Gå til innhold

Dere som ser ting - jeg trenger hjelp til å finne gifteringen min 😔


Anbefalte innlegg

Siden jeg har leita høyt og lavt i noen år, håper jeg på å få hjelp av dere som er litt mer klarsynte. 

Jeg har en giftering av hvitt gull, litt tykk/bred, med en sten midt på. Jeg tok den av da jeg var gravid. 

Jeg husker veldig godt at jeg samlet den og andre ringer og smykker i en kopp, jeg tror det var av denne typen: https://www.ikea.com/no/no/p/kalas-krus-flere-farger-00461379/ 

Denne koppen har jeg altså satt et sted i huset som jeg ikke finner igjen. Jeg savner gifteringen min, og i tillegg ligger det en over 100 år gammel giftering etter min oldemor der. 

Håper på gode innspill ❤️

Anonymkode: fe8e6...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri prøvd dette på andre- kun funket på meg selv. Så sikkert skudd i blinde. Men du har ikke puttet koppen oppå et skap? Husker du hvilken farge koppen var?

Anonymkode: 6adc3...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under skapet ved vasken bak badevekten.

Anonymkode: 30b15...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 20.21):

Siden jeg har leita høyt og lavt i noen år, håper jeg på å få hjelp av dere som er litt mer klarsynte. 

Jeg har en giftering av hvitt gull, litt tykk/bred, med en sten midt på. Jeg tok den av da jeg var gravid. 

Jeg husker veldig godt at jeg samlet den og andre ringer og smykker i en kopp, jeg tror det var av denne typen: https://www.ikea.com/no/no/p/kalas-krus-flere-farger-00461379/ 

Denne koppen har jeg altså satt et sted i huset som jeg ikke finner igjen. Jeg savner gifteringen min, og i tillegg ligger det en over 100 år gammel giftering etter min oldemor der. 

Håper på gode innspill ❤️

Anonymkode: fe8e6...04b

Kan du sjekke på badet ditt om du har et skap der. Synes denne koppen med ringer ( grønn? ) kan godt mulig stå godt inne i et skap nede ved gulvet. Jeg synes det står noe stort sort ved siden av den. Kansje du har dytta inn i skapet en sort eske som skjuler den litt?

Anonymkode: 29d06...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom med en dustete kommentar som jeg angret og ikke får slettet. Derfor denne meldingen...

Endret av Kjøttpeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...