2c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #16 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 0.45): Hva gjør en øyekrem som en fuktighetskrem ikke kan? Anonymkode: e6f77...3fc Det kommer an på egenskapene til kremen. Mange er kjølende og virker beroligende, og spesielt ment for dette området. Skal du ha aktive ingredienser som retinol og c-vitamin blir vanlige kremer raskt for sterke for området rundt øynene, og det kan raskt virke mot sin hensikt. Samme dersom det er ren fuktighetskrem man ønsker - helt nøytrale, parfymefrie kremer kan jeg fint bruke rundt øynene, men mange av ansiktskremene mine har ingredienser som ikke skal være så nær øynene. Anonymkode: 6d4a0...e32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 26. juni #17 Del Skrevet 26. juni Jeg sverger til Clinique All About Eyes. Den er lett og god, og jeg har brukt den "bestandig". Av og til har jeg forsøkt å variere med noen andre, men det er alltid denne jeg kommer tilbake til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 27. juni #18 Del Skrevet 27. juni Min favoritt er Elementrè Firming Eye Serum, opplever at hele øyepartiet ser friskere og mer opplagt ut når jeg bruker den, synes også den reduserer "kreppet" på øvre øyelokk. Akkurat nå bruker jeg Dermalogica Awaken Peptide Eye Gel, og den har så langt ikke imponert. Dyr er den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 27. juni #19 Del Skrevet 27. juni Jeg har vært hos to hudleger. Den offentlige anbefalte denne: https://www.bioderma.us/all-products/sensibio/eye Den private: https://www.laroche-posay.no/toleriane/toleriane-dermallergo-eye-creme Begge er apotekvare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #20 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 19.56): Denne? Anonymkode: 31095...2c8 Ja Anonymkode: 95872...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå