Gå til innhold

Hvilken syklus dag ble du gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv ble jeg gravid med nr 1 Syklus dag 14 og EL var syklus dag 15.

 

Lurer på om mange her har blitt gravide 4-5 dager før EL? Er klar over at man kan være fertil i 5 dager før EL.

Anonymkode: 341a6...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir ikke gravid for eggløsning...du blir gravid etter eggløsning har skjedd 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mommyaka said:

Du blir ikke gravid for eggløsning...du blir gravid etter eggløsning har skjedd 

Du skjønte sikkert hva jeg mente.

Hvilken syklus dag hadde dere sex som endte i graviditet? Om dere vet med sikkerhet.

 

 

Anonymkode: 341a6...14b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid etter samleie rundt to dager før eggløsning begge ganger. Vanligvis så har vi sex flere ganger i en prøveperiode, men akkurat disse gangene vet jeg dato på på grunn av reiser/høytider. 

Anonymkode: cc200...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen før EL hadde vi samleie. Så syklusdag 17. Hadde EL syklusdag 18. Fosteret er målt til at det stemmer på dagen at jeg hadde EL på syklusdag 18. 

Anonymkode: 8f56e...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL imorgen.

hatt sex igår og blir dessverre ikke noe idag eller imorgen. Mannen er bortreist i to dager:-(

skulle egentlig hatt EL idag. 
 

Er lei meg..er tredje pp’n vi ikke får lagt inn nok aksjer. Er ikke så lett med en liten som sover dårlig og hektiske jobber. Prøver å tenke at neste pp blir bedre. 

Anonymkode: 341a6...14b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 21.08):

Du skjønte sikkert hva jeg mente.

Hvilken syklus dag hadde dere sex som endte i graviditet? Om dere vet med sikkerhet.

 

 

Anonymkode: 341a6...14b

Akkurat på EL dagen :) 

Anonymkode: 42d6b...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på syklusdag 12, like før eggløsning. Mannen min sa at det var den beste sæden han noen gang hadde gitt meg, så det virka å fungere godt!

Anonymkode: f15c8...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ble gravid på syklusdag 12, like før eggløsning. Mannen min sa at det var den beste sæden han noen gang hadde gitt meg, så det virka å fungere godt!

Anonymkode: f15c8...cf5

Haha så gøy! 🫢

Anonymkode: 341a6...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann hadde vi samleie alle dagene før eggløsning og samme dag som eggløsning. Med andremann var det trolig 4 dager før eggløsning, men jeg testet ikke så jeg vet ikke.

Anonymkode: 5d67a...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...