Gå til innhold

Tyverimerking ikke tatt av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en ulljakke i butikk på salg i fjor, den ble ikke brukt før nå. Da ser jeg at tyverimerkingen ikke er tatt av! Jeg har ikke kvitteringen, og jeg ser at medlemskapet ikke har blitt registrert (Intersport), så den ligger ikke blant kvitteringene mine der. Da frister det ikke så mye å gå tilbake til butikken om å ta den av. 😵‍💫 Jeg må presisere at NEI, jeg har selvsagt ikke stjålet den! Ikke spør meg hvorfor alarmen ikke gikk da jeg forlot butikken…
Legger ved bilde. Er det blekk i denne, eller kan jeg «trygt» bryte den opp med makt? Eller er det andre triks?

IMG_5277.jpeg

Anonymkode: 27508...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk YouTube sikkert noen triks der

Anonymkode: e4abc...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnet?

Anonymkode: 39a5b...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi i butikker er ikke helt hjerteløse, ta en telefon på forhånd og forklar, tipper de bare sier "Kom innom, dette fikser vi".

Vi er ganske flinke etterhvert til å skille oppdiktede historier og lese kroppsspråk. De som kommer med alarm på stjålede plagg lyser det lang vei av.

Anonymkode: e1c25...80d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje kontoutskrift som beviser at du ar betalt den, men jeg tror det ordner seg uten. Hvis du er usikker ta med den og da løser det seg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en telefon til butikken som noen skriver over her. Slikt skjer! Kanskje er det også et plagg som ikke lenger er i butikk, slik at det bekrefter historien din. Ville hatt med kontoutskrift også. :) 

Om de er vrange, kan du alltids sjekke på YouTube, men førstevalg er jo å ta den med i en butikk så du slipper å risikere et ødelagt plagg hvis noe går skeis. 

Anonymkode: 16948...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer en gang i uken hvor jeg jobber :)

Anonymkode: 84be8...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belima skrev (15 timer siden):

Du har kanskje kontoutskrift som beviser at du ar betalt den, men jeg tror det ordner seg uten. Hvis du er usikker ta med den og da løser det seg. 

Problemet er at det er flere måneder siden jeg kjøpte den, og jeg husker ikke helt når det var. 🙈 

Takk for svar, alle sammen! Da går jeg til butikken i morgen, og håper det ordner seg. 

Anonymkode: 27508...869

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk dit uten jakken først, for sikkerhets skyld! De spurte etter kvittering etc, men det hadde jeg jo ikke. Men de fjernet den (jeg kom tilbake senere samme dag), det gikk helt fint. De sa det var syre eller noe lignende inni den, som ville ødelagt plagget hvis jeg hadde prøvd å bryte den opp.

Anonymkode: 27508...869

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...