AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #1 Skrevet 20. juni 2024 Er det rart å aldri ha opplevd å bli flørtet med som kvinne på 30 år? Hei! Jeg er en kvinne på 30 år og har aldri opplevd å bli flørtet med av verken menn eller kvinner (jeg er bifil). Er dette veldig rart og hva tror dere grunnen til det er? Er det mest sannsynlig at jeg faktisk aldri har blitt flørtet med eller at jeg bare har vært litt ignorant og ikke lagt merke til det og bare trodd at personen var vanlig hyggelig (men så var det egentlig flørting)? Det skal sies at jeg er veldig innadvendt av meg og jeg tror egentlig også at jeg virker veldig uinteressert i andre (siden jeg ikke er en sånn person som er naturlig smilende, møter blikket til folk osv pga personligheten min/innadvendt/redd for å ikke bli likt osv). Også har jeg sett bort fra ett par forskjellige jobber og videregående og hobbyer jo ikke møtt så mange mennesker som kunne vært en potensiell kjæreste heller da festing, møte venner, date folk fra tinder og slike type ting er noe jeg gjør sjeldent. Anonymkode: 3305d...912 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #2 Skrevet 20. juni 2024 Har en følelse av at du ikke har lagt merke til det, og ikke ansett det som flørting. Det begynner ofte i det små, for å teste farvannet. Uteblir responsen så stopper ofte flørtingen opp. Beste er å flørte selv, og være en bidragsyter til eskaleringen. Da vil du nok legge merke til flørting overalt, vendt mot deg og andre Anonymkode: 8485d...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå