AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #1 Skrevet 19. juni 2024 Jeg er så frustrert over barnefar som alltid gjør minimal innsats for barnet vårt. Selvfølgelig er det jo min skyld at han er så lite involvert.. Ingen av de få oppgavene som han fikk til konfirmasjonen ble gjennomført, så det manglet, og jeg ordnet nesten alt selv. På toppen av det hele har han enda ikke satt inn penger på konto i gave, som det stod i kortet fra han at han skulle gjøre.. Det er nå nesten to mnd. siden konfirmasjonen. Hva ville dere gjort? Jeg er så lei av å måtte mase om alt.. Det irriterer meg også at jeg fortsatt blir skuffet over hvor lite innsats han gjør for barnet vårt. Jeg gleder meg til jeg slipper å ha noe mer med han å gjøre, men samtidig har jeg jo i alle disse årene hatt mulighet til å skåne barnet vårt fra mye fra far, siden jeg har vært mellomledd. Når barnet blir voksent vil det jo selv se hvor lite innsats far legger i forholdet deres og i barnets ve og vel. Anonymkode: b74a0...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #2 Skrevet 19. juni 2024 Hva vil du frem til her? Det er ingenting å gjøre med det. Han er den han er - på godt og vondt. Kommer ikke til å endre seg. Slutt å mas, slutt å tilrettelegge, slutt å skjul hvordan han er for barnet. Han er den han er. Det hjelper ikke barnet eller deg at du pakker det inn og skjuler det. Anonymkode: f5b17...c3e 3
nordlending Skrevet 19. juni 2024 #3 Skrevet 19. juni 2024 Jeg ville sendt ei mld og spurt hvorfor han lovet gave, men ikke gav. Konfirmasjon skjer en gang i livet. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #4 Skrevet 20. juni 2024 Håper du har barnebidraget fra NAV hvis dere ikke bor sammen. Innlegget over var en god ide. Anonymkode: 852f4...731
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #5 Skrevet 20. juni 2024 Han har ikke egen konto til barnet som han setter inn penger på? Anonymkode: 9a84d...e7d
Meowmere Skrevet 21. juni 2024 #6 Skrevet 21. juni 2024 Kanskje han venter på feriepenger. Jeg ville forsøkt meg på en mer direkte form for kommunikasjon.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #7 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 8.35): Han har ikke egen konto til barnet som han setter inn penger på? Anonymkode: 9a84d...e7d I så fall burde jo barnet ha visst om det, tenker jeg. Å flytte penger fra én av fars egne kontoer til en annen av fars egne kontoer kan vel knapt kalles en gave. Anonymkode: 4dd9e...f55
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #8 Skrevet 21. juni 2024 Ikke dekk over for far. Vet barnet at hun ikke har fått gaven? Hun kan fint etterlyse den selv. Anonymkode: 3d6a6...96b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå