Gå til innhold

Kjæresten min ble sur fordi jeg vil vente med å få barn på grunn av GTA (dataspill)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (34m) og kjæresten min (28f) har snakket en stund om å få barn, og vi begge ønsker det. Men hun vil begynne å prøve nå. Vi hadde en samtale om dette i går, der jeg foreslo å vente til sommeren neste år (1-2 år), fordi det er da den nye GTA er planlagt å komme ut, og jeg ønsker å ha en uke med gaming uten stress. Uventet ble hun veldig sur og sa at jeg er barnslig fordi jeg prioriterer spill over fremtiden vår.

Jeg må nesten spørre dere, er jeg helt på villspor?

Anonymkode: c61f5...c80

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette tull?

Anonymkode: d4790...3db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den var ny 🤣

Anonymkode: 1f5ec...8aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

😆😆😆

Anonymkode: b0bd5...da2

AnonymBruker
Skrevet

Ja du er på villspor! Skjønnet fruen din godt.

Anonymkode: 050e8...c13

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stjålet fra Reddit, dårlig forsøk 

Anonymkode: 3d6b5...db4

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dumpet deg lett ja.

Anonymkode: a04da...748

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

GTA og barneproduksjon har vært en joke og en meme i over et år nå. Det er ikke morsomt lenger, om det i hele tatt var morsomt noen gang.

• Liker 6
Skrevet

Ja, du er en å få barn med. Not.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den var ny 🤣

Anonymkode: 1f5ec...8aa

Svært gammel og oppbrukt faktisk.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hææ. Er dette et seriøst spørsmål?

Anonymkode: 66f3c...399

AnonymBruker
Skrevet

En av de dårligere trolletrådene jeg har sett.

La sommerferien starte, jer er det bare å stålsette seg for dårlige trolletråder framover

Anonymkode: 27a20...9eb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg lest før.

Anonymkode: 4de10...da2

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ikke tull, og det er derfor jeg spør dere. Jeg er nok på villspor. GTA er en stor del av livet mitt, og det er veldig viktig for meg å få en uke med spillet.

Takk for svar, alle sammen. Skal unnskylde meg til kjærringa 😅

Skrevet

Du får flytte inn til mamma din igjen så kan du spille og drikke energidrikk då mye du vil..

Håper seriøst dette er troll...at det ikke finnes slike 34 mannfolk der ute..🤦

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, mommyaka said:

Du får flytte inn til mamma din igjen så kan du spille og drikke energidrikk då mye du vil..

Håper seriøst dette er troll...at det ikke finnes slike 34 mannfolk der ute..🤦

Vi alle kan ta feil, og jeg innser nå at jeg har vært dust. Det jeg sa var virkelig idiotisk tanke jeg hadde. Basert på reaksjonene her, føler jeg meg faktisk flau. Jeg skal beklage når hun kommer hjem fra jobb.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi alle kan ta feil, og jeg innser nå at jeg har vært dust. Det jeg sa var virkelig idiotisk tanke jeg hadde. Basert på reaksjonene her, føler jeg meg faktisk flau. Jeg skal beklage når hun kommer hjem fra jobb.

Nuvel. Jeg tenker litt som deg. Både Dragon Age, Assassins Creed, og GTA kommer ut alle nå innen et år....

Anonymkode: 4180b...730

AnonymBruker
Skrevet

Okei, jeg skal svare utifra at dette ikke er en tulletråd. 
Hvis spillingen er viktig for deg så foreslår jeg at du setter deg med med fruen og lager en plan.
Min man er en gamer og jeg ser på spillingen som en ordentlig hobby, jeg respekterer han, er det et spill et arrangement som skal skje så er ikke jeg vanskelig der.
Jeg driver på med hest og bruker veldig mye tid ,jeg drar bort en uke her og der for å delta på stevner, da må han ta seg av barna, dette går begge veier, og for å få et godt og sundt samliv så må man få lov til å gjøre ting  selv om man har barn osv.  

Anonymkode: 212df...d3b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg er selv gamer og dette var morsomt. Haha.  Tror du at livet ditt er over bare fordi du får barn..? Den var ny. Selvfølgelig kan du spille selvom du får barn. Bare å spille når barnet sover det. De sover forresten mye når de er små.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...