Floja Felíz Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Hehe.. Inspirert av tråden "Pent servise" må jeg bare spørre hvilke glass dere samler på. Vi har ikke bestemt oss enda, men må nesten begynne å samle på det også snart.
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Da fortsetter vi her. Sentimento fra Hadeland Glasverk synes jeg er fine glass. Enkle og delikate. Men har ikke bestemt meg for om det er de vi skal ønske oss til bryllupet... (Min tilkomne får vel også et ord med i laget da
Gjest -eline- Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Jeg skal ikke gifte meg riktig enda, men jeg svarer lell: har begynt å samle på Line fra Kosta Boda, har bare 4 glass elns. Synes de er fine, har likt de siden jeg var 15, men har i det siste begynt å titte litt ekstra på Sentimento fra Hadeland, synes glassene i seg selv er penere og størrelsene litt mer passende, så ikke vet jeg hva vi ender opp med.
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Litt på siden, men jeg må spørre et sted: Hvordan får dere til å linke til internettsider i innleggene deres?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 Jeg skal ikke gifte meg riktig enda, men jeg svarer lell: har begynt å samle på Line fra Kosta Boda Disse sparer vi på også. Var heldige og fikk mange av de til bryllupet vårt. Nå har vinglassene kommet i flere størrelser og former også! Vi er veldig fornøyde med de!
Gjest vimse Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 Litt på siden, men jeg må spørre et sted: Hvordan får dere til å linke til internettsider i innleggene deres? ← Du må bruke svar knappen, altså ikke hurtigsvarknappen, så ser du iver skrivebildet at det er en http:// link, klikk på den, kopier inn adressen til den siden du ønsker å legge inn, ok, så kan du legge inn et navn, eks glass, og ok, og vips, så kommer linken frem når du poster innlegget ditt!
Gjest Markblomsten Skrevet 14. februar 2006 #10 Skrevet 14. februar 2006 Vi har samlet på Svane en stund og kommer til å ønske oss supplering av dette til bryllupet
Susan Sto Helit Skrevet 14. februar 2006 #11 Skrevet 14. februar 2006 Vi har foreløpig forelsket oss i Magnors Antarktis glass Synes de er enkle men samtidig unike. Men vi har egentlig ikke begynt å se ennå....
Susan Sto Helit Skrevet 14. februar 2006 #12 Skrevet 14. februar 2006 Vi har samlet på Svane en stund og kommer til å ønske oss supplering av dette til bryllupet ← Synes disse var ganske så stilige. Synd de ikke har vinglass i den fasongen vi vil ha. Tøfft at man kan få "alt" i stil.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #13 Skrevet 14. februar 2006 Vi har samlet på Svane en stund og kommer til å ønske oss supplering av dette til bryllupet ← Disse har vi også samlet på. Nå har vi nesten komplett 12 av hvert glass. De er enkle og elegante, og ikke dyrere enn at vi har råd til å bruke dem ofte.
Fifi Skrevet 14. februar 2006 #14 Skrevet 14. februar 2006 Essence fra Iittala (hvitvin, rødvin, vannglass og likørglass) Essence Siden det ikke finnes konjakkglass i den serien, ønsker vi oss det fra Hadelands Sentimentoserie Sentimento
Marililja Skrevet 14. februar 2006 #15 Skrevet 14. februar 2006 Glasserien Sentimento, som er nevnt flere ganger her, er kjempeflott. Men samboer som er cognac-elsker nekter å drikke cognac av cognac-glassene i serien! Vi har store problemer å finne glasserie pga. det. Mange serier har ikke cognac-glass, og noen har "feil" type cognac-glass... Problemer...
Gjest *Gjest Skrevet 14. februar 2006 #16 Skrevet 14. februar 2006 Vi kommer til å samle på essence fra ittala mest sannsynlig. Liker ting litt stramt i stilen. Syns de var kule....
-Tone- Skrevet 15. februar 2006 #17 Skrevet 15. februar 2006 Vi har samlet på Svane en stund og kommer til å ønske oss supplering av dette til bryllupet ← Disse samler vi også på. De er elegante, og jeg tror ikke man blir fort lei av dem. Ikke typisk glass som går av moten.
Nilma Skrevet 15. februar 2006 #19 Skrevet 15. februar 2006 Glasserien Sentimento, som er nevnt flere ganger her, er kjempeflott. Men samboer som er cognac-elsker nekter å drikke cognac av cognac-glassene i serien! Vi har store problemer å finne glasserie pga. det. Mange serier har ikke cognac-glass, og noen har "feil" type cognac-glass... Problemer... ← Har dere sett på Skagerakglassene til Hadeland? Den har store, gode konjakkglass, og gode glass for øvrig (kanskje med unntak av likørglassene). Dessuten har de alle typer glass (alle jeg kan forestille meg å ha bruk for i hvert fall ), så slipper man å blande serier.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #20 Skrevet 15. februar 2006 Har dere sett på Skagerakglassene til Hadeland? Den har store, gode konjakkglass, og gode glass for øvrig (kanskje med unntak av likørglassene). Dessuten har de alle typer glass (alle jeg kan forestille meg å ha bruk for i hvert fall ), så slipper man å blande serier. ← Den skal vi samle på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå