Gå til innhold

Legge han til på Instagram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i forbindelse med arrangement på jobb truffet en fyr to ganger de siste ukene. Vi har pratet litt, og jeg kjenner jeg syns han er litt spennende. Men, jeg vet ikke om han er singel, selv om det vi pratet om tyder på det. Han har aldri nevnt kjæreste/familie eller barn, heller ikke der det hadde vært naturlig. 

Jeg har snoket litt og funnet han på både Facebook og Instagram, men han har lukket profil begge steder. Tenkte å legge han til på Instagram, men syns det er litt høyere terskel når profilen er lukket, og jeg heller egentlig ikke kjenner han. Har liksom ikke for vane å følge folk jeg bare har truffet litt, og ikke kjenner noe særlig. 

Bruker ikke sosiale medier så mye, så lurer på hva som er "innafor"? 

K35

Anonymkode: 813e7...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker ikke det er så ille å legge til, er jo bare å slutte å følge igjen om han godtar å du enten ser han har noen, eller det føles feil allikevel 😊

Anonymkode: 1db43...ebd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle legger ut parbilder på sosiale medier, så han trenger ikke nødvendigvis være singel. Men lurt å heller spørre direkte? 

Anonymkode: 9c230...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bør sikkert spørre han direkte. Vet ikke om han bruker Instagram noe særlig  heller, men tenkte det kanskje var litt mer lavterskel å evt. ta kontakt der enn noe annet sted. 

Ts

Anonymkode: 813e7...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dont shit where you eat. 

Anonymkode: e7221...99f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde ventet. Insta er liksom litt mer personlig når det er lukket, enn Facebook som man gjerne har de fleste man kjenner etter hvert. Se om han legger til deg først, det kan jo også være et tegn på at han er interessert 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Dont shit where you eat. 

Anonymkode: e7221...99f

? Vil du utdype?

Anonymkode: 813e7...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rosa Dartle said:

Tror jeg hadde ventet. Insta er liksom litt mer personlig når det er lukket, enn Facebook som man gjerne har de fleste man kjenner etter hvert. Se om han legger til deg først, det kan jo også være et tegn på at han er interessert 😊

Min profil er også lukket, så om han følger samme råd ender det med at ingen legger hverandre til 😂

Anonymkode: 813e7...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville spurt på FB. Der legger spør folk i hytt og pine🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint

Anonymkode: c9aeb...32a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda mer kleint om han har dame, både for dama og han og deg. 
 

En tidligere kollega av min kjæreste var veldig betatt av kjæresten min virket det som, vi hadde ikke noe informasjon om forhold offentlig, jeg likte å ha det skjult. Dama sendte han meldinger iblant. Han viste alltid ting til meg, deler passorder med hverandre liksom. 😂 ville vært sikker

Anonymkode: c9aeb...32a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Og enda mer kleint om han har dame, både for dama og han og deg. 
 

En tidligere kollega av min kjæreste var veldig betatt av kjæresten min virket det som, vi hadde ikke noe informasjon om forhold offentlig, jeg likte å ha det skjult. Dama sendte han meldinger iblant. Han viste alltid ting til meg, deler passorder med hverandre liksom. 😂 ville vært sikker

Anonymkode: c9aeb...32a

Dere visste at hun ikke visste, å sa aldri ifra bare forstsatte å la det gå og henne eksponere seg mer og mer uten å vite at dere sammen dømte hele greia? Det er jo veldig kjip oppførsel.

Måtte det være area 51 grad av hemmelighold på den forholsdstatusen? Må folk kunne lese tanker? 

Du gjorde det kleint, noe det ikke trengte å være. Så ifra, eller forbli singel om det er så flaut å si til andre at dere er kjærester. 

Anonymkode: 1db43...ebd

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lukket profil, fordi jeg opplevde at folk stjal bildene mine, og jeg brukte flere måneder for å få instagram til å ta ned en falsk profil... 
Jeg aksepterer de fleste følgeforespørsler fra reelle mennesker. 

De siste årene har det eksplodert med flaske profiler på instagram, det renner inn med følgeforespørsler fra helt tydelige falske sex-profiler. Bilder stjeles over en lav sko, og benyttes for å lage flere falske profiler. 
Samtlige jeg kjenner som bruker instagram og facebook har lukkede profiler nettopp av den grunn. 

Jeg kan ikke fatte at folk har åpne profiler lengre, med mindre de tjener penger på SoMe....

Anonymkode: c884c...79b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Kleint

Anonymkode: c9aeb...32a

Hva er det som er kleint? 

Anonymkode: 813e7...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Og enda mer kleint om han har dame, både for dama og han og deg. 
 

En tidligere kollega av min kjæreste var veldig betatt av kjæresten min virket det som, vi hadde ikke noe informasjon om forhold offentlig, jeg likte å ha det skjult. Dama sendte han meldinger iblant. Han viste alltid ting til meg, deler passorder med hverandre liksom. 😂 ville vært sikker

Anonymkode: c9aeb...32a

Så kjipt gjort overfor henne å la henne tro at han var singel slik at hun fortsatt sendte meldinger til han. 

Jeg hadde også vært skeptisk til å være sammen med en fyr som ikke sier noe om at han er i et forhold dersom han får uønsket interesse fra noen andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...