AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #1 Skrevet 19. juni 2024 Ja - jeg spør faktisk om noe så teit. Jeg drikker sjeldent og skal nå snart på en fest hvor jeg vet det blir «fuktig». Det enkleste svaret er nok: drikk mindre og lite. - sånn vet jeg det ikke blir. Så derfor lurer jeg simpelthen på om det kan hjelpe å ta seg et glass/en flaske øl/cider, daglig - i forkant av festen? Gjør det kroppen litt mer tolerant? Tenker da både på hvor fort man blir beruset OG fyllesyke🙈 Anonymkode: 83a9c...989
Seff Skrevet 19. juni 2024 #2 Skrevet 19. juni 2024 Tror det er bedre om du passer på å drikke vann eller andre alkoholfri drikke i tillegg til alkohol den kvelden. Få i deg mat underveis, og ikke legg deg til å sove på stigende rus. 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #3 Skrevet 19. juni 2024 Hei! Nei, det tror jeg ikke at hjelper. Det er kanskje mange som kommer til å drikke mye, men ikke føl deg presset. Kjøp/drikk et glass vin veldig sakte. Du kan også be om alkoholfritt oppi et vinglass hvis du vil det. Anonymkode: 1e669...53e 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #4 Skrevet 19. juni 2024 Jeg synes det høres ut som en god idé. Kanskje ikke for fyllesyken sin del, der handler det mer om mat/væske/vente litt før du legger deg. Anonymkode: 6c2e6...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #5 Skrevet 19. juni 2024 En venninne sverget til rotbløyte kvelden før den store happeningen, når man er fyllesyk renner det ikke like lett ned dagen derpå. Anonymkode: 8a83f...f78 1
KaraThrace Skrevet 19. juni 2024 #6 Skrevet 19. juni 2024 (endret) Gammelt speidertriks: ta med deg drikken din på toalettet en stund før du når peak performance, så fyller du vann på øl/ciderboksen og hiver nedpå. Du fremstår som dronninga av drikke, men tipper ikke over. Endret 19. juni 2024 av KaraThrace Skriveleif 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #7 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En venninne sverget til rotbløyte kvelden før den store happeningen, når man er fyllesyk renner det ikke like lett ned dagen derpå. Anonymkode: 8a83f...f78 Rotbløyte? Anonymkode: 83a9c...989 1
Hololo Skrevet 19. juni 2024 #8 Skrevet 19. juni 2024 ta 2-3 øl kvelden før, pluss husk å spise godt før du drar da du blir fortere dårlig på tom mage, og ikke hell i deg, drikk sakte,
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #9 Skrevet 19. juni 2024 Hololo skrev (Akkurat nå): ta 2-3 øl kvelden før, pluss husk å spise godt før du drar da du blir fortere dårlig på tom mage, og ikke hell i deg, drikk sakte, Vi skal spise stor og god middag der☺️ Anonymkode: 83a9c...989
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #10 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Rotbløyte? Anonymkode: 83a9c...989 Storfylle. Anonymkode: d0a21...878 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #11 Skrevet 19. juni 2024 Eh, ja, det hjelper faktisk. Ta deg et par glass de to siste kveldene før festen, pluss ikke drikk på tom mage, spis flere måltider og vann. Gjerne et måltid til når du går i seng. Anonymkode: 26cb8...179
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #12 Skrevet 19. juni 2024 Fyll på med brus eller vann slik at du tynner ut drinkene. Og om du blir for full, svelg 3 rå eggeplommer før du legger deg. Og nei, det hjelper ikke på toleransen å drikke hele uka for å venne deg til alkoholen. Det blir du bare dårligere av. Du er jo ikke nødt til å tylle innpå med alkohol heller. Det er mer sexy å klare å holde seg til maks to enheter enn å ramle rundt dritings. Anonymkode: 95159...fa6
Pappi Skrevet 19. juni 2024 #13 Skrevet 19. juni 2024 For meg hjelper det veldig å ta det rolig med drikkinga på starten av et selskap. Når jeg er edru nok til at jeg legger merke til at andre blir fulle så pleier det helt naturlig å bli til at jeg drikker litt mindre gjennom kvelden enn jeg kanskje ellers ville gjort. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #14 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Storfylle. Anonymkode: d0a21...878 Og drikke vann? Anonymkode: 6c7aa...53a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #15 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fyll på med brus eller vann slik at du tynner ut drinkene. Og om du blir for full, svelg 3 rå eggeplommer før du legger deg. Og nei, det hjelper ikke på toleransen å drikke hele uka for å venne deg til alkoholen. Det blir du bare dårligere av. Du er jo ikke nødt til å tylle innpå med alkohol heller. Det er mer sexy å klare å holde seg til maks to enheter enn å ramle rundt dritings. Anonymkode: 95159...fa6 Jo det hjelper på toleransen å drikke dagene i forkant. Du har kanskje ikke eksperimentert så mye du. Anonymkode: 26cb8...179 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #16 Skrevet 19. juni 2024 Ja det hjelper. Hvis du drikker sjeldnere nå enn før har du dårlige fyllekondis. Jeg måtte trene min opp etter nedstengningen under covid. Hadde ikke vært på fest på over et år, og ble jo beruset av et glass. Jeg ville ha drukket litt noen dager før. Kommer mye råd om vann og brus og mat og bla bla, men det du vil er og drikke mye alkohol? Ikke at jeg ikke anbefaler mye vann ved siden av og spise før du begynner og drikke, men gjør som du skrev i hi. Anonymkode: 6c7aa...53a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #17 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo det hjelper på toleransen å drikke dagene i forkant. Du har kanskje ikke eksperimentert så mye du. Anonymkode: 26cb8...179 Jo, jeg har det og kan love deg at det ikke hjelper på noe annet enn å risikere å bli en alkoholiker. Anonymkode: 95159...fa6 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #18 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fyll på med brus eller vann slik at du tynner ut drinkene. Og om du blir for full, svelg 3 rå eggeplommer før du legger deg. Og nei, det hjelper ikke på toleransen å drikke hele uka for å venne deg til alkoholen. Det blir du bare dårligere av. Du er jo ikke nødt til å tylle innpå med alkohol heller. Det er mer sexy å klare å holde seg til maks to enheter enn å ramle rundt dritings. Anonymkode: 95159...fa6 Kanskje ts har lyst til og slå ut håret heller enn hva du synes er sexy? Jo, det hjelper og drikke litt hele uka for og øke toleransen, få opp fyllekondisen. Hvorfor skulle man bli dårligere av det? Anonymkode: 6c7aa...53a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #19 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja - jeg spør faktisk om noe så teit. Jeg drikker sjeldent og skal nå snart på en fest hvor jeg vet det blir «fuktig». Det enkleste svaret er nok: drikk mindre og lite. - sånn vet jeg det ikke blir. Så derfor lurer jeg simpelthen på om det kan hjelpe å ta seg et glass/en flaske øl/cider, daglig - i forkant av festen? Gjør det kroppen litt mer tolerant? Tenker da både på hvor fort man blir beruset OG fyllesyke🙈 Anonymkode: 83a9c...989 Nei det vil ikke ha noe effekt. Anonymkode: 35b40...794 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #20 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, jeg har det og kan love deg at det ikke hjelper på noe annet enn å risikere å bli en alkoholiker. Anonymkode: 95159...fa6 Blir alkoholiker på en uke faktisk. Ble 90% av oss alkoholikere etter russefeiring og første « sydentur « uten foreldre da. det hjelper, tenk tilbake til du var ung og var på ferie og drakk hele uke. Tollransen økte for kveld. I takt med bikiniskillet 😅 Anonymkode: 6c7aa...53a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå