AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #1 Del Skrevet 19. juni 2024 Barnet på 11 år skal reise på fotballcup med laget sitt nå til helgen, de skal overnatte inne på en skole. Han har overnattet en del i telt på fjellturer med faren sin, men dette blir første gang han reiser vekk på en slik type tur. Vi har flere liggeunderlag som er beregnet til camping, noen tykkere enn andre. Vil dette kunne være bra nok å sove på inne på et gulv? Eller er det bare luftmadrass som vil være holdbart tror dere? Anonymkode: 63d8e...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #2 Del Skrevet 19. juni 2024 Jeg sverger til dette fra NEMO til alt, enten det re på gulvet, i et telt eller i en hengekøy Anonymkode: 5e965...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #3 Del Skrevet 19. juni 2024 Luftmadrass blir fort kaldt på et gymsal gulv over natten - selv med sovepose. Ville brukt liggeunderlag under madrassen i så tilfelle som isolasjon. Men her bruker barna bare slike selv oppblåsbare liggeunderlag på cup. Anonymkode: 065d5...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #4 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Luftmadrass blir fort kaldt på et gymsal gulv over natten - selv med sovepose. Ville brukt liggeunderlag under madrassen i så tilfelle som isolasjon. Men her bruker barna bare slike selv oppblåsbare liggeunderlag på cup. Anonymkode: 065d5...7eb Vi har et sånn oppblåsbart liggeunderlag som er mannen i huset sitt, tenkte på at det kunne være noe. Har ikke noe luftmadrass, og bor på et lite tettsted hvor det ikke er å få tak i, så kjenner ikke at jeg har spesielt lyst å kjøre 20 mil for å kjøpe en luftmadrass. Men vil jo ikke at han skal ødelegge kroppen sin heller. Har barna dine sovet greit på dem da, på gulv? Anonymkode: 63d8e...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #5 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi har et sånn oppblåsbart liggeunderlag som er mannen i huset sitt, tenkte på at det kunne være noe. Har ikke noe luftmadrass, og bor på et lite tettsted hvor det ikke er å få tak i, så kjenner ikke at jeg har spesielt lyst å kjøre 20 mil for å kjøpe en luftmadrass. Men vil jo ikke at han skal ødelegge kroppen sin heller. Har barna dine sovet greit på dem da, på gulv? Anonymkode: 63d8e...47d Da sender du med det liggeunderlaget. Her har de brukt kun liggeunderlag i åresvis på cup. Ingen problem. De skal bare sove på det. Anonymkode: 065d5...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #6 Del Skrevet 19. juni 2024 Her bruker alle luftmadrass. Ville ikke brukt liggeunderlag dersom han er den eneste, han blir jo liggende mye lavere enn de andre. Anonymkode: 1b56f...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #7 Del Skrevet 19. juni 2024 Jeg sendte med liggeunderlag da min var på overnatting med fotballen. Av 30 stk var det bare 2-3 med liggeunderlag. Sender med luftmadrass neste gang. Men kan du ikke høre med de andre foreldrene? Anonymkode: d8e9d...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 20. juni 2024 #8 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg sendte med liggeunderlag da min var på overnatting med fotballen. Av 30 stk var det bare 2-3 med liggeunderlag. Sender med luftmadrass neste gang. Men kan du ikke høre med de andre foreldrene? Anonymkode: d8e9d...964 Jepp, samme her. Fra min tid sov vi på underlag på alle håndballturneringer, men det gjør man tydeligvis ikke lenger i dag. Se på europris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #9 Del Skrevet 20. juni 2024 Har to unger som ofte er på cup. Luftmadrass som blåser seg opp med strøm med fleeceteppe under luftmadrassen for at det ikke blir kaldt og at det ikke skal knirke så mye anbefales. Velg tynn dyne istedet for sovepose også. Sørg for at luftmadrassen er over 2meter lang så voksne kan bruke den senere, mange i salg er kun ca 190 cm. Anonymkode: de548...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #10 Del Skrevet 20. juni 2024 Vi er fornøyd med denne: https://sportoutlet.no/friluft-&-fritid/soveposer-&-liggeunderlag/product/93425?c=15962 Anonymkode: 7356b...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå