Gå til innhold

Lyger du på KG?  

1. 1. Lyger du på KG?

• ALT om meg er løgn...ho,ho og dere tror på det!
      3
    • Nei. Er dønn ærlig. Lyger ALDRI...på KG
      44
    • Ja, om at jeg er gravid
      0
    • Ja, om at jeg skal gifte meg.
      0
    • Forteller en hvit løgn i "ny og ne".
      18

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lasse skrev:

Da er det værre med " nei, jeg har ingen kjæreste, vi har et åpent forhold...treffes når vi treffes siden jeg bor der jeg bor...du kan bare komme på besøk når du vil... trivelig det... bare kom...

He he; den der drar jeg ofte, Lasse; du er imidlertid den første som har gjennomskuet meg. Jeg gidder ikke be om tilgivelse engang, så skruppeløse er jeg, nemlig!

:sjarmor:

Vibeke :briller:

(juger aaaldri)

Skrevet

Jeg er mer ærlig her inne enn IRL. Har nok beskrevet en del tanker og situasjoner som jeg ikke ville tatt opp med folk jeg kjenner. Bortsett fra elsklingen. Har brynet meg mye på ham, og synes det er veldig OK å prøve ut noen av teoriene mine mot andre her inne. Hvor folk ikke kjenner meg.

Jeg er nokså fornøyd med tingenes tilstand, og ser ingen vits i å bygge opp luftslott i cyberspace.

Maiken

Gjest Zalomine
Skrevet

Ser null poeng i å lyve her. Unnlater et par detaljer her og der kanskje. (og dagboka mi inneholder kanskje ikke ALLE detaljene om hva jeg tenker på og sånn) men jeg lyver ikke. Det ser jeg ikke noe poeng i.

Jeg beskyldes stadig for å lyve på irc, noen der ynder å påstå at min samboer ikke finnes, at jeg lyver om at jeg har en (de mener nemlig at ingen ville orke å leve sammen med meg, så han må være oppdiktet) Jeg bryr meg ikke om slikt, så lenge han og jeg vet at vi begge finnes for hverandre er det lite å bry seg om hva en liten gutt på 13 mener om den saken...

Lyve på nett, irc, eller KG eller andre plasser, det ser jeg rett og slett ikke noe poeng i. Jeg er den jeg er. På godt og vondt :)

Skrevet

Å lyve her inne som bare ett eneste menneske vet hvem jeg er, blir for meg fullstendig bortkastet.

I RL forventer jeg ærlighet fra andre og kan dermed ikke være noe dårligere selv.

Skrevet

Kjekt å se at de fleste her inne er ærlig. Men det "morsomme" er at det er ingen, foruten Vibeke som har erkjent sine synder. He,he..du er tilgitt.

For det var jo noen som svarte at de bare løy her inne. Og ingen av de har stått frem.... :roll: Hmm....kanksje de ikke har fantasi nok, til å snekre sammen en lyge historie om hvorfor de lyger. :ler:

Skrevet

Har ikke behov for å lyve,- det virker jo helt på viddene da. Er ærlig jeg. Men, som andre sier : Jeg kan ofte unnlate å si noe i en debatt,- oftest fordi jeg ikke ser relevansen med mine tanker og temaet....

Dessuten er jeg en dårlig skuespiller,- blir alltid ferska hvis jeg drar en liten hvit løgn. Har ikke pokerfjes med andre ord,- selv om dere herinne ikke ser trynet mitt da....

:lol:

Skrevet

Jeg lyver hver gang jeg er her inne jeg:

Jeg er nemlig ingen ku i RL!!! :oops: :oops: :oops:

Fra spøk til revolver:

Jeg er nok mer ærlig her enn jeg er i RL. Har delt mange tanker og meninger med dere som jeg ikke ville ha delt med like mange ukjente i RL.

Men jeg innrømmer villig å lyve når jeg får spørsmål som kan identifisere meg. Ett eksemplel: De på chatten som har spurt konkret hvor i byen jeg bor, har fått svært ulike svar. :ler::sjarmor::briller:

Skrevet

:x Ka ska man drive og lyge førr?Man kan heller la være og svare visst man ikkje kan la være og lyge!Men om navn og sånn e det vel ok og bruke et feil navn,ja det trur eg de fleste gjør! :lol:

Skrevet

Jeg lyver ikke, men forteller heller ikke alt om meg selv her inne. Selv om ingen her kjenner meg er det ingen katastrofe om noen finner ut hvem jeg er - har ikke skrevet noe her som jeg ikke kan stå for IRL.

Skrevet

Jeg lyver ikke når jeg er på nett, ingen vet hvem jeg er her likevel.

I RL kan jeg derimot fortelle en hvit løgn i ny og ne... :rodme:

Men her på KG kan jeg si ting som kommer rett fra levra, uten frykt for hva andre tenker og mener om det.

Skrevet

Tror du seriøst noen hadde innrømt det OM de har for vane å juge ?

Tror ikke jeg, så jeg sier selvfølgelig som alle andre.

Nei, jeg har ikke noe behov for å legge ut om ting som ikke er tilfelle.

Skrevet
Tror du seriøst noen hadde innrømt det OM de har for vane å juge ?

Ikke med åpenhet om nickene sine, tror ingen ville ha "gått ut av skapet offentlig" nei. Men nå går det jo an å være anonym... :wink:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg løy da jeg sa jeg bare hadde stringtruser.. har to boxere åsså.. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...