Gå til innhold

Stygg brudd

Gjest Gjest_Trulte_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet

Kjæresten min ønsker å ha stort bryllup, men jeg er ikke så klar for det. Er av de som ikke har vært så heldig med utseendet, og tror jeg bare vil føle meg fæl på en sånn dag. Redd det bare blir komisk.. Bruden skal jo liksom være vakker, ikke sant? Er ikke noe gøy å skjemmes? Huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja kommer vel an på hva du vil definere som vakker.

Gjest Elfrida
Skrevet

Bruden skal ikke liksom være vakker. Alle som vil gifte seg har rett til å ha stor fest og glede seg over det uansett utseende. Grunnen til at man ofte snakker om den vakre bruden tror jeg er fordi hun ofte er så glad at det ser ut som om hun stråler lykke og skjønnhet den dagen. Ikke alle bruder er billedskjønne - da hadde det blitt tynt med ekteskap rundt omkring tror jeg

Skrevet

Tror alle bruder er vakre jeg, i all efall for de som er glad ei dem, og det er vel dem du ønsker å ha rundt deg på en slik dag?

Men du bør gjøre det du føler er best, ikke vits i å gå og mistrives den dagen du gifter deg med din elskede.

Jeg har også komplekser, det har vi vel alle, men jeg tror likevel at jeg blir stunning beautiful på bryllupsdagen min. :ler:

Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet

I mitt tilfelle er det ikke bare noen fjollete komplekser. Jeg fikk skader ved fødsel, og ser rett og slett litt rar ut. Å tre en prinsessekjole utenpå min rare kropp vil bare se latterlig ut.. Og det hjelper ikke om jeg stråler aldri så mye :sjenert:

Skrevet
I mitt tilfelle er det ikke bare noen fjollete komplekser. Jeg fikk skader ved fødsel, og ser rett og slett litt rar ut. Å tre en prinsessekjole utenpå min rare kropp vil bare se latterlig ut.. Og det hjelper ikke om jeg stråler aldri så mye :sjenert:

Kven seier at du skal ha prinsesse-kjole? Finn deg ein kjole, eller noko anna, om du ikkje vil ha kjole (alt er lov no til dags, veit du!) som du kler, og som framhever det beste ved deg!

Ekte skjønnhet kjem frå innsida, veit du!!

Gjest Elfrida
Skrevet

Du trenger vel ikke ha prinsessekjole - du kan ha noe du føler deg fin i?

Folk med hareskår, folk som sitter i rullestol, folk med cerebral parese og andre som ikke ser helt gjennomsnittlig ut har vel også venner som har lyst til å være med å feire at de har funnet noen å dele livet med? Hvis jeg var din venn tror jeg at jeg ville bli kjempeglad for bli invitert til bryllup og se deg som brud -UANSETT hvor rar du ser ut.

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Huff, det er så synd at vi liver i en tid hvor det fokuseres så mye på utseendet. For samme hva vi sier, så er jo dette sant. Jeg skjønner deg veldig godt. Forstår at du ikke er komfortabel med ditt ytre, og ikke vil like å være midtpunktet i en stor fest. Det hjelper sikkert ikke at jeg sier at hadde ikke kjæresten din elsket deg for akkurat den du er, så hadde du jo ikke planlagt et bryllup nå! Hvis det er et veldig stort problem for deg, så bør du jo ta det opp med forloveden din. Dere bør jo kunne kompromisse slik at festen blir litt av det dere begge ønsker..

Skrevet

Må berre legge til dette, eg har venner i alle former og fasongar, og eg syns dei er like vakre alle sammen.

Hugs, det er det som skiljer ein frå andre menneske som gjer ein spesiell!!

Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet

Takk, så søte dere er.. Synes det er veldig vanskelig dette.. :tristbla:

Så fantastisk det er at kjæresten min er glad i meg!! *tørker tåre*

Skrevet

Ikkje gråt, kjære deg...

Gled deg over livet, og at du har ein mann å dele det med!!!

:klem:

Skrevet
Takk, så søte dere er.. Synes det er veldig vanskelig dette.. :tristbla:

Så fantastisk det er at kjæresten min er glad i meg!! *tørker tåre*

Og så fantastisk for ham at du er glad i ham også!!

Finn deg et antrekk du trives i, og vit at på deres dag, for dere to, så finnes det ikke vakrere brudepar i verden!

Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet

Jeg er egentlig en livsglad person altså..

Men skulle så inderlig gjerne vært litt pen, om ikke annet så bare denne dagen...

Skrevet

Kva er det du er misførnøyd med då? Sminke, klede, fargar og liknande kan gjere underverker, veit du..

Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet
Kva er det du er misførnøyd med då? Sminke, klede, fargar og liknande kan gjere underverker, veit du..

Hyggelig med oppmuntrende ord, men virkelig, altså - alt det der med bryllup, prinsesse for en dag og sånn, det er mer gøy for den som har mulighet til å bli vakker. Lett å si at skjønnhet kommer innenfra og sånn, særlig når man er pen (som jeg kan se at du er)..

Skrevet
Hyggelig med oppmuntrende ord, men virkelig, altså - alt det der med bryllup, prinsesse for en dag og sånn, det er mer gøy for den som har mulighet til å bli vakker. Lett å si at skjønnhet kommer innenfra og sånn, særlig når man er pen (som jeg kan se at du er)..

Kjære deg då... Eg er ganske gjennomsnittleg trur eg, ikkje noko modell-pen i alle fall.. Men det drit eg i. Eg har funne ein kjole eg trives kjempe-godt i (eigentleg er eg gutte-jente og ikkje vant til å gå i kjolar i det heile tatt) og skal til ein frisør som fiksar resten, for å sei det sånn...

Eg trur du er vakker eg.

Men dersom du syns dette er så fælt får du prøve å snakke med kjæresten din om det, så kan de finne ei løysing de begge kan klare...

Men du? Det er myyykje som går an å fikse på utan kirurgi no til dags altså!

Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet

Får kanskje tenke på å få litt sminke-hjelp og sånn, da.. Har aldri våget meg inn i et parfymeri en gang, jeg, men nå skal jeg ta meg sammen og gå..

Takk for oppmuntringen, Veslo :)

Skrevet

Kjære deg. De dere innviterer til bryllupet har kjent deg i årevis. De vet akkurat hvordan du ser ut, og forventer ikke å se noen annen enn deg komme opp midtgangen når kirkedørene slås opp. Mannen din elsker DEG, og det gjør familien din og vennene dine også. For dem vil du være vakker uansett!

Jeg skal fortelle deg en historie: Jeg har en venninne som ikke blir definert som særlig vakker. Hun er mildt sagt "stor", har et par sentralt plasserte tatoveringer og fryktelig uren hud. Da hun skulle gifte seg var det INGEN som så for seg hvordan hun kom til å ta seg bra ut i en brudekjole. Men når hun skred inn midtgangen gikk det et sus gjennom kirken kan jeg fortelle! For med hånden på hjertet, - det er den nydeligste bruden jeg noengang har sett!!!

La ikke tunge tanker stoppe deg fra å ha din store dag hvis det er det du innerst inne vil!

Skrevet

Vi elsker ikke noen fordi det ytre er flott,

vi elsker dem fordi deres indre gjør ansiktet godt :)

:klem:

Skrevet

Hvem i huleste har sagt att du ikke er vakker???

Og hva er vakker???

Kjæresten din syntes sikkert du er vakker, og det er vel han du vil være vakker for.

Dessuten er alle bruder vakre... lykken skinner igjennom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...