AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #1 Del Skrevet 20. juni 2024 Har brukt Lenzetto spray nå i 5 dager. Er oppblåst som fy, sover dårligere, har tendens til diaré, og småkvalm. Merket aldri noe av dette når jeg hadde hormonplaster. Blr jeg vurdere å få noe annet? Hae fått gyn, siden plaster ikke er å oppdrive før etter sommeren? Blir lenzetto +piller sterkere dose enn plaster? Noen som har erfaring? Har snakket med gyn og fastlege før jeg startet med disse hormonene altså. Hjelp mot overgangsalderen. Anonymkode: 78280...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benv Skrevet 5. juli 2024 #2 Del Skrevet 5. juli 2024 Hvordan har det gått med deg, fortsatte du med sprayen, eg er på dsf 8 og kvalm som fy, sover nesten ikke og veldig oppblåst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #3 Del Skrevet 5. juli 2024 Prøv femarelle? Mulig kunstige hormoner ikke er så bra. Anonymkode: 6094b...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå