AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Skrevet 21. juni 2024 Har gått på p-pillen Loette i mange år, har dått de barna jeg vil ha, så jeg sluttet på pillene nylig. Men nå har jeg hatt mensen med to ukers mellomrom. Er der vanlig før kroppen normaliserer seg? Anonymkode: 5e2d5...b19
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #2 Skrevet 21. juni 2024 Tok et par måneder for meg. Den første måneden hadde jeg en uke blødning, 2 uker pause, ny uke med blødning, 1 uke pause, ny uke med blødning. Etter et par måneder kom mensen regelmessig. Vet noen kan slite med utegelmessige blødninger i mange måneder. Anonymkode: fd10e...255 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #3 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tok et par måneder for meg. Den første måneden hadde jeg en uke blødning, 2 uker pause, ny uke med blødning, 1 uke pause, ny uke med blødning. Etter et par måneder kom mensen regelmessig. Vet noen kan slite med utegelmessige blødninger i mange måneder. Anonymkode: fd10e...255 Kjipt! Men godt å høre at det er normalt, da trenger jeg ikke løpe til legen med det første😅 ts Anonymkode: 5e2d5...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå