Gå til innhold

Single damer i 40 årene, hvor er dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På nettdating får jeg opp de samme profilene som har vært der de årene jeg har vært der. Så da er de enten uaktuelle, eller vi har vært på date, men ikke funnet kjemien. Når jeg en sjelden gang er ute i Oslo, er damene som er ute mye yngre, så det er uaktuelt….. Hvor gjemmer da alle single damer i 40 årene seg i Oslo område? Eller er jeg bare på feil sted til feil tid?

Anonymkode: bbc97...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja jeg er 53 år og klarer fortsatt å finne damer på byen og tinder flommer jo over av damer (Riktignok bor jeg  litt utenfor Oslo)

Ja ofte litt yngre men det skader vel ikke så mye ihvertfall i min alder.

 

Det har jo litt hvordan du har tatt vare på helsa, kler deg litt halvpent ikke drikker deg for full etc... 

Skal du treffe noen ute kan du ikke gå på restaurant /hyggelig men gjerne et sted med dansegulv 

Eksempel Beer Palace er det muligheter selv uten danse gulv. Ellers er det vel BA3 men lurer på om det er mest Gold diggers(Men der er det visst mye damer)

 

Mann

Anonymkode: 80477...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 og har gitt opp dating. Jeg spiller golf, er på tur, på fotballpub osv. Prøver bare å leve livet mitt og håper det en gang dukker opp en passende mann til meg ut av det blå. 

Anonymkode: 3afb3...110

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 40 og har gitt opp dating. Jeg spiller golf, er på tur, på fotballpub osv. Prøver bare å leve livet mitt og håper det en gang dukker opp en passende mann til meg ut av det blå. 

Anonymkode: 3afb3...110

Da har du jo en del kontaktpunkter

Anonymkode: 80477...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinner over 43 år, er jeg ikke på datingapper. Er ikke på markedet en gang. Skal være singel.

Anonymkode: a2d49...86b

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Smuget i Oslo er det masse damer på 40+. 

Anonymkode: db1cf...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

På nettdating får jeg opp de samme profilene som har vært der de årene jeg har vært der. Så da er de enten uaktuelle, eller vi har vært på date, men ikke funnet kjemien. Når jeg en sjelden gang er ute i Oslo, er damene som er ute mye yngre, så det er uaktuelt….. Hvor gjemmer da alle single damer i 40 årene seg i Oslo område? Eller er jeg bare på feil sted til feil tid?

Anonymkode: bbc97...84e

Hjemme! Jeg gjemmer meg hjemme, når jeg ikke er på jobb.. Bestiller mat fra ODA, og treffer mine andre single og gifte venninner hjemme hos hverandre, og er jeg på farten er det med barna🙈

Er 42 og vært helt frivillig veldig singel i 3 år etter jeg ble skilt😊

Og jeg elsker det!! Det kommer nok til å forandre seg en gang, men enn så lenge, så går dagene i jobb, og barna, som fortsatt er ganske små, og faste terapi timer❤️

Jeg vil ikke treffe noen ny, før jeg har bearbeidet mitt, for jeg vil ikke at en evt. ny mann skal bli kjent med en deskruktiv versjon av meg, som ikke setter grenser eller ikke er emosjonellt moden nok til å kommunisere på en måte som bidrar til mer nærhet, istedet for avstand❤️

Så ingen hat til menn, jeg bare ønsker å føle at jeg er skikkelig på plass, emosjonellt, psykisk og mentalt neste gang jeg treffer noen🔥

Flere av mine single venniner, som forøvrig også er i terapi, har samme tankegang❤️

Anonymkode: f4ee3...754

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🙋‍♀️ Her

Men jeg er ikke på apper, og går svært sjelden ut på byen. Du finner meg på t-banen til jobb, på butikken, på tur i skogen, på biblioteket, i kø på polet. 

Selv lurer jeg på hvor de single mennene er... Men så går jeg ikke så voldsomt aktivt inn for å finne dem heller da. 

Anonymkode: 31ab6...4c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Da har du jo en del kontaktpunkter

Anonymkode: 80477...ea1

Man skulle tro det, men menn i min alder er ute på disse stedene med samboer/kone. Tror generelt det er få single i den aldersgruppa 🤷‍♀️

Anonymkode: 3afb3...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er omtrent bare hjemme.Orker ikke dating apper.

Anonymkode: 6464d...99b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, men er utilgjengelig. Har gitt opp menn og forhold, lever bare livet mitt. Er på jobb, hjemme, på butikken, i bokhandelen, på biblioteket, hjemme hos venner, på tur i parken, på jobbrelaterte tilstelninger, på cafe, restaurant, teater eller kino med venner. Det er det. Skal være singel resten av livet.

Anonymkode: 576f9...570

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel og 40+, men er singel fordi jeg vil være singel. Er derfor ikke på datingapper eller noe som helst ☺️

Anonymkode: 0ad30...7f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 41 og bor i Oslo. Går ut med mine single venninner på steder som Himkok, Territoriet vinbar, Andys Pub f.eks 🙂 

Anonymkode: 8ea4f...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

På nettdating får jeg opp de samme profilene som har vært der de årene jeg har vært der. Så da er de enten uaktuelle, eller vi har vært på date, men ikke funnet kjemien. Når jeg en sjelden gang er ute i Oslo, er damene som er ute mye yngre, så det er uaktuelt….. Hvor gjemmer da alle single damer i 40 årene seg i Oslo område? Eller er jeg bare på feil sted til feil tid?

Anonymkode: bbc97...84e

Hvor gammel er du selv? 

Anonymkode: ed226...a50

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt unna mannfolk og sånn skal det få være🤗.

Anonymkode: 74518...1b7

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "evig" singel (= har aldri hatt kjæreste) og jeg er på alle nettsider som ikke koster flesk (har vært innom de også for en måned om gangen). Der har jeg vært i over 10 år (er 48). Er jeg ikke der, er det absolutt ingen som finner meg, så der MÅ jeg være. Det har dessverre kun ført til en håndfull (altså under 10) første dater og ingen andre. Jeg har ikke møtt noen utenfor nett. Jeg har et nedslagsfelt som går mellom Oslo og Grenland, men det har ikke hjulpet særlig. Jeg er ikke supermodell, men er ikke stygg heller, så skjønner egentlig ikke. Jeg har dog et ufravikelig krav og det er at han MÅ være kristen, skikkelig kristen! Da snevrer alt seg inn ganske mye. En skulle tro at et stort nedslagsfelt var greit, men det finnes lite møteplasser utenom nettet og har man vært innom Kristendate, så ser man at mannfolk der er rare!

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På Smuget i Oslo er det masse damer på 40+. 

Anonymkode: db1cf...365

Smuget har ikke eksistert på mange år.

Anonymkode: d5abd...3d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sofie777 said:

Jeg er "evig" singel (= har aldri hatt kjæreste) og jeg er på alle nettsider som ikke koster flesk (har vært innom de også for en måned om gangen). Der har jeg vært i over 10 år (er 48). Er jeg ikke der, er det absolutt ingen som finner meg, så der MÅ jeg være. Det har dessverre kun ført til en håndfull (altså under 10) første dater og ingen andre. Jeg har ikke møtt noen utenfor nett. Jeg har et nedslagsfelt som går mellom Oslo og Grenland, men det har ikke hjulpet særlig. Jeg er ikke supermodell, men er ikke stygg heller, så skjønner egentlig ikke. Jeg har dog et ufravikelig krav og det er at han MÅ være kristen, skikkelig kristen! Da snevrer alt seg inn ganske mye. En skulle tro at et stort nedslagsfelt var greit, men det finnes lite møteplasser utenom nettet og har man vært innom Kristendate, så ser man at mannfolk der er rare!

Det er nok kikke nedslagsfeltet ditt som er problemet, men kravet om å være «skikkelig kristen». En sånn person har jeg aldri møtt på i mitt liv, verken online eller i person. Der må da virkelig være bedre arenaer for nettdating, med så smal målgruppe er det vel bedre å oppsøke den, altså religiøse miljø…? 

Anonymkode: ed226...a50

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (5 minutter siden):

Jeg er "evig" singel (= har aldri hatt kjæreste) og jeg er på alle nettsider som ikke koster flesk (har vært innom de også for en måned om gangen). Der har jeg vært i over 10 år (er 48). Er jeg ikke der, er det absolutt ingen som finner meg, så der MÅ jeg være. Det har dessverre kun ført til en håndfull (altså under 10) første dater og ingen andre. Jeg har ikke møtt noen utenfor nett. Jeg har et nedslagsfelt som går mellom Oslo og Grenland, men det har ikke hjulpet særlig. Jeg er ikke supermodell, men er ikke stygg heller, så skjønner egentlig ikke. Jeg har dog et ufravikelig krav og det er at han MÅ være kristen, skikkelig kristen! Da snevrer alt seg inn ganske mye. En skulle tro at et stort nedslagsfelt var greit, men det finnes lite møteplasser utenom nettet og har man vært innom Kristendate, så ser man at mannfolk der er rare!

Kanskje du skal ta deg en tur i Norge å dra på sightsing i ulike kirker? Snakke med spesielt prestene, for de må jo være religiøse nok. Jeg er serriøs, mener ikke noe dumt. Men håper for all del du finner denne veldig religiøse mannen, for det er så trist om det ikke skal bli kjærlighet i det hele tatt i livet ditt. 

Anonymkode: 703f8...6ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (3 minutter siden):

Jeg har dog et ufravikelig krav og det er at han MÅ være kristen, skikkelig kristen!

Jeg hadde et ufravikelig krav om å finne en kvinne som ikke baserte livet sitt på gamle eventyr, og helst tok avstand fra både religion, astrologi, og andre alternative ting. Nå sitter jeg her, med verste hallelujadamen, og har det egentlig veldig bra. 

Ufravikelig er bare veiledende.

Anonymkode: b9c62...b09

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...