Gå til innhold

Pene glass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Inspirert av tråden "Pent servise" må jeg bare spørre hvilke glass dere samler på.

Vi har ikke bestemt oss enda, men må nesten begynne å samle på det også snart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet
:) Da fortsetter vi her. Sentimento fra Hadeland Glasverk synes jeg er fine glass. Enkle og delikate. Men har ikke bestemt meg for om det er de vi skal ønske oss til bryllupet... (Min tilkomne får vel også et ord med i laget da ;)
Gjest -eline-
Skrevet

Jeg skal ikke gifte meg riktig enda, men jeg svarer lell: har begynt å samle på Line fra Kosta Boda, har bare 4 glass elns. Synes de er fine, har likt de siden jeg var 15, men har i det siste begynt å titte litt ekstra på Sentimento fra Hadeland, synes glassene i seg selv er penere og størrelsene litt mer passende, så ikke vet jeg hva vi ender opp med.

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Litt på siden, men jeg må spørre et sted: Hvordan får dere til å linke til internettsider i innleggene deres?

Skrevet
Jeg skal ikke gifte meg riktig enda, men jeg svarer lell: har begynt å samle på Line fra Kosta Boda

Disse sparer vi på også. Var heldige og fikk mange av de til bryllupet vårt. Nå har vinglassene kommet i flere størrelser og former også! Vi er veldig fornøyde med de! :)

Skrevet
Litt på siden, men jeg må spørre et sted: Hvordan får dere til å linke til internettsider i innleggene deres?

Du må bruke svar knappen, altså ikke hurtigsvarknappen, så ser du iver skrivebildet at det er en http:// link, klikk på den, kopier inn adressen til den siden du ønsker å legge inn, ok, så kan du legge inn et navn, eks glass, og ok, og vips, så kommer linken frem når du poster innlegget ditt!

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Jippi! Takk skal du ha!

Gjest Markblomsten
Skrevet

Vi har samlet på Svane en stund og kommer til å ønske oss supplering av dette til bryllupet :)

Skrevet

Vi har foreløpig forelsket oss i Magnors Antarktis glass Synes de er enkle men samtidig unike.

Men vi har egentlig ikke begynt å se ennå....

Skrevet
Vi har samlet på Svane en stund og kommer til å ønske oss supplering av dette til bryllupet :)

Synes disse var ganske så stilige. Synd de ikke har vinglass i den fasongen vi vil ha.

Tøfft at man kan få "alt" i stil.

Skrevet

Disse har vi også samlet på. Nå har vi nesten komplett 12 av hvert glass. De er enkle og elegante, og ikke dyrere enn at vi har råd til å bruke dem ofte.

Skrevet

Essence fra Iittala (hvitvin, rødvin, vannglass og likørglass)

Essence

Siden det ikke finnes konjakkglass i den serien, ønsker vi oss det fra Hadelands Sentimentoserie

Sentimento

Skrevet

Glasserien Sentimento, som er nevnt flere ganger her, er kjempeflott. Men samboer som er cognac-elsker nekter å drikke cognac av cognac-glassene i serien! Vi har store problemer å finne glasserie pga. det. Mange serier har ikke cognac-glass, og noen har "feil" type cognac-glass... Problemer... :forvirret:

Skrevet

Vi kommer til å samle på essence fra ittala mest sannsynlig. Liker ting litt stramt i stilen. Syns de var kule....

Skrevet

Disse samler vi også på. De er elegante, og jeg tror ikke man blir fort lei av dem. Ikke typisk glass som går av moten.

Skrevet
Glasserien Sentimento, som er nevnt flere ganger her, er kjempeflott. Men samboer som er cognac-elsker nekter å drikke cognac av cognac-glassene i serien! Vi har store problemer å finne glasserie pga. det. Mange serier har ikke cognac-glass, og noen har "feil" type cognac-glass... Problemer... :forvirret:

Har dere sett på Skagerakglassene til Hadeland? Den har store, gode konjakkglass, og gode glass for øvrig (kanskje med unntak av likørglassene). Dessuten har de alle typer glass (alle jeg kan forestille meg å ha bruk for i hvert fall ;) ), så slipper man å blande serier.
Skrevet
Har dere sett på Skagerakglassene til Hadeland? Den har store, gode konjakkglass, og gode glass for øvrig (kanskje med unntak av likørglassene). Dessuten har de alle typer glass (alle jeg kan forestille meg å ha bruk for i hvert fall  ;) ), så slipper man å blande serier.

Den skal vi samle på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...