AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #1 Skrevet 19. juni 2024 Sønnen, på 14, kom her om dagen og fortalte at den ene testikkelen har blitt borte og at han har savnet den i hvertfall et års tid men at han syntes dette er så flaut.. Han har hatt begge to når han var liten. Jeg ante ikke at de plutselig kunne forsvinne 😅 Vi har fått time på sykehuset, men skal innrømme at jeg kan veldig lite om dette. Er dette normalt? Hvor i alle dager forsvinner sånt hend? Anonymkode: e238a...a0a
Mezzosoprena Skrevet 19. juni 2024 #2 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sønnen, på 14, kom her om dagen og fortalte at den ene testikkelen har blitt borte og at han har savnet den i hvertfall et års tid men at han syntes dette er så flaut.. Han har hatt begge to når han var liten. Jeg ante ikke at de plutselig kunne forsvinne 😅 Vi har fått time på sykehuset, men skal innrømme at jeg kan veldig lite om dette. Er dette normalt? Hvor i alle dager forsvinner sånt hend? Anonymkode: e238a...a0a https://nhi.no/sykdommer/barn/nyrer-urinveier-kjonn/testikkelretensjon?page=3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #3 Skrevet 19. juni 2024 Den har nok bare satt seg fast i lysken. Mulig han trenger hjelp for å få den løs igjen om han ikke klarer det selv. Du kan jo prøve å hjelpe han om han lar deg få lov. Anonymkode: 6d41e...700
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #4 Skrevet 19. juni 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Den har nok bare satt seg fast i lysken. Mulig han trenger hjelp for å få den løs igjen om han ikke klarer det selv. Du kan jo prøve å hjelpe han om han lar deg få lov. Anonymkode: 6d41e...700 Jeg har prøvd å lete. Legen prøvde det og fant den ikke. Derfor vi skal til sykehuset 😅 Anonymkode: e238a...a0a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #5 Skrevet 19. juni 2024 Dette kunne du googlet ts 😊 Anonymkode: 9bac1...11a 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #6 Skrevet 19. juni 2024 Absolutt, men en heldig bivirkning ved å ta det på forum er at det kanskje dukker opp noen med erfaring😊 Anonymkode: 839cb...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #7 Skrevet 19. juni 2024 Pappa har bare en testikkel, men har nå fått tre barn likevel. Anonymkode: 1c0bc...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå