Gå til innhold

Erfaringer med brystløft?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan dele erfaringer med brystløft? Har alltid hatt veldig store og tunge bryst, og etter barn og en del vektreduksjon, så er det både mer tomt og slapt. Plages med rødme og varmeutslett under hele tiden. Jeg vet jeg kvalifiserer for å få det dekt, men det sitter liksom litt inne likevel. Vil ha det lille volumet jeg har igjen, men få de opp på riktig plass.

Er dere fornøyde med resultatene og hvor ble dere operert? Hvordan var tiden etter?

Anonymkode: 37773...0c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet du får det dekket fordi...?

Anonymkode: 85052...c91

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det var en tråd om dette for ikke så lenge siden, kanskje du kan finne igjen den?

Anonymkode: d242b...61f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du vet du får det dekket fordi...?

Anonymkode: 85052...c91

Grunnet «mengden» heng og de helsemessige plagene det medfører.

Er helsepersonell selv og veldig inneforstått med de ulike kravene til kirurgi.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde store bryster før barn og tomme sekker etterpå. Snurpet de opp og de ble små, men dritfine. Litt vanskelig med sårene under i krysset, dette er veldig vanlig, men de grodde sammen til slutt. Jeg mistet mye av følelsen i brystvortene, men for meg var det verdt risken.

Hører med at jeg også har lagt inn silikon, men det gjorde jeg først etter et år. 

Anonymkode: 13059...00a

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt en del erfaringer og alle jeg har hørt om, har vært fornøyde. Men at du mister følelsen i brystvortene er det stor sjanse for. Dette holder meg tilbake da brystvortene for meg er en veldig erogen sone og jeg ville savnet følelsen utrolig mye. Jeg liker ikke brystene mine men å miste følelsen i brystvortene er jeg mer redd for enn hvordan de ser ut om det gir mening. De henger som bare det, men er heldigvis fyldige enda. Ikke født barn jeg da 

Anonymkode: 23b09...9b2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det noen som kan dele erfaringer med brystløft? Har alltid hatt veldig store og tunge bryst, og etter barn og en del vektreduksjon, så er det både mer tomt og slapt. Plages med rødme og varmeutslett under hele tiden. Jeg vet jeg kvalifiserer for å få det dekt, men det sitter liksom litt inne likevel. Vil ha det lille volumet jeg har igjen, men få de opp på riktig plass.

Er dere fornøyde med resultatene og hvor ble dere operert? Hvordan var tiden etter?

Halve puppen får et stort synlig arr, det er greit å være forberedt på.

Anonymkode: fadd4...68f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...