Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Det lurer jeg også på - og ikke fordi jeg synes det er trist at OL er over da
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Skal vi se.... OL varer vel i 17 dager om jeg ikke tar helt feil og åpningen var den 10. Det vil si den 27. februar det. Lei allerede? Endret 14. februar 2006 av ~Alwa~
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 http://www.olympic.org/uk/index_uk.asp Her bør det vel stå
Nelle Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2006 Skal vi se.... OL varer vel i 17 dager om jeg ikke tar helt feil og åpningen var den 10. Det vil si den 27. februar det. Lei allerede? ← Jeg må innrømme at jeg synes det er veldig slitsomt at alt skal dreie seg om TV, TV og atter TV. Selv ser jeg ikke på OL. Har ingen interesse av det.
~MALIN~ Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 Jeg må innrømme at jeg synes det er veldig slitsomt at alt skal dreie seg om TV, TV og atter TV. Selv ser jeg ikke på OL. Har ingen interesse av det. ← Er sååå enig!!! Jeg har vel kanskje en eneste ting å utsette på min kjære. Og det er at han er totalt sportsgal. Ergo: I disse OL-tider bor han omtrent INNI TV-skjermen! Gleder meg villt og hemningsløst til OL er ferdig og jeg får min mann tilbake .
Gjest GreenSky Skrevet 14. februar 2006 #9 Skrevet 14. februar 2006 Har knapt nok merket at det er OL, jeg. Lever i min egen verden.
Gjest Binna Skrevet 15. februar 2006 #10 Skrevet 15. februar 2006 Alle må ha på OL i bakgrunnen "for de MÅ jo bare få med seg resultatene".Wææææææ Gleder meg til det er overstått!
Replica Skrevet 15. februar 2006 #11 Skrevet 15. februar 2006 Det skal bli en sann glede når OL er overstått ! *gledeseg*
Nelle Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2006 Er sååå enig!!! Jeg har vel kanskje en eneste ting å utsette på min kjære. Og det er at han er totalt sportsgal. Ergo: I disse OL-tider bor han omtrent INNI TV-skjermen! Gleder meg villt og hemningsløst til OL er ferdig og jeg får min mann tilbake . ← Så enig asså!! Men fikk en tekstmelding her i stad: Hei Pus - skal vi finne på noe sammen neste helg? Se det! Der smeltet jeg og han kan se så mye OL han bare vil fra nå av!
Donnie Darko Skrevet 15. februar 2006 #13 Skrevet 15. februar 2006 Er absolutt ikke noe interrissert i sport i det hele tatt men jeg har plutselig blitt hekta på curling av en eller annen grunn.
Minnie27 Skrevet 15. februar 2006 #14 Skrevet 15. februar 2006 Å ja, blir godt når OL er ferdig. Virker som alle er tuppa når det gjelds OL, og at jeg er "rar" som ikke er det minste interessert... Godt å se at det er flere som driter i det.
~MALIN~ Skrevet 15. februar 2006 #15 Skrevet 15. februar 2006 Er absolutt ikke noe interrissert i sport i det hele tatt men jeg har plutselig blitt hekta på curling av en eller annen grunn. ← Curling... :klø: Vil gjerne ha en tekstmelding alá den fra typen til Nelle jeg ! DA skulle han få sett OL uten sure miner ja !
Gjest meya84 Skrevet 15. februar 2006 #16 Skrevet 15. februar 2006 er ikke dette et forum for trening og sport, også er ingen intressert i OL??????? Selv ser jeg på alt av langrenn og hopp, skiskyting og delvis alpint og kombinert.. Hm, ja også snowboard! Med andre ord, jeg er TV-SLAVE til lekene er ferdig
pusla Skrevet 15. februar 2006 #17 Skrevet 15. februar 2006 Jeg elsker dette jeg, synes OL er kjempestas og ser på så mye jeg kan (og orker, det når et metningspunkt her og, nå ser jeg dagens 3. curlingkamp og begynner å kjenne det på gikta ). Her i gården er det kjæresten min som er oppgitt, han bryr seg ikke om sport mens jeg følger med på mye. Godt han er opptatt på sin kant denne uka, så kan jeg se i fred uten irritasjoner fra han . Det er forøvrig ferdig neste søndag, det blir vel 26. feb. det.
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #18 Skrevet 15. februar 2006 OL Jeg kan skrive en hel avhandling om hva jeg tenker om OL Det som er fint med OL er at da vet man når det er rolig f.eks på IKEA ol..
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #20 Skrevet 15. februar 2006 Men jeg skjønner ikke hva denne tråden gjør her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå