Gå til innhold

Lyger du på KG?  

1. 1. Lyger du på KG?

• ALT om meg er løgn...ho,ho og dere tror på det!
      3
    • Nei. Er dønn ærlig. Lyger ALDRI...på KG
      44
    • Ja, om at jeg er gravid
      0
    • Ja, om at jeg skal gifte meg.
      0
    • Forteller en hvit løgn i "ny og ne".
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

På bagrunn av Millas innlegg om "den blå bølge" så hadde det vært litt intressant å vite om det er mange som lyger i sine innlegg her på KG?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel inge grunn til å forsvare seg heller...:)

Skrevet

Som de fleste vet er jeg egnentlig en mann i 50-årene, gift og har 5 barn med forskjellige kvinner. Bruker nicket til å lure til meg småjenter her på KG...

Neida.. jeg er meg selv jeg altså.

Har ikke løyet, men kanskje unnlatt å si noe en gang i blant.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal jeg juge om meg selv?? Og hvorfor i all verden svarte jeg på dette innlegget????

Skrevet

Jeg visste det Lea..!

Det er det jeg har skjønt hele tiden

!

visste det var noe muffins med deg :):hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Nei, absolutt ikke...det er jo ingen her som vet hvem jeg er alikevel..... :)

Skrevet

Hihihi, sannheten om Lea var en forskrekkelse.

Synes det som er deilig med et slikt forum hvor ingen kjenner en er nettopp at en ikke trenger prøve å gjøre noe spesielt inntrykk.

Man kan bare være helt ærlig og så få svar som er relevante i forhold til den man altså er.

Ikke det at jeg lyver i virkeligheten heller, men jeg forteller nok mer her, av og til.

Skrevet

Overhode ikke. Sier kanskje ikke alt - i hvert fall ikke hele tiden. Dessuten har jeg et godt liv, hvorfor skal jeg juge meg nedover?

Og de fleste her aner ikke hvem jeg er, så gleden ved å lyve ville bli - ikkeno? Og det er folk her som vet hvem jeg er, ville blitt litt flaut kanskje...?

Dette er da også internett - og selv om det sitter virkelige mennesker og taster så er det ikke det virkelige livet. Så om folk juger eller ikke, spiller da ikke noen rolle? Er forresten ikke alt en løgn? Og eksisterer vi egentlig?

*bladrer opp i gammel ex.phil-tenking*

Og om folk skisserer opp et liv som egentlig ikke eksisterer - for dem i hvert fall - så er det i alle fall virkelige problemer som andre kan forholde seg til. Som andre kan få hjelp av, og ha glede av. Om Nick etellerannet lager fjorten julekalendere hvert år, eller bare to, spiller ingen rolle så lenge hun tipser meg om hvordan. Og om et annet nick sier hun tjener 375.000,- i året når hun virkelig tjener 200.000,- spille det noen rolle?

Om den eller den faker graviditet, er det synd på dem, ikke meg. Og om den eller den giftet seg eller ikke, bryr det meg? Nei, for jeg fikk gode tips til invitasjoner likevel. Og det var det som var viktig.

Nå må vi fokusere på viktige og uviktige ting, synes jeg.

Men - i det store og det hele så lyver jeg ikke. Heller ikke her.

Skrevet

Ja, jeg har løyet!

Jeg skrev en gang at rekorden min i bowling var 167 poeng. Det er ikke sant; det riktige tallet er 165.

*puh*

Godt å få det ut igrunnen, dette har gnaget på samvittigheten lenge...

Vibeke :briller:

(tilgitt?)

Gjest *Perser*
Skrevet
er vel inge grunn til å forsvare seg  heller...:)

Neida :ler: er ikke sint idag jeg :hoho:

Skrevet
Nei, absolutt ikke...det er jo ingen her som vet hvem jeg er alikevel..... :)

Jeg synes kosejente sa det bra.... :blunke:

Skrevet
Ja, jeg har løyet!

Jeg skrev en gang at rekorden min i bowling var 167 poeng. Det er ikke sant; det riktige tallet er 165.

*puh*

Godt å få det ut igrunnen, dette har gnaget på samvittigheten lenge...

Vibeke  :briller:  

(tilgitt?)

Den blir du vel lett tilgitt!... :wink:

Da er det værre med " nei, jeg har ingen kjæreste, vi har et åpent forhold...treffes når vi treffes siden jeg bor der jeg bor...du kan bare komme på besøk når du vil... trivelig det... bare kom...

:sjarmor:

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Har ikke behov for å lyve for mennesker jeg aldri har møtt og aldri kommer til å møte, nei. :) Sannsynligheten for at jeg hadde tatt en hvit løgn irl er mye større, enda jeg pleier ikke å gjøre det heller. :wink:

...Men så er det noe jeg unnlater å fortelle, da - det er klart! 8)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg skriver svært lite om mitt privatliv. Men nei jeg lyver ikke. Jeg liker å snakke om ting jeg er opptatt av enten det handler om interiør eller den beste hudkremen :-)

Milla

Gjest sexysadie
Skrevet

Ingen vits i å lyve, livet litt er ett eventyr i seg selv!

Skrevet

Hva er vitsen med å lyve? Jeg er enig med Tusenfryd- det ville jo vært flaut å lyve herinne når det faktisk finnes et-par som vet hvem du er. Dessuten er jeg lært opp til at ærlighet varer lengst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...