Gå til innhold

Hvilke eau de toilette syns du passer best til hverdagsbruk for damer og menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på utkikk etter forslag til noen Eau De Toilette i bursdagsgave til mine voksne barn som blir 25 og 30 år. Begge har luktet på mange EDP parfymer men synes at mange er altfor sterke og tunge. 

Hvilke EDT liker du selv og ville anbefalt oss å teste? Det eneste kravet er at det må være lette dufter som passer til hverdagsbruk og alle andre anledninger. Gjerne dufter som også finnes som bodylotion.

Anonymkode: b315e...2e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg spurt de hva de liker, preferanser er så individuelt, så jeg hadde aldri turt å kjøpe parfyme til andre.

Anonymkode: 16e4b...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Uff… ikke gjør det! 
Kunstig lukt er for mange en pine og en plage i samfunnet i dag. 
Mange er dessuten allergiske!

Som regel merker man ikke selv hvor mye det lukter, og det er stort sett bare til sjenanse for omverden! 

Anonymkode: 65e8e...e1e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i de fra Clean. Men da er det greit å vite hvilke duftnoter de liker.

Anonymkode: 3f579...cdf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uff… ikke gjør det! 

Som regel merker man ikke selv hvor mye det lukter, og det er stort sett bare til sjenanse for omverden! 

Helt uenig, jeg elsker når folk bruker parfyme og jeg kan lukte dem. Ikke forveksle det at det er til sjeanse for deg med at det er til sjeanse for omverdenen.

Hva er budsjettet ditt ts, og skal det lukte rent, floralt, mørkt, spicy eller søtt?

Anonymkode: d9d4a...6da

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg ren. Deodorant. Punktum.

Ikke mer.

Jeg tåler parfyme fint. Men gruppen mennesker som ikke tåler det er økende.

På min arbeidsplass blir du hudflettet om du kommer med parfyme. De er faktisk sett mer ned på enn de med røykepakke på lommen.

Anonymkode: ac20b...d54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da hadde jeg spurt de hva de liker, preferanser er så individuelt, så jeg hadde aldri turt å kjøpe parfyme til andre.

Vi skal teste parfymene sammen, og jeg betaler. Nå ville mine barn gjerne ha forslag fra andre slik at de kunne gå og lukte på parfymer med åpent sinn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff… ikke gjør det! 

Hold deg ren. Deodorant. Punktum.

Ikke mer.

Jeg tåler parfyme fint. Men gruppen mennesker som ikke tåler det er økende.

På min arbeidsplass blir du hudflettet om du kommer med parfyme. De er faktisk sett mer ned på enn de med røykepakke på lommen.

Anonymkode: ac20b...d54

Hva gjør dere i denne tråden? Dette er avsporing. Hva har vel dere med hva voksne mennesker velger for seg selv? Har noen her indikert at de skal bruke parfymer i jobber hvor man er anbefalt å ikke gjøre det? 

Er det dere som har skrevet lignende i flere gamle tråder om parfymer som jeg satt og leste i går kveld? Hvem er dere? Hva tror dere at dere er egentlig? Dere har nada med dette å gjøre så vennligst kutt ut  avsporingene.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt uenig, jeg elsker når folk bruker parfyme og jeg kan lukte dem. Ikke forveksle det at det er til sjeanse for deg med at det er til sjeanse for omverdenen.

Hva er budsjettet ditt ts, og skal det lukte rent, floralt, mørkt, spicy eller søtt?

Anonymkode: d9d4a...6da

Det viktigste er at det er lette parfymer og at barna liker duftene. De skal selv lukte på alle forslag som kommer inn. Hvis butikkene har de inne da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vi skal teste parfymene sammen, og jeg betaler. Nå ville mine barn gjerne ha forslag fra andre slik at de kunne gå og lukte på parfymer med åpent sinn.

Hvorfor drar dere ikke bare på et parfymeri? Det er jo mye bedre å få hjelp der.

Skrevet (endret)

Tommy Girl er frisk og sitrusaktig blomsterduft. Ein klassikar. Dei sel den på Normal, Dameparfyme.

Endret av Capazitet
Skrevet

Lette, søte, rene og friske dufter til kvinner:

- Bright Chrystal (Versace), frisk 

- The Scent (Hugo Boss), frisk/søt

- The Ocean (Armani), frisk/lett

- Perfect (Marc Jacobs), søt/frisk

- Born in Roma Coral (Valentino), frisk 

- Daisy Eau So fresh (Marc Jacobs), frisk 

AnonymBruker
Skrevet
On 6/19/2024 at 10:50 PM, AnonymBruker said:

Jeg er på utkikk etter forslag til noen Eau De Toilette i bursdagsgave til mine voksne barn som blir 25 og 30 år. Begge har luktet på mange EDP parfymer men synes at mange er altfor sterke og tunge. 

Hvilke EDT liker du selv og ville anbefalt oss å teste? Det eneste kravet er at det må være lette dufter som passer til hverdagsbruk og alle andre anledninger. Gjerne dufter som også finnes som bodylotion.

https://www.fragrantica.com/perfume/Ralph-Lauren/Polo-67-90347.html

https://www.fragrantica.com/perfume/Jean-Paul-Gaultier/Le-Beau-Paradise-Garden-88836.html

https://www.fragrantica.com/perfume/Issey-Miyake/Fusion-d-Issey-Extreme-67524.html

:) 

Anonymkode: bb359...a9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...