AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #1 Skrevet 20. juni 2024 Hvordan vasker du filleryer som er for store for vaskemaskinen? Anonymkode: b163e...c7d
carlberner1 Skrevet 20. juni 2024 #2 Skrevet 20. juni 2024 Tørt har jeg hatt noen prosjekt med å stable dem på paller og blåse dem med løvblåser og trykkluft. Medvind anbefales.. Problemt der er at lette ting som hår (katt, dame som absolutt ikke egner seg som hemmelig elsker..) ikke slipper. Støvsuger er (som vanlig) et godt alternativ. Vått har jeg forsøkt kar, feks Gilde-bakker <-kremt->, gjerne flere ved siden av hverandre, vann/såpe/kost, spyle/skylle med hage slange og henge til tørk. Litt usikker på hva jeg syns om resultatene, men det er mye som ikke blir med inn i huset igjen Noen bedre?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #3 Skrevet 20. juni 2024 Vasker de ikke, kastet de og kjøpte noen mindre som går an å vaske i maskin. Men om du vil beholde de, pass på å ta renholdet på vinteren når det er mye snø ute. Banke de først, og deretter dynke de i snø. Evt finn et renseri og lever de dit. Anonymkode: da849...2c6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4 Skrevet 21. juni 2024 Bruk høytrykksspyler! Bløter de godt, dynker de i såpevann og henger de på gelender eller en annen egnet plass før jeg spyler av de Anonymkode: 91d0a...3b5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #5 Skrevet 21. juni 2024 Håndvask i badekar. Anonymkode: 1402f...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå