AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Skrevet 21. juni 2024 Har eksperimentert litt i forholdet vårt, som har vart i 8 år, for å se om det hjelper. Det der at hvis mannen gjør mer husarbeid og tar seg mer av barn så blir fruen mer glad i mannen, hvor har man det i fra? Har forsøkt dette i noen mnd for å se om forholdet blir bedre og forholdet er helt rævva. Hun har mindre respekt og blir kjappere bitchy, det er resultatet. Samtidig har jeg snakket mer om følelser og vært mer tilgjengelig en ever. Gjør ca alt hun sier, vært litt pushover. Tatt initiativ til masse kos. Hun klager ikke over at jeg lager mat og vasker hus. Er tilsynelatende glad, men finner andre ting å bli sur for. Før dette tok hun initiativ til sex, denne er helt borte. Hun er mer kald og ser ut til å trekke seg mer unna. Ikke at alt var perfekt før jeg forsøkte disse "rådene" men jeg skal gå tilbake til å være mann nå ja. Hun får ikke mer følelser av hva du gjør for henne. Anonymkode: 28ca8...d4c 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #2 Skrevet 21. juni 2024 Hva med å snakke med kona di? Anonymkode: 382a0...e2c 15
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #3 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har eksperimentert litt i forholdet vårt, som har vart i 8 år, for å se om det hjelper. Det der at hvis mannen gjør mer husarbeid og tar seg mer av barn så blir fruen mer glad i mannen, hvor har man det i fra? Har forsøkt dette i noen mnd for å se om forholdet blir bedre og forholdet er helt rævva. Hun har mindre respekt og blir kjappere bitchy, det er resultatet. Samtidig har jeg snakket mer om følelser og vært mer tilgjengelig en ever. Gjør ca alt hun sier, vært litt pushover. Tatt initiativ til masse kos. Hun klager ikke over at jeg lager mat og vasker hus. Er tilsynelatende glad, men finner andre ting å bli sur for. Før dette tok hun initiativ til sex, denne er helt borte. Hun er mer kald og ser ut til å trekke seg mer unna. Ikke at alt var perfekt før jeg forsøkte disse "rådene" men jeg skal gå tilbake til å være mann nå ja. Hun får ikke mer følelser av hva du gjør for henne. Anonymkode: 28ca8...d4c Det å bidra med husarbeid er ikke noe du gjør for henne, det gjør du fordi du er voksen. Alkurat som det er begges ansvar å forsørge seg selv og barn. Anonymkode: 4aef5...539 8 10
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har eksperimentert litt i forholdet vårt, som har vart i 8 år, for å se om det hjelper. Det der at hvis mannen gjør mer husarbeid og tar seg mer av barn så blir fruen mer glad i mannen, hvor har man det i fra? Har forsøkt dette i noen mnd for å se om forholdet blir bedre og forholdet er helt rævva. Hun har mindre respekt og blir kjappere bitchy, det er resultatet. Samtidig har jeg snakket mer om følelser og vært mer tilgjengelig en ever. Gjør ca alt hun sier, vært litt pushover. Tatt initiativ til masse kos. Hun klager ikke over at jeg lager mat og vasker hus. Er tilsynelatende glad, men finner andre ting å bli sur for. Før dette tok hun initiativ til sex, denne er helt borte. Hun er mer kald og ser ut til å trekke seg mer unna. Ikke at alt var perfekt før jeg forsøkte disse "rådene" men jeg skal gå tilbake til å være mann nå ja. Hun får ikke mer følelser av hva du gjør for henne. Anonymkode: 28ca8...d4c Mest sannsynlig fordi du er alt for sent ute og hun allerede er drittlei og har en fot ute av døren. Anonymkode: 33bc1...d1c 16 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #5 Skrevet 21. juni 2024 Du har vært med på å vaske huset og ta vare på dine egne unger i bare et par måneder av 8 år? Lol Anonymkode: bb063...a54 13
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #6 Skrevet 21. juni 2024 1. Snakk med kona. 2. Dropp eksperimenter og skjulte agendaer. Ingen liker å bli lurt og være forsøkskanin. Bevist eller ubevisst. Spesielt ikke når agendaen egentlig er å bevise deg selv om at din pre-konkluderte teori er riktig og at det er kona som er dum og urimelig. Og så skryte av din selvkonstruerte "insight" på KG. 3. Du er for sent ute. Tipper kona allerede lenge har vært så irritert hun forlengst har bikket over. Du har bare ikke lagt merke til det før helt til slutt. Eneste vei videre er kommunikasjon, hvis det da ikke allerede er for sent. Anonymkode: 5fbb1...2d8 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #7 Skrevet 21. juni 2024 Husarbeid er jo ikke din partner sitt ansvar hvor du "hjelper til". Det er et felles ansvar å holde et hjem rydding og rent. Vil tro det er større problemer i forholdet og mangel på god kommunikasjon. De færreste kvinner ønsker en pushover De ønsker en likeverdig partner og leve livet sitt med. Anonymkode: 3ff08...b7e 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #8 Skrevet 21. juni 2024 Hadde vært sur jeg også om jeg hadde hatt tittelen "kone". Fy faen. Anonymkode: 00460...8a2
Fremmed fugl Skrevet 21. juni 2024 #9 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har eksperimentert litt i forholdet vårt, som har vart i 8 år, for å se om det hjelper. Det der at hvis mannen gjør mer husarbeid og tar seg mer av barn så blir fruen mer glad i mannen, hvor har man det i fra? Har forsøkt dette i noen mnd for å se om forholdet blir bedre og forholdet er helt rævva. Hun har mindre respekt og blir kjappere bitchy, det er resultatet. Samtidig har jeg snakket mer om følelser og vært mer tilgjengelig en ever. Gjør ca alt hun sier, vært litt pushover. Tatt initiativ til masse kos. Hun klager ikke over at jeg lager mat og vasker hus. Er tilsynelatende glad, men finner andre ting å bli sur for. Før dette tok hun initiativ til sex, denne er helt borte. Hun er mer kald og ser ut til å trekke seg mer unna. Ikke at alt var perfekt før jeg forsøkte disse "rådene" men jeg skal gå tilbake til å være mann nå ja. Hun får ikke mer følelser av hva du gjør for henne. Anonymkode: 28ca8...d4c Hvorfor begynte du med dette spillet. Som det høres ut så prøvde du å være maksimalt slitsom. Kona din reagerer vel på at du spiller et spill og er rar når du gjør det. PS. Hvorfor er det mannlig å ikke bidra med hjem og barn eller kunne snakke om følelser? 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #10 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Husarbeid er jo ikke din partner sitt ansvar hvor du "hjelper til". Det er et felles ansvar å holde et hjem rydding og rent. Vil tro det er større problemer i forholdet og mangel på god kommunikasjon. De færreste kvinner ønsker en pushover De ønsker en likeverdig partner og leve livet sitt med. Anonymkode: 3ff08...b7e Å nei nei, vi har delt dette ansvaret helt siden starten. Nå har jeg tatt 90%, bærer fat etter henne som en butler. Men det har jeg også, har snakket masse og mye mer en før. Hun sier at forholdet er bra. Det eneste jeg har klart å fått ut av henne, var at ring vil gå opp og ned i ekteskap. Jeg vet at de ikke vil ha en pushover. Forhold var okbfør dette, men var et par ting jeg savnet. Fått råd fra egen mor og andre damer, pluss hva jeg har lest het. Måtte se hva de fører til Anonymkode: 28ca8...d4c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #11 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å nei nei, vi har delt dette ansvaret helt siden starten. Nå har jeg tatt 90%, bærer fat etter henne som en butler. Men det har jeg også, har snakket masse og mye mer en før. Hun sier at forholdet er bra. Det eneste jeg har klart å fått ut av henne, var at ring vil gå opp og ned i ekteskap. Jeg vet at de ikke vil ha en pushover. Forhold var okbfør dette, men var et par ting jeg savnet. Fått råd fra egen mor og andre damer, pluss hva jeg har lest het. Måtte se hva de fører til Anonymkode: 28ca8...d4c Det er jo overhodet ikke det de vanlige rådene går på? Det handler jo om at det skal være et partnerskap, problemet er vanligvis at mannen ikke gjør en dritt. DA er det selvsagt til hjelp om han utjevner mer. Hvorfor trodde du det skulle bli supert om du tok 90%? Anonymkode: 73a8b...44f 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #12 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo overhodet ikke det de vanlige rådene går på? Det handler jo om at det skal være et partnerskap, problemet er vanligvis at mannen ikke gjør en dritt. DA er det selvsagt til hjelp om han utjevner mer. Hvorfor trodde du det skulle bli supert om du tok 90%? Anonymkode: 73a8b...44f Hva er de vanlige rådene damer gir da? Til meg har det vært å lytte, snakke om følelser, snakke om forholdet og være generelt snill. Sist nevnte sier seg selv er ok Anonymkode: 28ca8...d4c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #13 Skrevet 21. juni 2024 Jeg har ikke hørt så mange si at de ønsker at mannen skal ta det meste av husarbeidet. Det jeg hører som går igjen og igjen er at de ønsker at mannen skal SE dem, og kjenne dem godt nok til å se hva de har behov for. Men de fleste blir veldig usikker og utrygg når ektefellen plutselig endrer seg. Anonymkode: 2bed9...747 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #14 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har eksperimentert litt i forholdet vårt, som har vart i 8 år, for å se om det hjelper. Det der at hvis mannen gjør mer husarbeid og tar seg mer av barn så blir fruen mer glad i mannen, hvor har man det i fra? Har forsøkt dette i noen mnd for å se om forholdet blir bedre og forholdet er helt rævva. Hun har mindre respekt og blir kjappere bitchy, det er resultatet. Samtidig har jeg snakket mer om følelser og vært mer tilgjengelig en ever. Gjør ca alt hun sier, vært litt pushover. Tatt initiativ til masse kos. Hun klager ikke over at jeg lager mat og vasker hus. Er tilsynelatende glad, men finner andre ting å bli sur for. Før dette tok hun initiativ til sex, denne er helt borte. Hun er mer kald og ser ut til å trekke seg mer unna. Ikke at alt var perfekt før jeg forsøkte disse "rådene" men jeg skal gå tilbake til å være mann nå ja. Hun får ikke mer følelser av hva du gjør for henne. Anonymkode: 28ca8...d4c Selvsagt ikke, hun får mer følelser dess mer hun respekterer deg. Stå på ditt og ikke la hu feminisere deg! Anonymkode: 8c1fd...04b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #15 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har eksperimentert litt i forholdet vårt, som har vart i 8 år, for å se om det hjelper. Det der at hvis mannen gjør mer husarbeid og tar seg mer av barn så blir fruen mer glad i mannen, hvor har man det i fra? Har forsøkt dette i noen mnd for å se om forholdet blir bedre og forholdet er helt rævva. Hun har mindre respekt og blir kjappere bitchy, det er resultatet. Samtidig har jeg snakket mer om følelser og vært mer tilgjengelig en ever. Gjør ca alt hun sier, vært litt pushover. Tatt initiativ til masse kos. Hun klager ikke over at jeg lager mat og vasker hus. Er tilsynelatende glad, men finner andre ting å bli sur for. Før dette tok hun initiativ til sex, denne er helt borte. Hun er mer kald og ser ut til å trekke seg mer unna. Ikke at alt var perfekt før jeg forsøkte disse "rådene" men jeg skal gå tilbake til å være mann nå ja. Hun får ikke mer følelser av hva du gjør for henne. Anonymkode: 28ca8...d4c Kanskje hvis du hadde gjort det uten å forvente skryt og sex, så hadde det hjulpet? Hvis hun oppfatter at du gjør det bare for å få noe igjen, så har det jo ikke effekt. Hva med å slutte å sutre for at du må bidra mer hjemme, og se om det blir mer tilfredshet over tid uten å la vær å gjøre det fordi du ikke får det du ønsker ut av det. Sex er ikke noe hun skylder deg, men noe hun ønsker å ha med deg. Husarbeid er noe dere begge bør gjøre, uansett hvor mye initiativ hun tar. Og, kjærligheten dør om man blir behandla dårlig. Sexlysta og! Anonymkode: 5233a...9c9 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #16 Skrevet 21. juni 2024 Du gjør husarbeid og ivaretar egne barn, noe som er helt forventet av en voksen person, men forventer ros for det? I tillegg tar du det som et eksperiment? Høres veldig spesielt ut. Anonymkode: 774ae...5af 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #17 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Selvsagt ikke, hun får mer følelser dess mer hun respekterer deg. Stå på ditt og ikke la hu feminisere deg! Anonymkode: 8c1fd...04b I alle dager 🤣 Jeg HADDE en mann. Jeg gjorde alt i huset av vasking, rydding, vedlikehold og tok vare på barn, hund og innkjøp, gavekjøp, organisering etc. Det jeg trengte var en mann og en partner! Ikke en gutt som oppførte seg som en drittunge. Hvem som gjør hva er ikke så nøye, men arbeidsbyrde bør være lik om begge jobber. Det er det som betyr noe! Vil man ha en uthvilt kone, må man sørge for at hun får hvile. Og samtidig vise at man setter pris på det hun gjør. Nå har jeg en mann som vasker egne klær, og jeg varter han opp med både det ene og det andre. Lager jeg middag, rydder han opp… Er han på jobb på kvelden og må fikse noe på bilen, ordner jeg deler og gjør klart det jeg kan - fordi jeg respektere han og elsker han! Ikke fordi det er «min» jobb… Men det er bare fordi han gjør det samme for meg. Og jeg har aldri hørt han snakke om at det er kvinnfolk som skal gjør ditt og datt… Jeg jobber mye i hagen, klipper hekk, høytrykkspyler og sjauer! Fordi han er en svær mann og er mye større enn meg, tilbyr han seg å hjelpe eller sier han skal ordne det senere. Har jeg gjort det likevel, er han imponert og takknemlig. Også støvsuger eller vasker han gulvet i stedet….. Det er en mann det! Han er stolt av å ha ei dame som er god på å jobbe, og driter i om han må gå tur med veskehunden i gata selv om den har kjole på som ungen har kledd på🤣 Gir han gjerne en blowjob om han er sugen og jeg ikke er det, fordi jeg vil glede han. Men han hadde aldri spurt og blitt sur om jeg sa nei. Anonymkode: 5233a...9c9 1
Tuba Skrevet 21. juni 2024 #18 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har eksperimentert litt i forholdet vårt, som har vart i 8 år, for å se om det hjelper. Det der at hvis mannen gjør mer husarbeid og tar seg mer av barn så blir fruen mer glad i mannen, hvor har man det i fra? Har forsøkt dette i noen mnd for å se om forholdet blir bedre og forholdet er helt rævva. Hun har mindre respekt og blir kjappere bitchy, det er resultatet. Samtidig har jeg snakket mer om følelser og vært mer tilgjengelig en ever. Gjør ca alt hun sier, vært litt pushover. Tatt initiativ til masse kos. Hun klager ikke over at jeg lager mat og vasker hus. Er tilsynelatende glad, men finner andre ting å bli sur for. Før dette tok hun initiativ til sex, denne er helt borte. Hun er mer kald og ser ut til å trekke seg mer unna. Ikke at alt var perfekt før jeg forsøkte disse "rådene" men jeg skal gå tilbake til å være mann nå ja. Hun får ikke mer følelser av hva du gjør for henne. Anonymkode: 28ca8...d4c Nice try. Trolletråd 2
Hotwife Skrevet 21. juni 2024 #19 Skrevet 21. juni 2024 Så du har "hjulpet til" og "bidratt" samt vært følelsesmessig tilgjengelig for din samboer i ett par måneder? Mener du at disse to månedene skulle stryke bort de 7 årene du mest sannsynlig ikke har vært en oppegående voksen? 3
Trolltunge Skrevet 21. juni 2024 #20 Skrevet 21. juni 2024 Jeg har aldri rådet en mann til å bare gjøre absolutt alt kona sier, og opptre som en viljeløs pushover. Skikkelig kommisjonen og skikkelig samarbeid er nødvendig, men dette innebærer også å sette grenser for ugrei oppførsel. Ingen mennesker, verken kvinner eller menn, blir bedre partnere av å få være enerådende "keiser". Både i forhold og ellers blir mennesker tvert imot stormannsgale og crazy av å få ubegrenset makt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå