AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #1 Skrevet 20. juni 2024 Er i slutten av tredje trim, og våkner hver natt i 02-tiden, og klarer ikke sovne før rundt 7 på morgenen … Det er jo nesten hele natta. Får sovet et par timer før og etter våkentiden, bare. Utrolig irriterende. Flere som har det sånn, og eventuelt har noen tips? Anonymkode: 70f54...0cb
Mymlen Skrevet 20. juni 2024 #2 Skrevet 20. juni 2024 Helt normalt. Kroppen forbereder seg på våkenetter. Prøv å sove litt på dagen også om du kan/klarer. Mange opplever bedre søvn etter at baby er født, til tross for at det blir noe oppstykket
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #3 Skrevet 20. juni 2024 Jepp. Husker siste svangerskap. «Bare vent, du får ikke sove når babyen kommer heller». Bullshit. Sov 100 ganger bedre etter fødsel, man får ikke nødvendigvis en baby som ikke sover. Siste trimester var helt jævlig på alle måter. Vondt, fikk ikke sove, opp for å tisse 10 ganger hver natt. Nei. Takke meg til tiden etter. Anonymkode: fece2...083
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #4 Skrevet 20. juni 2024 Ja dessverre.. Helt normalt.. Ikke sovet skikkelig siden midten av 2.trimester. Anonymkode: 64f87...d6f
emlia Skrevet 20. juni 2024 #5 Skrevet 20. juni 2024 Jepp.. måtte tilslutt sykemeldes. Var ikke en fungerende mamma eller kollega. Var helt på felgen etter ukesvis med søvnløse netter.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #6 Skrevet 20. juni 2024 Jada... Sov ekstremt lite første svangerskap. Var ullen i hodet og skummelt å både kjøre bil og stå med ansvar på jobb etter flere uker med minimalt med søvn. Jobber som sykepleier og syntes det var guffent å skulle ordne medisiner osv. Gravid igjen nå, bare uke 8, men søvn er allerede et problem. I tillegg til å ha en liten på under et år blir det spennende å se. Kan ikke fortsette sånn denne gangen. Anonymkode: 3e897...4c2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #7 Skrevet 20. juni 2024 Jeg sover, tydeligvis ganske godt også for mannen er oppe med 2 åringen flere ganger uten at jeg merker det, men det føles ikke ut som jeg har sovet godt når jeg våkner. Kan også slite med å sovne igjen etter dobesøk. Det positive er jo at kroppen øver på å sove mindre, det negative er at jeg allerede er godt trent med det føler jeg med tanke på at jeg har nattammet et barn i 18 mnd. Anonymkode: ec177...fe0
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #8 Skrevet 20. juni 2024 Har det akkurat likt… og det er utrolig slitsomt! Jeg har begynt å stå opp etter ei stund, spise litt, vandre litt rundt i huset, lese litt. Har av og til sovnet LiTT tidligere enn kl 6 igjen da, men er helt i ørska om dagen. Tar igjen noen timer søvn når barna er i bhg da. Gleder meg til å være ferdig! Anonymkode: a62da...392
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #9 Skrevet 20. juni 2024 Det er nok ganske vanlig. Jeg sov veldig dårlig på slutten av begge mine svangerskap. Slet med komfortable sovestillinger og følte at jeg manglet sovehormoner. Gledet meg enormt til å få ut ungen og å kunne sove komfortabelt. Alle sa at man ikke fikk sove med baby heller, men det stemte ikke for meg. Jeg sovnet sååå lett etter fødsel, og etter nattamming så sovnet jeg tungt igjen med en gang. Anonymkode: 8566d...b91
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #10 Skrevet 20. juni 2024 Jeg sov dårlig fra 2.trimester. På slutten av 3.trimester måtte jeg tisse hver time, så jeg sov svært dårlig, ja. Anonymkode: 2a9f8...626
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #11 Skrevet 20. juni 2024 Er 16 uker på vei og har egentlig ikke sovet ordentlig siden påska. Sliiten. Anonymkode: c02a7...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå