Gå til innhold

Kiel fergen, er det mulig å møte folk der?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 18.17):

Er godt voksen (50+) og singel, kunne tenkt meg noe uforpliktende ons.

Hvis jeg drar på tur med Kiel fergen alene, er det mulig å møte noen tilfeldig der (om det feks er enslige menn som drar der eller godt voksen guttetur, der det feks kunne være en som ville være interessert i ons), eller er det bare barnefamilier som drar dit? Ønsker ikke å avtale noe på forkant, bare vite om det kunne være verd å prøve en tur?

Anonymkode: d94b7...612

Det er flest par og venner der så tror ikke det er lett. Er nok enklere på en kontakt side eller på en chat side.  jeg ser det er flere menn på chat.no, eros.no og andre slike sider som ønsker kontakt. bare bruk god tid og ikke bli lurt. ikke hopp på den første og gå over på skype eller noe før du bestemmer deg for å treffes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 6/19/2024 at 6:17 PM, AnonymBruker said:

Hvis jeg drar på tur med Kiel fergen alene, er det mulig å møte noen tilfeldig der (om det feks er enslige menn som drar der eller godt voksen guttetur, der det feks kunne være en som ville være interessert i ons), eller er det bare barnefamilier som drar dit? Ønsker ikke å avtale noe på forkant, bare vite om det kunne være verd å prøve en tur?

Gode muligheter. Kremplassene i panoramasalongen er rullestolmerkede, sier alt om klientellet. Dette blir moro 🙌

Anonymkode: e435b...aff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, veldi lite folk på kielfergen så er nok små sjanser for å møte folk der 😄

Anonymkode: 0892d...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er medlem i ett forum der de har en egen undergruppe for Color Line. Der de avtaler slik 😁

Anonymkode: e7c4a...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er medlem i ett forum der de har en egen undergruppe for Color Line. Der de avtaler slik 😁

Hva er dette for et forum? Jeg er på Kiel-fergen én gang i året med jobben, har alltid fantasert å treffe noen der som er ute etter det jeg er, men så langt har jeg ikke lyktes 😀

Anonymkode: c6acc...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva er dette for et forum? Jeg er på Kiel-fergen én gang i året med jobben, har alltid fantasert å treffe noen der som er ute etter det jeg er, men så langt har jeg ikke lyktes 😀

Nakentid.no v grupper 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært på konferanse flere ganger på Kielfergen, og de gangene det er flere firma på konferanse samtidig så er det store muligheter for å finne seg et ligg. Spesielt på onsdag-fredag cruise. Da har det alltid blitt ordnings etter en tur på dansegulvet på diskoteket.

Har aldri vært på helgetur med Kielfergen så vet ikke hvordan klientellet er da. For min del er det avgjørende at det er kjekke menn mellom 30-50 år. De gangene vi har hatt konferanse samtidig som Pensjonistforbundet o.l så har jeg gått alene på lugaren.

Anonymkode: 4fa92...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på et kort skjørt og et par høgyhæla sko og sett deg i baren. Det kan umulig gå galt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært på bare 4-5 turer med Color Line og jeg må si jeg ble overrasket, det later til at det er en del som er på jakt der, er mann men på hver tur har jeg blitt forsøkt sjekket opp av damer, det har nesten virket som det i noen tilfeller har vært venninnegjenger på jakt, som regel en god del yngre enn meg, og det verste var at enkelte var mildt sagt rett på sak og respektløse. På ett Blues Cruise opplevde jeg da jeg sto inntil rekkverker øverst og så på ett band at ei jeg nesten kunne vært far til stillte seg bak meg og strakk ut ei hånd og begynte og massere slektstreet mitt,, en gang sto jeg i puben da ei som visstnok var ute med sin bror og svigerinne bare sa Jeg er kåt jeg, synes du jeg er sprek nok eller er jeg for gammel?, Ble også invitert på lugaren av to damer en gang, at jeg var i følge med samboer i rullestol hadde ingen betydning, de mente hun sikkert skulle legge seg snart, jeg ble helt satt ut.

Anonymkode: bf721...04b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 21.36):

Bygd likt? Kan du forklare?

Anonymkode: 7a14b...a4e

Tror du må være som dem, for å finne noen der. Har lyst til å finne en ff eller ons, men kunne aldri tenkt meg å lete på en sånn side. Har et dårlig inntrykk av dem som anbefaler det. 

Anonymkode: 14060...462

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Med tanke på hvor mange erotiske noveller som er skrevet med handling lagt til Kiel-cruise, så skulle man jo det i alle fall var noe sannhet i det..?

bullehurk skrev (På 19.6.2024 den 19.31):

Vurdert å bli komiker ?

Akkurat som ikke du kan gjøre det ellers....  :fnise:   Dessuten er universitetstudenter stort sett noen kjedelige nerder uansett

Du kan umulig ha vært student. Ellers så har studenttilværelsen endret seg vesentlig de siste 15-20 årene. Nå vil jeg absolutt definere meg selv som nerd, men ikke kjedelig, og studietiden var definitivt sex, drugs and rock n’roll 😎

Anonymkode: 77c6c...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå i sommerferien, så er det mange barnefamilier som er der. Så ville kanskje reist utenom skoleferien. 

Anonymkode: 8cb16...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner flere som har møttes på kielfergen. Kjenner også flere som har vært utro der. 

Anonymkode: 6a313...3d8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 23.49):

Takker for svar! Så anbefales helst Kiel båten eller danskeferja?

Jeg er over 50 år og er helst opptatt av voksne menn, selv om det er ok med yngre om de vil, men vil jo tro de ønsker yngre og penere damer. Men ønsker helst voksne menn som kun er ute etter ons og ikke forhold. Noen nevnte trailersjåfør for å være morsom, men det ville være helt ok for meg, jeg har vært singel så lenge nå at jeg er mest opptatt av å få ett ligg. Vil vurdere å kjøpe billett på en av båtene til sensommer, om dere tror det finnes mulighet der?

Om det bare er sex du er ute etter så slipper du å dra på Kielferga. Siden du muligens ikke har alt for strenge krav til partner så kan du skaffe deg sex på under en time om du ikke bor langt på landet.

Anonymkode: 1e184...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 21.57):

Vil du virkelig ligge med en som har pult alt av villige medlemmer fra et forum? Jeg prøvde nåde nakenprat og nakentid, og det er jo samme klientellet som bare har hoppet fra den ene nettsiden til den andre. Må da vel være mye mer spennende å finne en på egenhånd på båten, som vil ligge med deg fordi han ser deg og hvordan du ser ut- og dermed takker ja. Eller synes du det er deilig å ligge med en som kunne pult hun på venstre siden av deg og gamlemor på høyresiden av deg også?

Anonymkode: b3bd0...2a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er folk der, men ikke forvent noen av sosioøkonomisk rang eller som ser spesielt bra ut. 

Forvent 50+, sær, fra bygda

Anonymkode: 73b7d...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 18.17):

Tar turen sammen med deg jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...