Gå til innhold

Sønnen mangler en testikkel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen, på 14, kom her om dagen og fortalte at den ene testikkelen har blitt borte og at han har savnet den i hvertfall et års tid men at han syntes dette er så flaut.. Han har hatt begge to når han var liten. Jeg ante ikke at de plutselig kunne forsvinne 😅 Vi har fått time på sykehuset, men skal innrømme at jeg kan veldig lite om dette. Er dette normalt? Hvor i alle dager forsvinner sånt hend? 

Anonymkode: e238a...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sønnen, på 14, kom her om dagen og fortalte at den ene testikkelen har blitt borte og at han har savnet den i hvertfall et års tid men at han syntes dette er så flaut.. Han har hatt begge to når han var liten. Jeg ante ikke at de plutselig kunne forsvinne 😅 Vi har fått time på sykehuset, men skal innrømme at jeg kan veldig lite om dette. Er dette normalt? Hvor i alle dager forsvinner sånt hend? 

https://nhi.no/sykdommer/barn/nyrer-urinveier-kjonn/testikkelretensjon?page=3

AnonymBruker
Skrevet

Den har nok bare satt seg fast i lysken. Mulig han trenger hjelp for å få den løs igjen om han ikke klarer det selv. Du kan jo prøve å hjelpe han om han lar deg få lov.

Anonymkode: 6d41e...700

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Den har nok bare satt seg fast i lysken. Mulig han trenger hjelp for å få den løs igjen om han ikke klarer det selv. Du kan jo prøve å hjelpe han om han lar deg få lov.

Anonymkode: 6d41e...700

Jeg har prøvd å lete. Legen prøvde det og fant den ikke. Derfor vi skal til sykehuset 😅

AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne du googlet ts 😊

Anonymkode: 9bac1...11a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt, men en heldig bivirkning ved å ta det på forum er at det kanskje dukker opp noen med erfaring😊

Anonymkode: 839cb...b7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pappa har bare en testikkel, men har nå fått tre barn likevel. 

Anonymkode: 1c0bc...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...