AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #1 Skrevet 20. juni 2024 Saken skal opp i Tingretten til høsten. Angivelig forlot hundeeieren leiligheten og hunden hoppet opp på komfyren og fikk en panne med kokende vann over seg. Må si jeg synes hendelsesforløpet høres lite troverdig ut. I følge hundeeieren finner han altså hunden alvorlig skadet. Det som er faktum er at han etter dette lar den pines i mange dager før den til slutt dør. Oppsøker ikke veterinær. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jQagv9/hundeeier-tiltalt-gikk-ikke-til-veterinaer-med-brannskadd-hund Anonymkode: 681c3...e00
AnAngel Skrevet 20. juni 2024 #2 Skrevet 20. juni 2024 Helt grusomt 🥲 Stakkars hund som den må ha lidd! ❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #3 Skrevet 20. juni 2024 AnAngel skrev (2 minutter siden): Helt grusomt 🥲 Stakkars hund som den må ha lidd! ❤️ Jeg kjente at jeg ble helt kald når jeg leste det. Det verste er at dette avskummet ikke vil få noen straff omtrent, i hvert fall i rettssystemet vårt. Anonymkode: 681c3...e00 1 1
Isaccis Skrevet 20. juni 2024 #4 Skrevet 20. juni 2024 Jeg fikk en hel kanne med kokende vann over lårene og føttene, endte opp med 3 grads forbrenning og huden så ut som smeltet gummi. Det er noe av det mest smertefulle jeg har opplevd og måtte spise oxy som sukkertøy i etterkant i flere måneder. Kan ikke forestille meg smertene den hunden hadde på sine siste dager. Fy faan, for et rasshøl! 1 5
Gjest watt Skrevet 20. juni 2024 #5 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Saken skal opp i Tingretten til høsten. Angivelig forlot hundeeieren leiligheten og hunden hoppet opp på komfyren og fikk en panne med kokende vann over seg. Må si jeg synes hendelsesforløpet høres lite troverdig ut. I følge hundeeieren finner han altså hunden alvorlig skadet. Det som er faktum er at han etter dette lar den pines i mange dager før den til slutt dør. Oppsøker ikke veterinær. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jQagv9/hundeeier-tiltalt-gikk-ikke-til-veterinaer-med-brannskadd-hund Anonymkode: 681c3...e00 Ja,jeg er enig med deg. Det er nok en oppkonstruert historie. Tror eier har gjort det med overlegg. Så er det opp til retten å dømme. Det virker så utenkelig at hunden har forvoldt dette selv.I tillegg ble det ikke gitt medisinsk behandling før etter flere dager. Det er så grusomt og stygt gjort.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #6 Skrevet 20. juni 2024 watt skrev (17 minutter siden): Ja,jeg er enig med deg. Det er nok en oppkonstruert historie. Tror eier har gjort det med overlegg. Så er det opp til retten å dømme. Det virker så utenkelig at hunden har forvoldt dette selv.I tillegg ble det ikke gitt medisinsk behandling før etter flere dager. Det er så grusomt og stygt gjort. Han påstår at det sto en panne med kokende vann der når han var borte fra leiligheten. "Tilfeldigvis" klarte hunden å få dette over seg akkurat når han var ute fra leiligheten. Det høres bare oppkonstruert ut. Men, det er dette med å ha bevis for at det ikke skjedde sånn. Alle kan likevel gjøre seg opp sine tanker om hva som virkelig hendte, særlig fordi han ikke ga hunden hjelp etterpå, og den pintes i hjel over flere dager. Tenk å være så grusom og umenneskelig at du lar et stakkars uskyldig vesen lide til døde. Anonymkode: 681c3...e00 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #8 Skrevet 20. juni 2024 Han har kasta det vannet på den hunden. Reaksjonen etter beviser jo det. Håper venner, familie og kollegaer får vite hvem dette er. Sykt menneske. Anonymkode: 4fbf5...74a 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #9 Skrevet 20. juni 2024 Om man vil bli kvitt hunden sin så er nok dette det verste måten å gjøre det på. Om han skåldent den eller ikke gidder jeg ikke spelulere i, men å sitte i 3 dager å vente på at den skal dø er iskaldt. Anonymkode: f4e51...23e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #10 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har kasta det vannet på den hunden. Reaksjonen etter beviser jo det. Håper venner, familie og kollegaer får vite hvem dette er. Sykt menneske. Anonymkode: 4fbf5...74a Ja, i sånne tilfeller ser jeg ingen grunn til at en slik person skal skånes fra at noen vet hvem han er. I rettssystemet vil han omtrent ikke få straff i det hele tatt. Et dyr blir nærmest ansett for ikke å ha noen verdi. Tragisk. En burde tenke på at et sånt menneske som blir gående fritt ute i samfunnet, han kan være en tikkende bombe hva angår mennesker også. Mange personer som har begått voldskriminalitet har startet med dyr. Anonymkode: 681c3...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå