AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #1 Skrevet 20. juni 2024 Nå er det stort tema å vi menn ikke skal objektivisere kvinner på utseende. Men er går det an å objektivisere kvinner på personlighet. Og da, hvordan personlighet er som menn flest ønsker ei kvinne skal ha? Hva mener dere kvinner er positivt med deres personlighet? Hva mener dere menn er positivt personlighetstrekk når det gjelder kvinner? Anonymkode: 6d5ea...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #2 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå er det stort tema å vi menn ikke skal objektivisere kvinner på utseende. Men er går det an å objektivisere kvinner på personlighet. Og da, hvordan personlighet er som menn flest ønsker ei kvinne skal ha? Hva mener dere kvinner er positivt med deres personlighet? Hva mener dere menn er positivt personlighetstrekk når det gjelder kvinner? Anonymkode: 6d5ea...2e1 Ta i betraktning at menn på KG ikke representerer gjennomsnittsmannen. Anonymkode: 6f669...e46 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #3 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta i betraktning at menn på KG ikke representerer gjennomsnittsmannen. Anonymkode: 6f669...e46 Jeg tar det i betraktning å KG ikke representerer gjennomsnitt av befolkningen. Men, KK gir oss et lite hint om hva folk mener. Anonymkode: 6d5ea...2e1 1
Mayer Skrevet 20. juni 2024 #4 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ta i betraktning at menn på KG ikke representerer gjennomsnittsmannen. Anonymkode: 6f669...e46 Hvordan er menn her inne annerledes enn gjennomsnittsmannen?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #5 Skrevet 20. juni 2024 Snill, omsorgsfull og lojal er trekk som kommer høyest, men desverre er min erfaring at det ikke er så voldsomt mange av. Så kommer nok humor, må kunne få meg til å le, masse Anonymkode: afa21...5a2 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #6 Skrevet 20. juni 2024 Mayer skrev (38 minutter siden): Hvordan er menn her inne annerledes enn gjennomsnittsmannen? Om man leser hva menn skriver her inne (særlig på singelforumet og seksualforumet) så ser man at det ikke akkurat er kremen her inne. De er veldig kvinnefiendlige og har dårlige holdninger (så kanskje ikke så rart at de er single og bitre) Anonymkode: 44dbd...e74 13 1 6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #7 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Om man leser hva menn skriver her inne (særlig på singelforumet og seksualforumet) så ser man at det ikke akkurat er kremen her inne. De er veldig kvinnefiendlige og har dårlige holdninger (så kanskje ikke så rart at de er single og bitre) Anonymkode: 44dbd...e74 Ok. Men hva mener du er positiv personlighetstrekk hos kvinner? Tror du vi liker ei som søker konflikt? Anonymkode: 6d5ea...2e1
Bigote Skrevet 20. juni 2024 #8 Skrevet 20. juni 2024 For å svare på hovedinnlegget: Snill mot andre, selvstendig og tar seg ikke seg selv eller andre høytydelig. Leken og at hun ikke lar andre diktere meningene sine er store pluss. Syntes essensen av en kvinnes skjønnhet ligger i personligheten. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #9 Skrevet 20. juni 2024 Du er klar over at kvinner har forskjellige personligheter ikke sant, de deler ikke en personlighet. Anonymkode: 2dec5...349 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #10 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå er det stort tema å vi menn ikke skal objektivisere kvinner på utseende. Men er går det an å objektivisere kvinner på personlighet. Og da, hvordan personlighet er som menn flest ønsker ei kvinne skal ha? Hva mener dere kvinner er positivt med deres personlighet? Hva mener dere menn er positivt personlighetstrekk når det gjelder kvinner? Anonymkode: 6d5ea...2e1 Hvorfor har du så stort behov for å objektivisere kvinner, Ts, at du nå også vil objektivisere kvinners personlighet? Eller mener du egentlig noe helt annet enn "objektivisere"? Anonymkode: d5dad...884 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #11 Skrevet 20. juni 2024 hærregud, er det mulig for dere som svarer å ta en chillpill og bare se på dette som noe GØY og uhøytidelig å svare på? Anonymkode: 818dd...cb1 3 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #12 Skrevet 20. juni 2024 Hvorfor mener du at kvinners personlighet skiller seg fra andre folks (vanlige mennesker, andre mennesker, menns) personlighet? Og hvorfor i all verden mener du at kvinner har én personlighetstype, en som ikke andre folk/menn har? Du tror alle menn har andre personligheter, eller bare én personlighet, en som ikke kvinner har? Anonymkode: 358e1...c13 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #13 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Om man leser hva menn skriver her inne (særlig på singelforumet og seksualforumet) så ser man at det ikke akkurat er kremen her inne. De er veldig kvinnefiendlige og har dårlige holdninger (så kanskje ikke så rart at de er single og bitre) Anonymkode: 44dbd...e74 Det sier nok mest om hvilke folk forumet tiltrekker seg, for her er det mange menn og kvinner som er fiendtlig mot det motsatte kjønn, i mye større grad enn i virkeligheten Anonymkode: afa21...5a2 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #14 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ok. Men hva mener du er positiv personlighetstrekk hos kvinner? Tror du vi liker ei som søker konflikt? Anonymkode: 6d5ea...2e1 Ingen (ikke bokstavelig) liker folk som søker konflikt. Men min erfaring er at menn som synes kvinner er drama og lager konflikter, ofte bare er drittsekker. De behandler damene som møkk, og forventer at hun ikke skal reagere. Anonymkode: 44dbd...e74 6 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #15 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen (ikke bokstavelig) liker folk som søker konflikt. Men min erfaring er at menn som synes kvinner er drama og lager konflikter, ofte bare er drittsekker. De behandler damene som møkk, og forventer at hun ikke skal reagere. Anonymkode: 44dbd...e74 Positive ting er som hos menn, raushet, lojalitet, omsorg og ærlighet Anonymkode: 44dbd...e74 3 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #16 Skrevet 20. juni 2024 Det er som forvnetet at mange ikke passer sammen, så jeg syns ikke noen skal jobbe for å bli romantisk likt av noen de uansett ikke passer med, det blir så unyttig. Men å bli likt av noen i en situsjon som er konfliktfyllt på jobb foreksempel, også få et bedre arbeidsmiljø, den er bedre. Anonymkode: 24c08...635
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #17 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor har du så stort behov for å objektivisere kvinner, Ts, at du nå også vil objektivisere kvinners personlighet? Eller mener du egentlig noe helt annet enn "objektivisere"? Anonymkode: d5dad...884 Er du i feil tråd? Anonymkode: 6d5ea...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #18 Skrevet 20. juni 2024 Bigote skrev (4 timer siden): For å svare på hovedinnlegget: Snill mot andre, selvstendig og tar seg ikke seg selv eller andre høytydelig. Leken og at hun ikke lar andre diktere meningene sine er store pluss. Syntes essensen av en kvinnes skjønnhet ligger i personligheten. Samme type personlighetstrekk jeg ser etter i menn. Så det er vel det de fleste ønsker, uansett kjønn. Anonymkode: 95db3...7ae
Irak Skrevet 20. juni 2024 #19 Skrevet 20. juni 2024 Jeg liker å tro at jeg er kreativ, sprudlende, latteren sitter løst, og jeg liker å bli utfordret (til en viss grad) 😂.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #20 Skrevet 20. juni 2024 Irak skrev (1 time siden): Jeg liker å tro at jeg er kreativ, sprudlende, latteren sitter løst, og jeg liker å bli utfordret (til en viss grad) 😂. Det er bra. Har fått det inntrykket av å lese innleggene dine ❤️ Anonymkode: 6d5ea...2e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå