Gå til innhold

Mann: hvis partner ber deg avstå fra onani…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere menn som er i et forhold hvor dere jevnt over får det seksuelle behovet dekket: 

Onanerer du mellom hver gang dere har sex, eller avstår du og holder deg til du og partneren har sex?

Jeg har alltid lyst på nærhet og kos og sex med mannen min, men kjenner sjeldnere enn før at jeg er veldig kåt. Kåtheten er svakere på et vis enn da jeg var yngre.  Derfor bestemte jeg meg for å ikke onanere, men «spare meg» til mannen min for å se om jeg kunne bygge opp en dypere kåthet. 
det funker!! Og det er pirrende både for mannen min og meg at jeg ikke onanerer. Nå håper jeg mannen vil være med på det samme, for det hadde gjort meg opphisset å vite at han bygde seg opp kåthet, han også.

Kan dere menn dele meninger rundt dette? Ville du blitt galen om kona hadde bedt deg om dette? Og da tenker jeg ikke på dere som har veldig sjeldent sex.

Anonymkode: d756e...82a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville aldri gjort det, det ville føltes som hun skulle kontrollere min seksualitet. 

Var det et krav, så ville jeg forlatt henne, men bra det funker for deg 

Anonymkode: 1661b...b9e

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri valgt å avstå fra onani eller bedt mannen om det. 

Anonymkode: 0bc78...79b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ville aldri gjort det, det ville føltes som hun skulle kontrollere min seksualitet. 

Var det et krav, så ville jeg forlatt henne, men bra det funker for deg 

Anonymkode: 1661b...b9e

Jeg ville spurt deg hva du ville tenkt om å teste det ut for oss. Hadde du vært helt avvisende til ideen eller kunne du vurdert det for meg?

OG ikke minst - vil du fraråde meg å foreslå det for mannen min? Vil det lett kunne oppfattes som et ønske om kontroll selv om jeg sier at det ikke er hensikten? 

 

Anonymkode: d756e...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har positive erfaringer med dette. Min mann slet med å komme i starten av forholdet. Når han onanerte ved siden av meg så jo at han hadde et hardt grep han hadde vent seg til. Bad han slutte og han kommer som et skudd hver gang. Har dype orgasmer som gir han skjelvinger og rykninger. Han måtte rett og slett vennes av med onani for å bli kåt nok og ikke minst få stimuli nok ved penetrering. Han merker det jo selv og er veldig glad for det

Anonymkode: 6d1d4...034

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har positive erfaringer med dette. Min mann slet med å komme i starten av forholdet. Når han onanerte ved siden av meg så jo at han hadde et hardt grep han hadde vent seg til. Bad han slutte og han kommer som et skudd hver gang. Har dype orgasmer som gir han skjelvinger og rykninger. Han måtte rett og slett vennes av med onani for å bli kåt nok og ikke minst få stimuli nok ved penetrering. Han merker det jo selv og er veldig glad for det

Anonymkode: 6d1d4...034

Herlig erfaring! Og så fint at han var mottakelig.

Anonymkode: d756e...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg ville spurt deg hva du ville tenkt om å teste det ut for oss. Hadde du vært helt avvisende til ideen eller kunne du vurdert det for meg?

OG ikke minst - vil du fraråde meg å foreslå det for mannen min? Vil det lett kunne oppfattes som et ønske om kontroll selv om jeg sier at det ikke er hensikten? 

 

Anonymkode: d756e...82a

For en kort periode kunne det sikkert gått, men det er ikke mange dagene før det hadde blitt plagsomt frustrende. 

Så lenge det ikke er et krav, men et forslag, så går nok greit å si det, men tviler det er så mange som ville avstått helt fra onani, og en del av de som blir med på slikt runker nok i skjul 

Anonymkode: 1661b...b9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dere menn som er i et forhold hvor dere jevnt over får det seksuelle behovet dekket: 

Onanerer du mellom hver gang dere har sex, eller avstår du og holder deg til du og partneren har sex?

Jeg har alltid lyst på nærhet og kos og sex med mannen min, men kjenner sjeldnere enn før at jeg er veldig kåt. Kåtheten er svakere på et vis enn da jeg var yngre.  Derfor bestemte jeg meg for å ikke onanere, men «spare meg» til mannen min for å se om jeg kunne bygge opp en dypere kåthet. 
det funker!! Og det er pirrende både for mannen min og meg at jeg ikke onanerer. Nå håper jeg mannen vil være med på det samme, for det hadde gjort meg opphisset å vite at han bygde seg opp kåthet, han også.

Kan dere menn dele meninger rundt dette? Ville du blitt galen om kona hadde bedt deg om dette? Og da tenker jeg ikke på dere som har veldig sjeldent sex.

Anonymkode: d756e...82a

Ville bedt henne avstå fra å kontrollere meg til punkt og prikke. Det er frekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppfordring er jo ikke galt når målet er å teste om man blir kåtere. Å kreve er ikke greit, men det er jo heller ikke tilfelle her. Tipper flere her misforstår hva du skriver, typisk KG 😉

Anonymkode: 2f0fa...05f

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du tar det opp som et forslag og en test så er det ikke frekt.

Virker som enkelte menn her i tråden setter seg direkte på bakbeina. Men i et forhold med god kommunikasjon også rundt sex bør det være rom for ønsker og tanker rundt eksperimentering uten at det oppleves som krav fra motparten.

Anonymkode: 9174d...5cf

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayer skrev (9 minutter siden):

Ville bedt henne avstå fra å kontrollere meg til punkt og prikke. Det er frekt.

Det var ikke intensjonen min å kontrollere sexlivet ditt, bare lufte en tanke og et forslag som ville bidratt til økt tenning for meg.

Anonymkode: d756e...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Dere menn som er i et forhold hvor dere jevnt over får det seksuelle behovet dekket: 

Onanerer du mellom hver gang dere har sex, eller avstår du og holder deg til du og partneren har sex?

 

Anonymkode: d756e...82a

Mitt onanimønster er på det jevne, helt uavhengig av hvor ofte eller sjeldent vi har sex. Hvor ofte eller sjeldent jeg onanerer, påvirkes ikke av hvor ofte/sjeldent vi har sex.
 

Jo mindre/sjeldnere jeg onanerer, jo sjeldnere vil jeg ha sex. Om jeg onanerer jevnlig, har jeg også jevnt lyst på sex.

 

Anonymkode: 9b94f...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. dette er såpass kjent tilfelle for både kvinner og menn, så dette blir diskutert i tidlig fase. Kunne aldri i livet nektet dama mi å onanere, da nekter hun ikke meg heller😉 Og onani gir så mange andre fordeler enn bare orgasme, så her får hun onanere så mye hun vil. Forresten.. om en kvinne har onanert i løpet av dagen, så har hun fremdeles lyst på sex litt senere. Sånn er det vel for alle som har høy sexlyst, og det er derfor jeg er nøye med å velge riktig dame. Ulik sexlyst, ulike meninger.. det skaper bare trøbbel i forholdet🙈

Men joda.. jeg tenner på tålmodig venting for å "bygge opp", men jeg tenner jo også på å vite at dama onanerer. Så jeg tenner på begge deler, men det gir jo også variasjoner. Kvalitetsmessig har jeg det best av venting 2-3 dager.. men da må jeg ha litt lengre forspill, ellers kommer jeg som en rakett. Så god oppvarming i forspill gjør meg mere utholdende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm :) I utgangspunktet så føler jeg at onani er en del av egen seksualitet og ens private sexliv, så sant det ikke har stor negativ virkning på felles sexliv.

Jeg tror nok at min mann hadde vært villig til å prøve å la være en periode, men med forutsetning at vi hadde sex ofte nok for hans behov. 

Anonymkode: 2afd7...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

En oppfordring er jo ikke galt når målet er å teste om man blir kåtere. Å kreve er ikke greit, men det er jo heller ikke tilfelle her. Tipper flere her misforstår hva du skriver, typisk KG 😉

Anonymkode: 2f0fa...05f

Neida, ikke kreve at han skal være avholden. Det er jo ekstremt urimelig og lite kjærlig. Mer et forslag som kunne bidra til noe positivt.

Anonymkode: d756e...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hmm :) I utgangspunktet så føler jeg at onani er en del av egen seksualitet og ens private sexliv, så sant det ikke har stor negativ virkning på felles sexliv.

Jeg tror nok at min mann hadde vært villig til å prøve å la være en periode, men med forutsetning at vi hadde sex ofte nok for hans behov. 

Anonymkode: 2afd7...f15

Der er du inne på noe viktig. Ellers vil det antagelig oppleves som urimelig. 
vi har som regel sex hver dag, av og til to ganger om dagen. Men han har reisejobb hvor han er borte 2-3 dager annen hver uke, så det er gjerne der avholdenheten skulle kommet inn - men til nå så vet jeg at det er full fyr i pålen også på disse dagene, og han ber meg gjerne om live streaming eller bruker materialet jeg har sendt han tidligere🤣

Anonymkode: d756e...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det kunne jeg gått med på. Er jo alltids hakket bedre å ha sex når man har gått noen dager uten seksuell stimuli. 

Bare det ikke hadde vært snakk om uker imellom så ;) 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer som kvinne: nei. For jeg har motsatt erfaring. Jo mer sex, jo mer onani, jo mer lyst hos meg. Så det ville virket mot sin hensikt. Men det spiller jo ingen rolle for deg og din mann, luft tanken for ham, så får du se hva han tror og om han er villig til å teste det? 

Anonymkode: 53037...3db

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (6 minutter siden):

Nei.. dette er såpass kjent tilfelle for både kvinner og menn, så dette blir diskutert i tidlig fase. Kunne aldri i livet nektet dama mi å onanere, da nekter hun ikke meg heller😉 Og onani gir så mange andre fordeler enn bare orgasme, så her får hun onanere så mye hun vil. Forresten.. om en kvinne har onanert i løpet av dagen, så har hun fremdeles lyst på sex litt senere. Sånn er det vel for alle som har høy sexlyst, og det er derfor jeg er nøye med å velge riktig dame. Ulik sexlyst, ulike meninger.. det skaper bare trøbbel i forholdet🙈

Men joda.. jeg tenner på tålmodig venting for å "bygge opp", men jeg tenner jo også på å vite at dama onanerer. Så jeg tenner på begge deler, men det gir jo også variasjoner. Kvalitetsmessig har jeg det best av venting 2-3 dager.. men da må jeg ha litt lengre forspill, ellers kommer jeg som en rakett. Så god oppvarming i forspill gjør meg mere utholdende.

Dette dukket opp hos meg etter to år. Men tror det kan ha noe med overgangsalder å gjøre😒 Jeg tror jeg skal driste meg til å lufte det, men kjenner på litt frykt for at han skal oppleve at jeg ønsker å kontrollere han. Og det vil jeg absolutt ikke!

Mannen min er som deg, at han kommer som en rakett om ikke vi har hatt sex på 2-3 dager. Dette også selv om han har onanert. 
 

Jeg har alltid hatt høy lyst, og vært med en mann med lavere lyst i mange år. Mkn nåværende og jeg har vært like sånn, men ganske brått skjedde det endringer i kroppen min. Utrolig kjipt og skuffende!! Heldigvis for meg - og han - nyter jeg at han tar for seg de dagene jeg ikke har så mye kåthet, vi elsker nesten hver dag, og han er ivrig på å få meg kåt på de dagene sola og stjernen ikke er linet opp og hormonene på tur🤣

Anonymkode: d756e...82a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (2 minutter siden):

Ja, det kunne jeg gått med på. Er jo alltids hakket bedre å ha sex når man har gått noen dager uten seksuell stimuli. 

Bare det ikke hadde vært snakk om uker imellom så ;) 

Herlig!!! Ikke uker, heller timer🤣 Neida, men vi som regel sex hver dag, noen ganger annen hver dag, og de heftigste dagene med mensen kan det være analt eller all oppmerksomhet på han.

så ikke uker, altså, det hadde vært urimelig 😅

Anonymkode: d756e...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...