AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #1 Skrevet 20. juni 2024 Jeg ble innlagt på sykehus på kort varsel i dag og rakk av den grunn ikke å ta med meg noe særlig. Familien min har heller ikke mulighet til å besøke meg før om 2-3 dager. Til vanlig bruker jeg noen medisiner fast, men disse har ikke noe med grunnen til at jeg ble innlagt å gjøre. Er det noen som vet om de har medisiner det er mange som bruker på sykehus sånn man kan få eller eventuelt kjøpe av dem? Må man kjøpe på sykehusapoteket? Eller hvordan er det? Anonymkode: b1f15...023
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #2 Skrevet 20. juni 2024 Du må selvfølgelig opplyse til de på sykehuset at du går på andre medisiner??? Og st du ikke har disse med deg. Anonymkode: a5dc7...70d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #3 Skrevet 20. juni 2024 Ja. Har de ikke, bestilles d opp fra Apotek, får somregel neste dag. God bedring! Ps: de har ofte tannbørste også. Anonymkode: fcb4d...2b6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #4 Skrevet 20. juni 2024 Ja man gjør som regel det. Men du må opplyse om hvilket du går på, men de pleier å spørre. Anonymkode: 83ee6...c7c
Gjest jegerrinne Skrevet 20. juni 2024 #6 Skrevet 20. juni 2024 Det kan en. Men må opplyse hva en går på og når en pleier å ta, så skaffer de
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #7 Skrevet 20. juni 2024 Ok. Takk for svar da gir jeg beskjed med en gang. Medisinene det gjelder er cipralex og metoprolol. Anonymkode: b1f15...023
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #8 Skrevet 20. juni 2024 De har medisinrom og du skal ha medisiner når du er innlagt, men hvis det ikke er vanlige medisiner så er det ikke sikkert det er tilgjengelig på sykehuset på ettermiddag/kveld. Ved innkomstsamtale med lege skal det gjennomgås hvilke medisiner du bruker slik at det skrives opp på en medisinkurve som sykepleier administrerer. Anonymkode: deff2...67a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #9 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Takk for svar da gir jeg beskjed med en gang. Medisinene det gjelder er cipralex og metoprolol. Anonymkode: b1f15...023 Metoprolol har sånn ca alle avdelinger i standardutvalget sitt, og jeg tipper de skal klare å oppdrive cipralex til deg på sykehuset også. Anonymkode: deff2...67a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #10 Skrevet 20. juni 2024 Gi beskjed, vi bestiller fra sykehusapoteket, får dagen etter med ekspresslevering hvis det er noe vi ikke har. Vi har jo mye da. Anonymkode: ea48f...91c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå