Gå til innhold

Kroppen hans nærmest vrenger seg under orgasme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Vi er to gutter som eksprimenterer litt. Si hva som helst om vi er gay, vi gjør bare deilige ting sammen. Vi er uerfarne unge voksne, 19 og 21. Vi har eksprimentert mye i det siste og opplever noe rart. Kameraten min har begynt å skjelve intenst og kroppen hans nærmest «vrenger» seg i en form for kramper både rett før og under orgasme og det skjer hver gang nå. Det har blitt mer og mer intenst. De første gangene trodde jeg det var smerter, han stønnet så intenst og nærmest hylte. Men han bare ba meg fortsette. Det skjer mest intenst når jeg stimulerer analt på han. Vet det er noe med prostata, men gir det sånne intense reaksjoner? Har ikke gjort på meg selv, er litt engstelig selv der bak. Kanskje jeg bør prøve selv?

Håper på seriøse svar.

Anonymkode: 6c015...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje dette er begrunnet i at dere er uerfarne og ikke har funnet teknikker på hvordan man holder kroppen i ro under orgasme? Tok litt tid for min del før jeg klarte det. Er ikke sikkert at det er smerter heller. Kan fint være at han får musklåmstramninger - noe som mest sannsynlig er saken siden han ber deg fortsette :) 

Anonymkode: 4700a...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Håper på seriøse svar.

Etter flere år med samme innlegget, har du gjort det litt vanskelig med akkurat det. Beklager. 

Anonymkode: f7d14...eb5

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Etter flere år med samme innlegget, har du gjort det litt vanskelig med akkurat det. Beklager. 

Nope ik sant det. Har ikke vært inne her mer enn kanskje 1 måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kanskje dette er begrunnet i at dere er uerfarne og ikke har funnet teknikker på hvordan man holder kroppen i ro under orgasme? Tok litt tid for min del før jeg klarte det. Er ikke sikkert at det er smerter heller. Kan fint være at han får musklåmstramninger - noe som mest sannsynlig er saken siden han ber deg fortsette :) 

Takk for svar😊 Ja kan det være sånn😊 Høres helt ut som muskelstramminger og lårstramminger. Det er mest i lår og legger og i armene men og i overkroppen, magen og brystkassen hiver veldig på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kjenner ingen som har øvd seg på å holde kroppen i ro under orgasme. Hvorfor bør man ha en teknikk på det? Skal man ikke gjøre det som faller seg naturlig under orgasme og sex generelt? 

ts; disse trådene dine er oppbrukte.

Anonymkode: a5bd6...5c3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjenner ingen som har øvd seg på å holde kroppen i ro under orgasme. Hvorfor bør man ha en teknikk på det? Skal man ikke gjøre det som faller seg naturlig under orgasme og sex generelt? 

Det kommer av seg selv, ikke mulig får han å holde kroppen hans i ro. Det virker naturlig og ikke noe fake lissom.

Oppbrukt? Første gang jeg skriver eller har innlegg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts

Ingen fler fornuftige svar her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
svartkatt skrev (3 timer siden):

Virker normalt etter hva jeg har lest i andre tråder her inne.

Ja, siden det er minst 20 stk i samme aldersgruppe, som får disse spasmene, og intense krampene, så må det være veldig vanlig. Morsomt at så mange unge gutter kommer hit på KG, og deler sine opplevelser. 🌈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja, siden det er minst 20 stk i samme aldersgruppe, som får disse spasmene, og intense krampene, så må det være veldig vanlig. Morsomt at så mange unge gutter kommer hit på KG, og deler sine opplevelser. 🌈

Ts

????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Har da sett eldre menn skrive at de opplever lignende orgasmer sammen med ei dame. Forskjellige aldersgrupper faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
svartkatt skrev (1 time siden):

Har da sett eldre menn skrive at de opplever lignende orgasmer sammen med ei dame. Forskjellige aldersgrupper faktisk. 

Ts

Hei. Takk for din støtte og forståelse. Det må jo være forskjeller. Ser jo bare mellom han og meg, det er mega forskjeller på våre orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts

Hei. Takk for din støtte og forståelse. Det må jo være forskjeller. Ser jo bare mellom han og meg, det er mega forskjeller på våre orgasmer.

Du kan prøve på deg selv alene først hvis du ikke tør med kompisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
svartkatt skrev (6 timer siden):

Virker normalt etter hva jeg har lest i andre tråder her inne.

Det er jo stort sett samme fyren.

Anonymkode: 35571...186

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil tro det er en kombinasjon mellom nytelsen orgasmen gir og at han gjerne har pustet for dårlig/hyperventilert underveis og dermed ender opp med å skulle hente seg inn igjen samtidig som kroppen går i orgasme og spenninger løsner.

Anonymkode: 6f911...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo stort sett samme fyren.

Anonymkode: 35571...186

Du tar feil, vært her en måned. Er det de samme fyrene som rakker ned på andre og mobber, bare må spørre jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
svartkatt skrev (3 timer siden):

Du kan prøve på deg selv alene først hvis du ikke tør med kompisen.

Hei. Jeg gjorde det alene i kveld og det var helt vilt, jeg holt på å svime av og det der var helt vilt da orgasmen kom. Det var den sykeste orgasmen ever ass. Tusen takk❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vil tro det er en kombinasjon mellom nytelsen orgasmen gir og at han gjerne har pustet for dårlig/hyperventilert underveis og dermed ender opp med å skulle hente seg inn igjen samtidig som kroppen går i orgasme og spenninger løsner.

Anonymkode: 6f911...e7e

Det der det hørtes veldig som han, han stopper å puste hikster og puster innimellom veldig, før han slutter å puste på ny. Det er da alle rykningene og skjelvingene kommer. Prøvde selv etter råd fra ei, men alene først. Opplevde litt det samme selv da orgasmen kom. Første gang jeg selv turte å prøve analt. Tror du har helt rett, alt går lissom i stakato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sånn er det i perioder. Noen som skriver samme trådene om og om igjen. For en tid siden var det lange perioder med veldig inngående tisse-beskrivelser feks. Det er veldig lett gjenkjennelig at det er samme bruker som poster om samme tema om og.om igjen, men vare endrer på noen detaljer..

Anonymkode: 0380e...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...