Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #1 Del Skrevet 15. mars 2002 Heisan! Er det noen som vet om teksten til "The Rose" med Bette Midler finnes på nettet? Eller er det noen som har teksten kanskje? Vi skal ha en solist i kirken og lurer på om denne sangen vil passe. Tina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 15. mars 2002 #2 Del Skrevet 15. mars 2002 Her er den: > Bette Midler - The Rose12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mars 2002 #3 Del Skrevet 15. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 15. mars 2002 #4 Del Skrevet 15. mars 2002 Tror denne er veldig vanlig å bruke ved vielser, i alle fall i vår vennekrets, og tror ikke noen synes denne er for trist. Som et apropos til det, tror filmen som heter "the rose" m/Bette Midler er på tv i kveld? Eller kommende uke? Titta gjennom tv-programmet før jeg dro på jobb, men husker ikke hvilken dag filmen skulle gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 15. mars 2002 #5 Del Skrevet 15. mars 2002 http://www.allsang.net/ Her finner du teksten til the rose på norsk, og da ser du at det er en renspikka kjærlighetssang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #6 Del Skrevet 15. mars 2002 Mulig at jeg virker vanskelig nå, men hva er den konkrete linken? Helt umulig å finne sangen på norsk på den siden jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 15. mars 2002 #7 Del Skrevet 15. mars 2002 sorry, siden jeg var på disse sidene sist så er de blitt gjort om. Jeg har derimot teksten på the rose på norsk send meg en mail på Slettet. Legg E-post adressen i profilen hvis du vil at den skal vises - moderatorhvis du vil ha den1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-03-15 11:27 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mars 2002 #8 Del Skrevet 15. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 15. mars 2002 #9 Del Skrevet 15. mars 2002 Synes sangen er flott - sang den i en venninnes brullup en gang mens vertskapet gikk langs benkradene og delte ut roser til gjestene. Kjempesuksess!!! By the way: Kan ikke folk prøve å søke på nettet selv før de etterlyser tekster??? Dersom man skriver "The Rose" i en hvilken som helst søkenmotor får man jo den frem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda2 Skrevet 15. mars 2002 #10 Del Skrevet 15. mars 2002 Hallo! Vi brukte the rose i vårt bryllup 02.03.02 Vi Brukte den som en del av seremonien og den ble fremført på svensk og uten bakgrunnsmusikk... Det ble så rørende og fint Med den akustikken i kirken, jeg fikk ihvertfall gåsehud....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 15. mars 2002 #11 Del Skrevet 15. mars 2002 Faren min skal synge den til oss i vårt bryllup om 11 dager. Tror det blir veldig spesielt - særlig fordi det liksom er vår sang. (snufs....)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma. Skrevet 15. mars 2002 #12 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg synes The Rose begynner å bli rimelig utbrukt. Liker ikke sangen, men den har blitt brukt i så uttallige anledninger at den for meg begynner å bli `pase. Det var nå min smak. Uansett, hvis dere liker sangen, så synes jeg dere skal bruke den.Det er jo DERE dette handler om, uansett hva alle andre synes! Lykke til=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå