Gå til innhold

Koffert fra Biltema


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser at Biltema har noen rimelige kofferter i ABS/PC, og lurer på hvor holdbare disse er... Noen med erfaring  med disse? Ser de også har hatt en type i hardplast men den er utgått.

Anonymkode: a59d0...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hold deg til Samsonit, veldig bra og varer eig.

Anonymkode: dbc5e...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har koffert fra Europris. Har tålt mangge turer til Sør Europa og Asia. Så og si like fin. Glidelåser etc holder seg. Gidder ikke flotte meg med dyre kofferter. Men er enig med personen over at Samsonite er gode kofferter. 

Endret av Fant80
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kofferter fra Rusta, holdt til reising i 8 år, like fine 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder sikkert. Jeg har en dyr fra Delsey, så ut som et takras allerede etter første turen.

Anonymkode: a4893...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med kofferter i hardplast er at rimelige kan være mer enn gode nok. 

Men, og det er et stort men for min del. Samsonite sine veier "ingenting". Og det teller når man skal ha med seg mest mulig samtidig som det veier minst mulig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekt har mye å si ja. Jeg har vært å kikket på kofferten, den virker veldig myk så er veldig usikker på om den kan sprekke fort....Samsonite er veldig bra men akkurat nå kan jeg ikke bruke så mye penger på ny koffert😊

Ts

Anonymkode: a59d0...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vekt har mye å si ja. Jeg har vært å kikket på kofferten, den virker veldig myk så er veldig usikker på om den kan sprekke fort....Samsonite er veldig bra men akkurat nå kan jeg ikke bruke så mye penger på ny koffert😊

Ts

Anonymkode: a59d0...38b

Er mange veldig pent brukte samsonite på finn. 

Anonymkode: 94447...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en samsonite i 10+ år (har opp mot 100 reisedøgn i året). Tenkte at den var unødvendig dyr når jeg trengte ny. Kjøpte noe på salg, den holdt i ett år... Investerte derfra i ny Samsonite. 

I tillegg til vekt er det en fordel at den er veldig manøvrerbar, både med 360 hjul og hvor lett den triller. Hjulene var noe av det som irriterte meg veldig med den andre. 

Anonymkode: 0aa47...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde en samsonite i 10+ år (har opp mot 100 reisedøgn i året). Tenkte at den var unødvendig dyr når jeg trengte ny. Kjøpte noe på salg, den holdt i ett år... Investerte derfra i ny Samsonite. 

I tillegg til vekt er det en fordel at den er veldig manøvrerbar, både med 360 hjul og hvor lett den triller. Hjulene var noe av det som irriterte meg veldig med den andre. 

Anonymkode: 0aa47...884

Har samme erfaring bare at jeg hadde masse billigere kofferter i 20 reiseår, så fikk jeg en stor samsonite til rund bursdag og tenkte på at livet hadde faktisk vært ufattelig mye lettere på reise med en sånn koffert. Det er en drøm å bevege seg rundt med denne. Det er faktisk verdt hver krone. Har hatt min i 12 år nå og den er fortsatt helt nydelig. 

Anonymkode: 94447...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...