Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en på 1 år og 6 mnd som sover i egen seng, men i en sovepose, og uten noe pute eller annet. Når begynte ungen din med pute og dyne? Eller værtfall pute? 

Anonymkode: d1a9d...92a

AnonymBruker
Skrevet

Etter fylte 2 år kan barn bruke pute i sengen. Dyne har vi brukt fra dag 1.

Anonymkode: 7320a...664

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynte med dyne og pute da vi tok av siden på sprinkelsenga. Da var hun ca 1,5 år. 

Anonymkode: a7f99...01d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår begynte med pute når hun var 17 mnd. Sover mye bedre. Vi har alltid brukt dyne, for hu får mark av sovepose. 

Anonymkode: 1581f...fba

AnonymBruker
Skrevet

Begynte med dyne når barnet var ca 2 år, brukte pose frem til da 😊 Pute fra 3 år. 

Anonymkode: f42a3...065

AnonymBruker
Skrevet

Dyne har de hatt fra fødselen av. Pute fikk de da de var rundt 2 år. Eldste begynte å bruke den med en gang. Yngste som nå er 4 år vil fortsatt ikke ha den. Dukka bruker den som madrass ved siden av hennes seng😅

Anonymkode: 3a5fd...384

AnonymBruker
Skrevet

Dyne hadde de fra dag 1. Putte fikk de rett før de fylte 2 år. Men de hadde hatt putte under madrassen og oppbygd seng pga de var ørebarn

Anonymkode: 42e73...62e

Skrevet

He he mine begynte ikke med dyne for dr var nesten 4 🤣 av den grunn at de sov så urolig at dyna var på i 5 sekunder. Så siden de var små sov dr alltid med pysj og sokker. Nå er de 6 og 12 år og sover med dyne...mrm hun på 5 år sover mere på dyna en under he hr

AnonymBruker
Skrevet

Dyne alltid, begynte med liten pute rundt 1 år etter råd fra «kan du ikke bare sove»-podcasten. Stor pute fra ca 14 mnd og det elsker han👌🏻

Anonymkode: 866f5...d9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dyne alltid, begynte med liten pute rundt 1 år etter råd fra «kan du ikke bare sove»-podcasten. Stor pute fra ca 14 mnd og det elsker han👌🏻

Anonymkode: 866f5...d9b

Akkurat samme her! :) pute gjorde underverker for søvnen. Har prøvd litt forskjellige og her er dog liten pute fortsatt favoritt, 21 mnd.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde babydyne fra starten og byttet på å bruke det og sovepose.

Kjøpte pute (den flateste barnetypen) da hun ble 1 år men hun brukte den egentlig ikke før noen måneder senere. Mener jeg leste meg frem til at det var ok fra 12 mnd alder :)

Kjøpte større dyne samtidig men ventet litt med å bruke den såvidt jeg husker. 

Anonymkode: 7e103...722

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...