AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Skrevet 21. juni 2024 Noen som har erfaringer med denne? Finner ikke veldig mye på nett... Jeg fikk satt inn Ballerine for to dager siden, to dager før forventet mens. Var vond å sette inn fordi det var for trangt, men ikke noe ekstremt. Hadde egentlig lyst på Gynefix, men den er det umulig å få tak i nå og hormonspiral er utelukket. Ikke har jeg hatt særlig smerter annet enn de som kommer fra innsettingen som jo ble litt hard og jeg blødde bare litt før jeg da mest sannsynlig fikk mensen i dag. Normalt ville jeg uansett spottet disse dagene. Ser det er veldig mange som sliter med smerter og blødninger etter å ha satt den inn, og det er litt krise kjenner jeg 😅 Men jeg burde kanskje merket noe til det nå hvis det gjaldt meg? Er det noen som faktisk har satt den inn, blødd litt på starten og så vært fin? Er jo fort gjort at man finner de dårlige erfaringene før de gode! Anonymkode: 468b9...0b5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #2 Skrevet 21. juni 2024 Jeg hadde endel mellomblødninger, helt til mensen plutselig stabiliserte seg helt noen måneder senere. Da viste det seg at den hadde forsvunnet... 😬 Har vært til røntgen for å sjekke så den er 100% forsvunnet med blødningene, sannsynligvis den siste gangen når jeg hadde ganske kraftige blødninger. Anonymkode: 7d088...acd
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #3 Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 13.46): Jeg hadde endel mellomblødninger, helt til mensen plutselig stabiliserte seg helt noen måneder senere. Da viste det seg at den hadde forsvunnet... 😬 Har vært til røntgen for å sjekke så den er 100% forsvunnet med blødningene, sannsynligvis den siste gangen når jeg hadde ganske kraftige blødninger. Anonymkode: 7d088...acd Oi! Håper virkelig ikke det skjer, var mildt sagt ubehagelig å sette inn 😅 Anonymkode: f047e...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå