Gå til innhold

Bytte fra Telenor til Talkmore (mobil)


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke byttet fra Telenor. Gikk over fra Telia. Ja, jeg vet at Talkmore ikke er de billigste. Jeg bruker knapt nok den datatrafikken jeg betaler for. Bruker mye når jeg er på ferie. Jeg pleier ikke å koble opp på offentlige/hotellnett. Opplevde at jeg med Telenornett hadde bedre dekning enn fra Telia når jeg reiser til utlandet. 

Anonymkode: b23e7...501

  • Liker 1
AnonymBruker

Da jeg byttet fra Telenor til Talkmore varte datapakken på samme størrelse en UKE. 

Midt på natten mens jeg sov og var tilkoblet wifi gikk det ut noen bytes. Kundeservice var rævva og skyldte på datahjelp i innstillingene (at mobildata hjelper til om wifi er dårlig), men i følge telleverket på telefonen var det snakk om nada siden den var ny. Og ikke var det påslått heller. 

Har dem fremdeles da. Med større datapakke enn hos Telenor er det fremdeles billigere, og jeg vil ha telenordekning. 

Anonymkode: 3dd82...f81

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Telenor er desverre blitt totalt useriøse. Har byttet nylig til Nicemobil. Mye bedre og billigere 👍

Anonymkode: 9614b...3a7

Hva er useriøst med dem egentlig? 

Anonymkode: c1dbc...659

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva er useriøst med dem egentlig? 

Anonymkode: c1dbc...659

De går bort fra avtaler og øker priser uten videre. En telenorselger ringte meg i fjor høst. Fikk masse rabatter og lot meg overtale til å flytte 5 abonnement over til dem. Så går det et halvt år, og jeg får en mail fra dem. De har strøket hele bonusen, fjernet masse GB, og økt prisen. Attpåtil skriver de at jeg bare kan forlate dem umiddelbart, ettersom betingelsene ensidig er forandret av dem. Jeg vil legge til at jeg har vært en god kunde. Aldri betalt en regning for sent. Snakk om å føle deg verdsatt som kunde 😡

Anonymkode: 9614b...3a7

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

De går bort fra avtaler og øker priser uten videre. En telenorselger ringte meg i fjor høst. Fikk masse rabatter og lot meg overtale til å flytte 5 abonnement over til dem. Så går det et halvt år, og jeg får en mail fra dem. De har strøket hele bonusen, fjernet masse GB, og økt prisen. Attpåtil skriver de at jeg bare kan forlate dem umiddelbart, ettersom betingelsene ensidig er forandret av dem. Jeg vil legge til at jeg har vært en god kunde. Aldri betalt en regning for sent. Snakk om å føle deg verdsatt som kunde 😡

Anonymkode: 9614b...3a7

Nettopp. Dette har skjedd meg flere ganger, både med mobil og tv/bredbånd. Jeg har en fast avtale med fast pris, som plutselig endres uten at jeg informeres i forkant. Man må være årvåken og følge med på regninger/faktura hver eneste måned for å være sikker på at ting er riktig, og sånn skal det ikke være. 

Telenor var mye bedre før. Da ringte de for å varsle at de la merke til at bruker for lite data i forhold til det jeg betaler for, og derfor nedjusterte de antall GB og dermed også pris. Nå er det helt motsatt, og jeg er FERDIG som kunde. 

Anonymkode: 301bb...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...