AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #1 Skrevet 20. juni 2024 Nå må dere datere hjelpe meg litt.... Har vært ute av denne dateverden i mange år og forstår lite av hvordan ting fungerer nå om dagen. Er det vanlig at man kan ha en fast sexpartner, avklart, mens man er betatt og sjekker ut andre? I dette tilfellet er det lang avstand mellom så det er begrenset hvor ofte og lenge man får møttes. Men helt ærlig, er det mulig for menn å kun ha sex med en partner, samtidig som han sjekker ut og er betatt av en annen hvor man snakker om forhold på sikt? Anonymkode: 06754...4b8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #2 Skrevet 20. juni 2024 Ja, for noen kan dette fungere bra. Til og med bedre enn uten. Det har med at man ser potensielle kjærester, uten at kåtskapen styrer for mye av innsatsen. Det er også noe med å se personligheter i sammenligning. Anonymkode: ee722...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #3 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå må dere datere hjelpe meg litt.... Har vært ute av denne dateverden i mange år og forstår lite av hvordan ting fungerer nå om dagen. Er det vanlig at man kan ha en fast sexpartner, avklart, mens man er betatt og sjekker ut andre? I dette tilfellet er det lang avstand mellom så det er begrenset hvor ofte og lenge man får møttes. Men helt ærlig, er det mulig for menn å kun ha sex med en partner, samtidig som han sjekker ut og er betatt av en annen hvor man snakker om forhold på sikt? Anonymkode: 06754...4b8 Kan du ikke si det høyt, så er det ikke greit. Sant for 1000 år siden, sant idag, sant om 1000 år. Anonymkode: 28284...e92 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #4 Skrevet 20. juni 2024 Jeg hadde det. Hadde for jeg fant mannen min, og sluttet med FF. Vi var begge enige om at det ikke var interessant med forhold, men jævla gode FF. Nå er jo jeg på vei til å bli singel igjen, og vet jeg kommer til å gjøre det samme igjen… Har tilogmed en FF klar 😆 Anonymkode: 2ac47...c28
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #5 Skrevet 20. juni 2024 Er jo opp til enhver enkelt person.. Hadde jeg funnet ut at min forlovede drev å pulte andre fyrer mens hun datet meg så hadde jeg dumpet hun på flekken. Andre synes det er ok. Anonymkode: bf05a...7b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #6 Skrevet 20. juni 2024 Har det ikke nettopp vært en tråd med akkurat samme tema? Jeg hadde ikke giddet å dra på date med en dame som knuller en annen uansett hvor mye du/dere prøver å legitimere det. Hvis jeg dater en dame og hører i ettertid at hun har knullet med andre samtidig som hun datet meg, haddebjeg dumpet henne på sekundet. Anonymkode: f13a1...f9d 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #7 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har det ikke nettopp vært en tråd med akkurat samme tema? Jeg hadde ikke giddet å dra på date med en dame som knuller en annen uansett hvor mye du/dere prøver å legitimere det. Hvis jeg dater en dame og hører i ettertid at hun har knullet med andre samtidig som hun datet meg, haddebjeg dumpet henne på sekundet. Anonymkode: f13a1...f9d jeg er enig man avslutter ff så fort man har avtalt date med en potensiell kjæreste. Høres ut som skikkelig lavmål at de ikke klarer seg uten en kuk noen uker det høres jo helt håpløst ut. Da skal du være rimelig iskald i alt du gjør vil jeg si da. Kunne jeg aldri ha fått meg til å gjøre. Dame! Anonymkode: d29a5...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå