Gå til innhold

Distressleksi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, lurer på om jeg lider av nettopp dette. :ler:

Har alltid vært en racer på rettskrivning, men nå i det siste har det begynt å gå noe fort i svingene.

Har masse skriveleifer, og begynner å bytte om på både bokstaver og ord, til og med når jeg snakker! :roll:

Noen som har vært borti det samme?

Går det over igjen når jeg stresser ned, eller er dette sånt som kommer med alderen? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok med alderen :ler::roll::ler:

Nei.. Jeg tror det kan ha med overfylt hjerne å gjøre... At det er så fullt av alt mulig rart oppi der, og hjernen prøver å hurtigkoble, men treffer litt feil innimellom...

Skrevet
Det kommer nok med alderen :ler::roll::ler:

Nei..  Jeg tror det kan ha med overfylt hjerne å gjøre...  At det er så fullt av alt mulig rart oppi der, og hjernen prøver å hurtigkoble, men treffer litt feil innimellom...

Godt å høre. :ler:

At det er mye feilkoblinger for tiden skal jeg iallefall ikke nekte for.. :sjenert:

Skrevet
:hoppe: ÅÅÅ, - er det dette jeg lider av? Godt å få et navn på det!!!
Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg merker at jeg blir sånn hvis jeg er stressa eller har underskudd på søvn.

Da stokker jeg om på ord og setningene blir helt emningsløse.. <--- der ja. :forvirret:

Skrevet

Jeg hadde en periode da jeg var så stressa at jeg ikke forsto hva folk sa når de snakket til meg :sjenert: jeg måtte si 'hæ' omtrent hver gang noen snakket til meg.. det gikk heldigvis over, for jeg begynte å lure på om jeg hadde utviklet noen slags hørselsdysleksi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...