Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har brukt forskjellige øyesminkefjernere de siste årene, men ikke funnet noen jeg er veldig fornøyd med. Anbefalinger?

Endret av Alea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Chanel sin - og er veldig fornøyd med den :)

Skrevet

Dermalogica har en veldig god øyesminkefjerner. Den er ikke oljete og ikke klissete og fjerner godt og grundig. Vet at merket er veldig bra for de som f.eks har sensitiv hud. Har ikke det selv, men bruker merket likevell.

Gjest Lupi ii.
Skrevet

Jeg synes Simple, som du får kjøpt i matbutikk, er den beste!

Skrevet

Takk for tips!

Vet du hva den fra Dermalogica heter, Tuva? Bruker flere andre hudpleieprodukter derfra, som jeg er veldig godt fornøyd med. :)

Skrevet

Jeg tåler ikke flytende øyesminkefjernere (blir rød og sår), og bruker derfor Cliniques Naturally Gentle Eye Make-up Remover, som er i kremform. Helt super! Smøre på og la det sitte på litt, før det tørkes vekk med fuktig bomull.

Skrevet
Takk for tips!

Vet du hva den fra Dermalogica heter, Tuva? Bruker flere andre hudpleieprodukter derfra, som jeg er veldig godt fornøyd med. :)

Den jeg bruker heter sooting eye make-up remover (150 kr på Strawberrynet.com :sjenert: )

Skrevet (endret)

Jeg bruker Juvena - "Gele" på tube. Veldig fornøyd med den - spesielt at den ikke gir "film" på øyet etterpå.

Endret av LilleBille
Skrevet

Jeg elsker YSL og Loreal(både tofase og "vanlig"). :)

Skrevet

Dermalogica var jeg ikke fornøyd med i det hele tatt, i og med at prisen var høy og effekten dårlig.

YSL er min favoritt.

Skrevet
Dermalogica var jeg ikke fornøyd med i det hele tatt, i og med at prisen var høy og effekten dårlig.

YSL er min favoritt.

Skriver under på begge utsagn. :) Dermalogica sin endte jeg faktisk opp med å kaste.

Biotherm sin tofasefjerner er også veldig bra. :)

Skrevet

Jeg bruker Decleor og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Jeg bruker en oljefri fra Estee Lauder og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Clinique: Take the day off. Veldig god synes jeg.

Skrevet

Biotherm sin tofasefjerner er også veldig bra. :)

:enig_anim: Denne er super!

Gjest Jalileh
Skrevet

Stemmer for Dermalogica sin. Tror den er bedre for huden rundt øynene også.

Skrevet

Er også veldig fornøyd med Biotherm sin.

Julie

Skrevet

Jeg ble anbefalt et veeeldig rimelig alternativ, First price servietter. Effektive, ikke svir de, og rimelige i prisen.

Skrevet
Jeg synes Simple, som du får kjøpt i matbutikk, er den beste!

Jeg er også fornøyd med denne, kjøpte min på apoteket for en billig penge :)

Skrevet

Jeg eeeelsker :hjerte: Clarins Instant Eye Make Up Remover - for heavy makeup and sensitive eyes. Den fjerner alt så lett som bare det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...