Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Samboeren min sier følgende:            Det er sjeldent en gutt er venn med en jente, uten å tenke seksuelle tanker eller å ville gjøre noe mer med henne. 

Dette sa han til meg, når jeg nevnte at jeg hadde noen guttekompiser. Jeg har kuttet all kontakt med mine guttevenner av respekt for han. 

Før vi ble sammen, så har han en historikk med fuckfriends.

1. Ei venninde han har hatt, siden barneskolen 
  2. Familievenn av faren 
  3. Fuck friend fra videregående. 

Dette er damer han har hatt vennskap til, som har utviklet seg til noe seksuelt. Han har ikke vært i forhold med desse. 

Nå har han 3 nære venninder.                     Ene venninde har han hatt lenge. Han har vist seg emosjonell og trygg på hun, sist han hadde kjærlighetsorg.

• Før jeg og typen ble i lag, så sendte hun snap om alt mulig rart. Nå sender hun kun snap av ting samboeren min inntriserer seg for nemelig trening. 
  • Typen min har fjernet varsling fra hun på snap, sann jeg ikke skal se og bli lei meg. 

Den andre venninden har han hatt en liten periode. Hun ringte en gang jeg og typen var på date. Venninden spurte hva han gjorde. Han svart: ikke noe spesielt. Jeg satt vedsiden av han og vi var på kjøretur. Vi 2 hadde akkurat gått på fjellet. Han tenkte ikke på å nevne at jeg og han hengte… 

• Hun har senere sendt bikini video av seg selv og venninder til han at dem soler seg. 
  • Typen skulle ha 30 års lag med alkohol. Hun var usikker på om hun kunne komme eller ikke. Festdagen kom. Han sendte flere meslinger på hun om hun ikke kom, selvom hun svart vet ikke osv. hun sendte også et rødt hjerte til han. Kjæresten min sendte rødt hjerte til hun. 
  • Nå nylig skulle det være ølfestival. Jeg og typen skulle kanskje. Han gikk på snap og chattet med hun. Typen min skulle invitere ho, uten at jeg vist om de. Han sa ingenting om det. Hun skulle da berre plutselig møte opp til han og meg uten at jeg var klar over at han inviterte hun… (Vi dro ikke på ølfestivalen).  

Den tredje venninden til typen min er exen til broren hans. 

• Hun sa: jeg drikker meg fin på vin. Han sa: det trenger du ikke for du er fin.. 

Problemet når er at jeg synest det er rart at han kan si til meg at gutter er venner med jenter fordi gutten vil noe mer. Hvorfor er han venn med de andre jenten ovenfor? Han sa at han klarer å være platonisk mot Desse jentevennene. Jeg tviler, side han har hatt 3 gode venninder før, som ende opp med å bli fuck friends. 

Han sa  at det er få, som klarer å være venner med de motsatte kjønn uten å ville noe mer.  Typen mente selv at han er en av de få, som er et unntak på det.. 

Anonymkode: cb663...eb5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sa  at det er få, som klarer å være venner med de motsatte kjønn uten å ville noe mer. Typen mente selv at han er en av de få, som er et unntak på det.. 

dette er feil formulert. 

typen min mente at han er en av de få, som klarer å være venn med venninder, uten at det blir noe mer. Men HALLO han har hatt 3 andre venninder, som ble noe mer enn bare venner …

AnonymBruker
Skrevet
Blåmonster skrev (3 minutter siden):

Skolefri ser jeg

Jeg har dysleksi

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal dere gifte dere?

Anonymkode: 5e456...9a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skal dere gifte dere?

Anonymkode: 5e456...9a5

Nei, er bare samboer 

Skrevet

Hvor gammel er du? 

AnonymBruker
Skrevet
Dojakitty skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du? 

Er ikke tematikken i denne tråden. 
Jeg kan si at han er 30 år. 

Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har dysleksi

Tenkte ikke på skrive feil.. jeg har det selv. Tenkte på at det er trolletråd.

AnonymBruker
Skrevet

Korleis veit du kva han skriver med dei?

Men uansett ikkje ok å skrive slike flørtande meldingar, etter min meining. 

Anonymkode: f4b57...42a

• Liker 1
Skrevet

Du er ingen god venn som kutter ut vennene dine pga kjæresten.

Det trenger ikke være sammenheng mellom et utsagn og faktiske forhold. Man kan snakke generelt og ikke mene at det gjelder enhver relasjon. Drama rundt venninnene hoppet jeg over, men det virker umodent og barnslig alt sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Er du morsom? Du mener vel ikke at du skal kutte ut dine guttevenner, mens han skal beholde sine jentevenner..??

Jeg ser bare 2 løsninger på dette.

1. Ha kompisene dine med GOD samvittighet og drit en lang marsj i hva han mener.

2. Dump han.

Anonymkode: fab56...181

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har dysleksi

Eller er dansk

Anonymkode: 246be...11b

AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩

Anonymkode: 67816...daf

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke ha mannlige venner, fordi menn alltid er ute etter sex. Men han kan ha kvinnelige venner. Etter hans eget utsagn, er han enten ute etter å ha sex med dem, eller så er han ikke mann. Hvilken av disse to alternativene  er tilfelle med ham da. Det må han kunne svare på.

Anonymkode: 1fc39...157

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...