AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #41 Skrevet 24. juni 2024 On 6/19/2024 at 7:02 PM, AnonymBruker said: Det er ikke tillatt med sex på Kielferga Anonymkode: 98a54...601 Jeg ble unnfanget på Kielferga. Skal jeg nå anmelde mine foreldre til politiet i Tyskland eller Norge? Anonymkode: 56977...e58 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #42 Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vil du virkelig ligge med en som har pult alt av villige medlemmer fra et forum? Jeg prøvde nåde nakenprat og nakentid, og det er jo samme klientellet som bare har hoppet fra den ene nettsiden til den andre. Må da vel være mye mer spennende å finne en på egenhånd på båten, som vil ligge med deg fordi han ser deg og hvordan du ser ut- og dermed takker ja. Eller synes du det er deilig å ligge med en som kunne pult hun på venstre siden av deg og gamlemor på høyresiden av deg også? Anonymkode: b3bd0...2a8 Hvorfor kritiserer du hennes valg og prioriteringer? Det har da ingenting med! Hun kan da ligge med hvem hun vil på hvilken som helst måte uten at noen skal komme og moralisere over det! Anonymkode: 1e184...2b4 3 1 1
Mustang Skrevet 26. juni 2024 #43 Skrevet 26. juni 2024 Hvorfor ikke avtale på forhånd? Tenker det er det enkleste😉 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #44 Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 2.54): Tror du må være som dem, for å finne noen der. Har lyst til å finne en ff eller ons, men kunne aldri tenkt meg å lete på en sånn side. Har et dårlig inntrykk av dem som anbefaler det. Anonymkode: 14060...462 Med en slik fordomsfull innstilling skal du streve med å finne en ff eller ons som tenner på deg… Anonymkode: 7a14b...a4e 1
Resignert Skrevet 26. juni 2024 #45 Skrevet 26. juni 2024 On 6/20/2024 at 12:24 AM, AnonymBruker said: Ikke noe problem hvis du er så desperat. Anonymkode: ad780...528 Så du tror at yrket til folk er det som bestemmer hvordan de er som sexpartnere? Altså f.eks at folk med doktorgrad er bedre i senga enn folk med fagbrev? Kanskje du kan lage en rangering av ulike yrker ut fra seksuell kompetanse og ferdigheter? 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #46 Skrevet 27. juni 2024 Eg og ei veninne var nylig på Kielferga, vi var dog litt yngre (rett over 30). Vi hadde i alle fall ingen problem å få tilbod frå menn, både gifte og single 😂 Men trur eg ville reist ilag med nokon. Vil tru det er vanskeleg å kome i kontakt med folk om ein sit/står heilt aleine? Då skal ein vere litt frampå i såfall.. Anonymkode: b9ed4...6f9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #47 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil tru det er vanskeleg å kome i kontakt med folk om ein sit/står heilt aleine? Då skal ein vere litt frampå i såfall.. Hæææ ?? Som kvinne ? Den logikken skjønner jeg ikke Anonymkode: ad780...528 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #48 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hæææ ?? Som kvinne ? Den logikken skjønner jeg ikke Anonymkode: ad780...528 Berre tenkjer at ein ofte blir meir rolig/stille/litt kjedeleg aleine, enn om ein er med veninner? Men er ein utadvendt så går nok det sikkert fint! Anonymkode: b9ed4...6f9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #49 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hæææ ?? Som kvinne ? Den logikken skjønner jeg ikke Anonymkode: ad780...528 Jeg er kvinne og tar aldri kontakt med fremmede, så hvorfor skal logikken være Kvinne=magnet? Forenkling av verden. Anonymkode: 14060...462 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #50 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Berre tenkjer at ein ofte blir meir rolig/stille/litt kjedeleg aleine, enn om ein er med veninner? Men er ein utadvendt så går nok det sikkert fint! Anonymkode: b9ed4...6f9 Jeg har vært alene oppe på det diskoteket etter at kollegene mine har tatt kvelden. Da stiller jeg meg rett og slett ved bardisken, tar ikke lang tid før man kommer i snakk med folk, og etterhvert kjekke menn 😉 Anonymkode: 4fa92...3c7
Mann57 Skrevet 8. september #51 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 18.17): Er godt voksen (50+) og singel, kunne tenkt meg noe uforpliktende ons. Hvis jeg drar på tur med Kiel fergen alene, er det mulig å møte noen tilfeldig der (om det feks er enslige menn som drar der eller godt voksen guttetur, der det feks kunne være en som ville være interessert i ons), eller er det bare barnefamilier som drar dit? Ønsker ikke å avtale noe på forkant, bare vite om det kunne være verd å prøve en tur? Anonymkode: d94b7...612 Jeg skal på tur 17. Sept 🙂
Bamseklemmer Skrevet 9. september #52 Skrevet 9. september bullehurk skrev (På 19.6.2024 den 19.31): Vurdert å bli komiker ? "Det er ikke tillatt å ha sex på Kielferga" Jeg har faktisk hørt en standup-komiker si dette på Kielferga.. Latteren sto i taket😅 Joda.. det er lov å ha sex.. Kielferga har ikke kapasitet til å ha "politi" på hver lugar.. Jeg kunne tenkt meg en slik jobb, men fikk ikke gehør hos hurtigruten Finnmarkingen🙈 Mennesker er splittet i to forskjellige miljøer/grupper: Det ene miljøet tilhører de med seksuelle antenner og sexy hjerne.. de finner hverandre fort, og er god på small talk og flørting.. Ofte tilknyttet munterhet😊 Slike som @Bamseklemmer, @bullehurk og noen andre her inne🙈 Det andre miljøet har ikke seksuelle antenner, de vil være i fred.. Så de unnslipper flørtingen. og bør også unnslippe flørting pga. respekt.. Altså.. de i det seksuelle miljøet, tilpasser seg og viser respekt for andre.. De unngår Metoo pga seksuell forståelse👏 Så TS.. du må lære deg å lese antenner og bli en god menneskekjenner.. så kom deg over i riktig miljø, da kan du kose deg gløgg uansett hvor du er🤗
Snok1 Skrevet 9. september #53 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 20.14): Men er det i det hele tatt en eneste person på et slikt forum noen vil møte om de ikke er bygd likt? Anonymkode: 14060...462 Ja. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #54 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 1.46): Som kvinne og om du ser «normal» ut, så er det tilnærmet umulig å ikke få seg sex om man legger til rette for det. Jeg er mann på 46 og har reist med Kiel fergen mange ganger, den skuffer aldri. Flere ganger fått napp og endt opp både på min eller deres lugar. Har truffet alt fra gifte damer på konferanse, damer på jentetur, og ellers damer på tur. Hatt mange flotte, deilige opplevelser jeg ikke vært foruten. Anonymkode: bb61d...7ff Som kvinne kan man se ganske unormal ut og likevel få napp. Jeg har aldri vært interessert i å ligge på båten, men har likevel fått ivrige beilere på døren😂 Bare å si hei, og slå av en prat med hvem som helst virker det som.. Anonymkode: b4686...a07
AnonymBruker Skrevet 9. september #55 Skrevet 9. september Har ikke vært på kielferga, men har vært på danskebåten en del ganger. Og der var de aller fleste utenom vår gruppe i pensjonist alderen. Og det samme gjelder forøvrig for hurtigruta de to gangene jeg har tatt den istedenfor å kjøre bil fra nordnorge. Så jeg regner med at alderssnittet generelt er ganske høyt på cruise. Anonymkode: c2cd4...471
AnonymBruker Skrevet 9. september #56 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke vært på kielferga, men har vært på danskebåten en del ganger. Og der var de aller fleste utenom vår gruppe i pensjonist alderen. Og det samme gjelder forøvrig for hurtigruta de to gangene jeg har tatt den istedenfor å kjøre bil fra nordnorge. Så jeg regner med at alderssnittet generelt er ganske høyt på cruise. Anonymkode: c2cd4...471 Dette lurer jeg også på. Som en 43 åring, hvor befinner jeg meg i løypa? Blir det å satse på å høvle over en 28-åring på jentetur, eller skal man satse på å danse sving på discoen med Rita på 62, og fingerpule henne på dassen etterpå mens mannen snorker i likør-rus på lugaren? Anonymkode: 423c8...98c 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #57 Skrevet 9. september Kommer an på hvor kresen du er. Sist vi var på Kielferga var det seminar for Flisekompaniet og flere av de var klare for eventyr. Ikke min liga, men flere av mine venninner fant seg et ligg. Så ja, det er mulig. Anonymkode: de6b8...022 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #58 Skrevet 9. september Husk bank-id så du kan signere digitalt på samtykket! Anonymkode: 579b5...5fa
AnonymBruker Skrevet 9. september #59 Skrevet 9. september Om du liker pensjonister, kjyvbønder og folk fra lavere samfunnsklasser da er Kiel-ferga sikkert stedet å treffe noen. Anonymkode: 73b7d...154
bullehurk Skrevet 9. september #60 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 8.54): Vil tru det er vanskeleg å kome i kontakt med folk om ein sit/står heilt aleine? Då skal ein vere litt frampå i såfall.. Ikke om du er dame. Gutta kommer etter noen øl/drinker, vær du trygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå