Gjest Ønske seg gavkort Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Nå blir det mye ønskesnakk her, men å ønske seg gavekort på eks møbelbutikk- går den an? Vi har tenkt på dette, men er usikker på om jeg selv som gjest ville ha gitt bort det. Vil man heller gi en håndfast gave?
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Det var meg som lurte på dette. Gikk litt fort med overskriftene...
Gjest Markblomsten Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 I tillegg til ting på tilbords kommer vi blant annet til å ønske oss avekort på expert. Når vi flytter herfra trenger vi nemlig en hel masse der, blant anet oppvaskmaskin og komfyr. Foreldrene våre er veldig fornøyd med at vi har dette som et tilleggsønske.
Floja Felíz Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Jeg tror det er mange som liker å gi håndfaste gaver, men vi skal likevel ønske oss både bidrag til bryllupsreise og gavekort på slike butikker. tenker å ha bare et par andre ønsker, som f.eks servise eller glass. Skal bygge hus rett etter bryllupet, så vi trenger det virkelig, og det er det nok mange av gjestene som vet. Kan ikke fylle skapene med ting&tang før vi har et skap... Kanskje du kan si hva det er dere sparer til, så kan de gi et gavekort der det står at det er f.eks en spisestuestol hvis dere sparer til en spisestue? Da er det på en måte en håndfast gave, men dere kan få det dere ønsker dere likevel.
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Jeg tror det er mange som liker å gi håndfaste gaver, men vi skal likevel ønske oss både bidrag til bryllupsreise og gavekort på slike butikker. tenker å ha bare et par andre ønsker, som f.eks servise eller glass. Skal bygge hus rett etter bryllupet, så vi trenger det virkelig, og det er det nok mange av gjestene som vet. Kan ikke fylle skapene med ting&tang før vi har et skap... Kanskje du kan si hva det er dere sparer til, så kan de gi et gavekort der det står at det er f.eks en spisestuestol hvis dere sparer til en spisestue? Da er det på en måte en håndfast gave, men dere kan få det dere ønsker dere likevel. ← God ide. Vi skal også kjøpe hus nemlig, og trenger MANGE ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå